بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

بریتیش کلمبیا از افزایش ۵۴ درصدی نرخ بستری در بیمارستان ها نسبت به هفته گذشته خبر داد

بریتیش کلمبیا هم‌زمان با تائید ۳۰،۰۰۰ مورد ابتلا فعال در استان از افزایش مجدد نرخ بستری در بیمارستان خبر داد

بریتیش کلمبیا از افزایش ۵۴ درصدی نرخ بستری در بیمارستان ها نسبت به هفته گذشته خبر داد

افزایش نرخ بستری بیماران کووید-۱۹ در بریتیش کلمبیا در روز پنجشنبه ادامه یافت و استان اعلام کرد که در حال حاضر ۳۲۴ بیمار مبتلا به این بیماری در بیمارستان بستری هستند.

تعداد موارد بستری در روز پنجشنبه ۷ مورد نسبت به تعداد کل روز چهارشنبه و ۵۴ درصد نسبت به پنجشنبه گذشته در ۳۰ دسامبر افزایش داشته است. در حال حاضر ۹۰ بیمار مبتلا به این بیماری در بخش مراقبت های ویژه در بریتیش کلمبیا بستری هستند.

آخرین آمار موارد بستری همراه با اطلاعات مربوط به نتیجه مثبت ۳،۲۲۳ تست PCR در شرایطی اعلام شد که افزایش پرشتاب موارد کووید-۱۹ بر اثر اومیکرون همچنان ادامه دارد. سیستم تست گیری بریتیش کلمبیا به سقف ظرفیت خود رسیده و مسئولان برآورد کردند که تعداد واقعی موارد ابتلا در استان ممکن است تا پنج برابر بیشتر باشد.

تعداد موارد ابتلا فعال تائید شده در استان روز پنجشنبه از ۳۰،۰۰۰ مورد فراتر رفت و یک رکورد بی سابقه دیگر به جا گذاشت. در حال حاضر ۳۱،۸۱۷ مورد ابتلا فعال به کووید-۱۹ در بریتیش کلمبیا از طریق تست گیری آزمایشگاهی تائید شده است.

آخرین آمار کووید-۱۹ در بیانیه کتبی وزارت بهداشت استان_ منتشر شد که نشان می داد ظرف ۲۴ ساعت گذشته سه مورد فوت دیگر بر اثر کووید-۱۹ در استان ثبت شده است. از ابتدای پاندمی تا به حال ۲،۴۳۰ مورد فوت در بریتیش کلمبیا ثبت شده است.

اگرچه موارد تازه تائید شده در روز پنجشنبه میانگین متحرک هفت روزه استان را به ۳،۲۴۱ کاهش داد اما با این حال محدودیت تست گیری که قبلا بدان اشاره شد به این معناست که رقم گزارش شده نشان دهنده سطح واقعی شیوع ویروس کرونا در بریتیش کلمبیا نیست.

افراد بزرگتر از ۶۵ سال و افراد دچار بیماریهای زمینه ای که در معرض ریسک های بیشتری در اثر عوارض کووید-۱۹ قرار دارند برای دسترسی به تست کووید-۱۹ از اولویت برخوردارند.

افراد کوچکتر از ۶۵ سال که دارای علائم بیماری هستند می توانند از تست های آنتی ژن فوری استفاده کنند اما استان_ هنوز تعداد افرادی که نتیجه تست آنها از طریق این نوع ابزارهای تست گیری مثبت می شود را در گزارش ها اعلام نمی کند.

در به‌روزرسانی آخرین آمار روز پنجشنبه گروه مستقل مدلسازی کووید-۱۹ بریتیش کلمبیا از مردم خواست که نتیجه مثبت تست های فوری خود را به مرکز کنترل بیماریهای بریتیش کلمبیا اعلام کنند و از استان بخواهند که داده های مربوط به تست های مثبت را منتشر کند.

این گروه مدلسازی که از کارشناسان اپیدمیولوژی، ریاضیات و تحلیل داده ها در دانشگاه ها و بخش های خصوصی بریتیش کلمبیا تشکیل شده است هشدار داد که مدلسازی های این گروه نشان می دهد موج پنجم کووید-۱۹ بر اثر واریانت کووید-۱۹ می تواند به بالاترین رقم بی سابقه بستری در بیمارستانهای استان در ماه جاری منجر شود.

بریتیش کلمبیا از افزایش 54 درصدی نرخ بستری در بیمارستان ها نسبت به هفته گذشته خبر داد
بریتیش‌کلمبیا از افزایش ۵۴ درصدی نرخ بستری در بیمارستان ها خبر داد

اخبار ونکوور      اخبار ونکوور    اخبار ونکوور      اخبار ونکوور      اخبار ونکوور

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا