ایرانجدیدترین اخبار

سه اتهام جدید امنیتی سیاسی علیه حسین رزاق، فعال رسانه‌ای زندانی

حسین رزاق تفهیم اتهام شد

حسین رزاق فعال رسانه‌ای زندانی با سه اتهام جدید امنیتی سیاسی علیه نظام روبرو شد

سعید دهقان، وکیل حسین رزاق، فعال رسانه‌ای و روزنامه‌نگاری که در اوین زندانی است از  تفهیم اتهام وی در یک پرونده جدید خبر داد. 

حسین رزاق فعال رسانه‌ای زندانی با سه اتهام جدید امنیتی سیاسی علیه نظام روبرو شد
حسین‌رزاق فعال رسانه‌ای زندانی با سه اتهام جدید امنیتی سیاسی علیه نظام روبرو شد

به گفته دهقان، رزاق برای تفهیم اتهاماتش در پرونده جدید به شعبه دوم دادسرای امنیت اوین منتقل شد.

حسین رزاق آذر سال ۱۴۰۰ و مرداد امسال بازداشت شد و اکنون به‌دلیل حکم پیشین‌اش در حال سپری کردن دوران محکومیت خود می‌باشد. 

«نشر اکاذیب با هدف تشویش اذهان عمومی، به دلیل حمایت از سپیده رشنو و اهالی روشنکوه»، «اجتماع و تبانی برضد امنیت ملی با برگزاری اتاق‌های کلاب‌هاوس» و «تبلیغ علیه نظام به دلیل دفاع از بهائیان» از جمله اتهامات جدید وارده شده به این فعال رسانه‌ای است.

حسین رزاق اتاق گفت‌وگوی «میدان آزادی» را در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس راه اندازی کرده بود که به‌ گفته او، وزارت اطلاعات ایران «با فشار و تهدید» خواستار بسته شدن آن شده بود.

سعید دهقان، وکیل حسین‌رزاق، فعال رسانه‌ای و روزنامه‌نگاری که در اوین زندانی است از  تفهیم اتهام وی در یک پرونده جدید خبر داد. به گفته دهقان، رزاق برای تفهیم اتهاماتش در پرونده جدید به شعبه دوم دادسرای امنیت اوین منتقل شد. حسین‌رزاق آذر سال ۱۴۰۰ و مرداد امسال بازداشت شد و اکنون به‌دلیل حکم پیشین‌اش در حال سپری کردن دوران محکومیت خود می‌باشد. «نشر اکاذیب با هدف تشویش اذهان عمومی، به دلیل حمایت از سپیده رشنو و اهالی روشنکوه»، «اجتماع و تبانی برضد امنیت ملی با برگزاری اتاق‌های کلاب‌هاوس» و «تبلیغ علیه نظام به دلیل دفاع از بهائیان» از جمله اتهامات جدید وارده شده به این فعال رسانه‌ای است. حسین‌رزاق اتاق گفت‌وگوی «میدان آزادی» را در شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس راه اندازی کرده بود که به‌ گفته او، وزارت اطلاعات ایران «با فشار و تهدید» خواستار بسته شدن آن شده بود.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا