انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

آنچه لازم است درباره گواهی‌های پیشرفته جدید واکسیناسیون بدانید

چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

دولت انتاریو اپلیکیشن اعتباریابی واکسن کووید-۱۹ و سیستم کیو آر کد خود را راه‌اندازی کرد. چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

درحالی‌که این اپلیکیشن در حال حاضر برای دانلود در دسترس قرار گرفته است برخی از شهروندان تا پایان این هفته امکان دانلود اپلیکیشن اعتباریابی Verify Ontario QR codes را نخواهند داشت.

شهروندان انتاریو از ۲۲ سپتامبر باید برای مراجعه به کسب‌وکارها و خدمات غیرضروری مدرک واکسیناسیون خود را ارائه کنند.

نزدیک به یک ماه است که ساکنین استان از رسید تزریق واکسن کووید-۱۹ و کارت شناسایی دولتی برای اثبات وضعیت واکسیناسیون خود استفاده می‌کنند اما شهروندان به‌زودی می‌توانند به‌جای رسید تزریق واکسن از کیوآرکد پیشرفته استفاده کنند که کسب‌وکارها با استفاده از اپلیکیشن جدید آن را اسکن می‌کنند. چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم
چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

در حال حاضر مردم باید برای ورود به باشگاه‌ها، رستوران‌های فضای بسته، سالن‌های سینما، محیط‌های بسته برگزاری نشست‌ها و رویدادها، مکان‌های ورزشی و سالن‌های کنسرت کاملاً واکسینه باشند.

در اینجا فهرستی از تمامی آنچه که لازم است درباره گواهی‌های پیشرفته جدید واکسیناسیون و اپلیکیشن بدانید تهیه ‌کرده ایم.

 

گواهی پیشرفته جدید واکسن چگونه کار می‌کند؟

چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

  • گواهی پیشرفته واکسن یک کیو آر کد قابل اسکن است که صرفاً اطلاعات ضروری در آن ثبت‌شده و شامل شماره کارت سلامت نیست.

  • لازم است که افراد یک قطعه کارت شناسایی نیز همراه با کیو آر کد ارائه کنند.

 

اپلیکیشن اعتباریابی انتاریو برای کسب‌وکارها چگونه کار می‌کند؟

چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

  • اپلیکیشن وریفای انتاریو (Verify Ontario) یک اسکنر رایگان کیو آر کد برای کسب‌وکارهاست که می‌توان از آن برای اسکن کیو آر کدهای روی گواهینامه‌های پیشرفته واکسن استفاده کرد.

  • کسب‌وکارها و سازمان‌ها می‌توانند این اپلیکیشن رایگان را از فروشگاه‌های آنلاین اپل اپ (Apple app) یا گوگل پلی (Google Play) دانلود کنند. این اپلیکیشن به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی ارائه شده است.

  • این اپلیکیشن می‌تواند بدون اتصال به اینترنت مورداستفاده قرار گیرد و می‌تواند هر دو نوع نسخه‌های دیجیتال یا چاپی گواهینامه‌های پیشرفته واکسیناسیون را اسکن کنند.

  • مسئولان می‌گویند این اپلیکیشن برای تائید وضعیت واکسیناسیون یک علامت چک‌مارک ü یا «X» را نشان می‌دهد.

 

چه موقع می‌توانم گواهی پیشرفته واکسن را دانلود کنم؟

چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

  • افرادی که دارای کارت سلامت سبزرنگ عکس‌دار هستند از ۱۵ اکتبر می‌توانند دانلود گواهی جدید واکسن را شروع کنند. این گواهی روی پورتال واکسیناسیون کووید-۱۹ ارائه شده است اما در ابتدا صرفاً در قالب گروه‌های هم‌وضعیت بر اساس تاریخ تولد مقدور خواهد بود.

  • اگر در تاریخی بین ژانویه و اپریل متولدشده‌اید می‌توانید گواهی پیشرفته واکسن را در تاریخ ۱۵ اکتبر بین ساعت ۱۲ نیمه‌شب تا ۱۱:۵۹ شب دانلود کنید.

  • اگر تاریخ تولد شما بین ماه می و آگوست باشد می‌توانید گواهی پیشرفته واکسن را در تاریخ ۱۶ اکتبر بین ساعت ۱۲ نیمه‌شب و ۱۱:۵۹ شب دانلود کنید.

  • اگر تاریخ تولد شما بین سپتامبر تا دسامبر باشد می‌توانید گواهی پیشرفته واکسن خود را در تاریخ ۱۷ اکتبر بین ساعت ۱۲ نیمه‌شب و ۱۱:۵۹ شب دانلود کنید.

  • پورتال دانلود گواهینامه از تاریخ ۱۸ اکتبر ساعت ۶ صبح برای همه افراد باز خواهد بود.

 

آیا به گوشی همراه یا کامپیوتر برای استفاده از این سیستم نیاز دارم؟

چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

  • استان انتاریو می‌گوید که گواهی پیشرفته واکسن را می‌توان پرینت گرفت یا دانلود کرد. کسب‌وکارها باید هر دو نسخه کاغذی و الکترونیکی را بپذیرند.

 

اگر به پورتال واکسن انتاریو دسترسی نداشته باشم باید چه‌کار کنم؟

چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

  • هر یک از افرادی که نمی‌توانند به پورتال دسترسی داشته باشند شامل کسانی که صرفاً دارای کارت سلامت سفید و قرمز انتاریو هستند می‌توانند برای دریافت گواهی پیشرفته واکسن خود از طریق ایمیل یا پست با مرکز تماس واکسن استان به شماره ۳۹۰۰۹۴۳۸۳۳۱ تماس بگیرند.

  • افرادی که کارت سلامت انتاریو ندارند می‌توانند با اداره بهداشت عمومی خود برای تائید هویت و دریافت یک کارت شناسایی کووید (COVID ID) تماس بگیرند. پس از دریافت این کارت شناسایی می‌توانید با شماره ارائه شده در بالا تماس بگیرید.

  • اگر کسی به پرینتر دسترسی نداشته باشد می‌تواند به‌طور رایگان یک نسخه پرینت شده از کتابخانه محلی یا یکی از دفاتر خدمات دولتی انتاریو (ServiceOntario) دریافت کنند.

  • شهروندان انتاریو که دوز اول یا دوم واکسن خود را در خارج از استان دریافت کرده‌اند می‌توانند با اداره بهداشت عمومی محله خود تماس بگیرند تا اطلاعات خود را ثبت کنند و یک رسید [واکسیناسیون] انتاریو دریافت کنند.

 

آیا افرادی که تنها یک دوز واکسن تزریق کرده‌اند می‌توانند از گواهی پیشرفته واکسیناسیون استفاده کنند؟

چگونه کیوآر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

  • هنگامی‌که کیو آر کد اسکن می‌شود گزینه تائید یا چک‌مارک برای افرادی که کاملاً واکسینه نیستند نمایش داده نخواهد شد.

 

آیا می‌توانم از کیوآر کد برای معافیت‌های پزشکی استفاده کنم؟

چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

  • استان انتاریو می‌گوید که اقداماتی برای ادغام معافیت‌های پزشکی و بالینی در کیو آر کدهای گواهینامه‌های واکسن در دست اجرا است.

  • در حال حاضر افرادی که به دلایل پزشکی نمی‌توانند واکسن تزریق کنند می‌توانند یادداشتی از طرف یک پزشک یا پرستار دارای مجوز ارائه کنند.

 

آیا می‌توانم همچنان به استفاده از رسید واکسیناسیونی که تابه‌حال استفاده می‌کردم ادامه بدهم؟

چگونه کیو آرکد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

  • بله مردم می‌توانند درصورتی‌که ترجیح می‌دهند همچنان به استفاده از رسید فعلی واکسن خود ادامه دهند. بااین‌حال مردم از این به بعد نمی‌توانند این رسیدها را از پورتال‌های آنلاین استان دانلود کنند. 

چگونه کیو آر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم
چگونه کیوآر کد گواهی واکسن انتاریو را دانلود کنیم

دولت انتاریو   گواهی پیشرفته واکسیناسیون دولت انتاریو  گواهی پیشرفته واکسیناسیون  دولت انتاریو  گواهی پیشرفته واکسیناسیون  دولت انتاریو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا