جدیدترین اخباردانش و آموزش

اپلیکیشن تیندر و نکات مهم در آغاز گفتگو برای رسیدن به نتیجه دلخواه

چطور در تیندر گفتگو کنیم تا به نتیجه مد نظر برسیم؟

دوست یابی در تیندر و نکات مهم در آغاز گفتگو برای رسیدن به نتیجه دلخواه

فقط به یک سلام بسنده نکن لطفا!

آیا کسی از اینکه پیام هایش دیده شود اما پاسخی دریافت نکند، خوشش می آید؟ غیر این است ؟ نه من که اینطور فکر نمیکنم. نگرفتن پاسخ چه از طرف فردی باشد که خاطر خواه او هستید، چه در چت گروهی با دوستانتان و یا حتی شروع یک گفتگوی امیدوارانه در تیندر (Tinder)، همه اینها می تواند در زندگی و عصر دیجیتال امروزی احساس بی اهمیت بودن و به قول خودمان حس نخودی بودن به شما بدهد.

اما بر خلاف دو مثال اول، وقتی پای صحبت از برنامه دوست یابی تیندر (Tinder) به عنوان برنامه آغازکننده گفتگو به میان می آید، هنر آغاز گفتگو نقش پر رنگی می گیرد.

دکتر جس کاربینو (Jess Carbino)، جامعه‌شناس سابق دو برنامه دوست یابی تیندر (Tinder) و بامبل (Bumble) معتقد است که قطعا اثرگذاری در برخورد اولیه در هر زمینه‌ حائز اهمیت فراوانی است؛ به ویژه زمانی که قرار است یک رابطه بالقوه شکل گیرد. دلیل این امر میل طبیعی انسان به نتیجه گیری سریع تحت عنوان (برش نازک) است؛ یعنی برداشت کم از اطلاعات زیاد (مانند آنچه در بیوگرافی و خلاصه اطلاعات شماست) در جهت گرفتن تصمیم های بزرگ تر. (آیا این شخص ارزش یک قرار ملاقات یا بیشتر را دارد؟)

کاربینو اینگونه بیان می کند: اینکه شما چقدر و چطور بتوانید شخصی را در ۳۰ ثانیه اول برخوردتان درک کنید، به همان اندازه احساسی که بعد از ۳ ساعت در مورد او خواهید داشت تاثیر گذار است که اساسا به این معناست که تاثیر پیام آن ۳۰ ثانیه به نوعی ادامه یا قطع ارتباط را تعیین می کند.( متاسفم من قوانین را نمی سازم)

برای اینکه شروع خوبی داشته باشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در نوشتن بخش آغازین چت خود در تیندر کمی خلاق و باهوش باشید. اما لازم نیست به نوشتن متنی جذاب تکیه کنید ( و خواهشا نکنید!). آدام لو دولچه (Adam Lo Dolce)، مربی روابط و بنیانگذار سایت SexyConfidence.com می گوید: ساده ترین (و مزخرف ترین) راه برای یافتن عشق در یک سایت دوستیابی آنلاین این است که “از آنچه نمایه آنها به شما می گوید استفاده کنید.”

نمی دانید دقیقا چگونه؟ خب من به شما می گویم. من بهترین راه و جملات بخش آغازین را ( که می توانید از آن ها بسیار زیرکانه در بامبل (Bumble)، یا هینج (Hinge)، یا کافی میت بیگل (Coffee Meets Bagel)، یا فیسبوک (Facebook)  و یا هر برنامه دوست یابی دیگر که بشود نام برد) جمع آوری کردم تا حداقل یک بخش از زندگی را برایتان آسان کنم. اما یادت باشد برای عروسی ات دعوتم کنی.

ابتدا پیام آغازین تیندر خود را مختصر کنید

مردم بسیاری هستند که بیش از حد وقت و انرژی خود را صرف ارسال پیام و سفارشی کردن آن می‌کنند. اما سرانجام، این واقعا مثل یک بازی اعداد آنلاین است، لو دولچه می‌گوید باید به خاطر داشته باشید شخصی که با او ارتباط می‌گیرید ممکن است پیام‌های زیادی دریافت کند (مخصوصاً در بامبل (Bumble)، جایی که زن باید اول شروع به چت کند).

به همین دلیل او توصیه می کند پیام خود را کوتاه و فرینده نگه دارید- هیچکس دوست ندارد به یک پاراگراف پاسخ دهد. اما اینگونه آن را بانمک و کمی شخصی کنید:

  • سلام! به نظر میرسه…
  • یک چیز شگفت انگیز و وحشی در شما پیدا کردم …
  • به نظر با نمک میای، هفته ات چطور میگذره؟

بدانید اشکالی ندارد که کمی آنها را اذیت کنید

افراد زیادی در تیندر هستند که پیام‌های سلام احوال پرسی را ارسال می‌کنند، همین دلیل براحتی برای نادیده گرفتن پیام شما کافیست. به همین دلیل لو دولچه مشتریان خود را تشویق می کند که اولین پیام خود را فریبنده کنند.

  • تو گفتی که ( از فلان فیلم/ گروه موسیقی) خوشم میاد. یکم قدیمیه ولی همچنان عاشقشم
  • گفتی از بستنی متنفری؟ بیشتر راجع بهش بگو
  • راستشو بگو. اون سگه واقعا برای خودته یا الکی میگی؟
  • میخوای بگی انتقام جویانو دوست نداری؟ بیا ببینم چرا؟

برنامه های دوست یابی تنها یک دورنما از عاشقانه های مدرن هستند. بقیه موارد به این صورت اند:

بپرسید اهل کجا هستند

کاربینو می‌گوید: وقتی برای اولین بار با کسی برخورد می کنید، مهم است که غیر مستقیم نشان دهید که به او علاقه دارید.» (واقعا همانطور که به او علاقه دارید و نه فقط تلاشی برای پیدا کردن یک نفر برای ارسال پیامک.) یعنی بیشتر در مورد اینکه آنها اهل کجا هستند و چه چیزی حال آنها را خوب می کند، بدانید.

کاربینو می‌گوید، از آنجایی که همه متعلق به مکانی هستند، پس امن ترین سوالی که می توان پرسید این است که (اصالتا اهل کجا هستید؟) سایر جملات شروع گفتگوی مبتنی بر مکان عبارتند از:

  • چند وقت است که آنجا زندگی می کنید؟
  • رستوران مورد علاقه شما در آنجا کدام است؟
  • وای، یک بومی واقعی تگزاس. شما یک طرفدار دو آتیشه فوتبال هستید؟
  • تا به حال به گراند کانیون رفته اید؟ آنجا در لیست من است!
  • من دیدم که شما چندین عکس در رم گرفته اید. بهار گذشته به آنجا رفتم. شما ایتالیایی هستید؟

با خیال راحت از او تعریف کنید

لو دولچه می‌گوید، اگر دیدید کسی در نمایه‌اش کاری واقعاً جالبی انجام می‌دهد، چه خوب که از او تعریف کنید. اما دولچه معمولاً مشتریان خود را تشویق می کند که به جای تعریف فیزیکی (به دلایل واضح) به تعریف های کلی بپردازند. تعاریف کلی نیز فضایی را برای گفتگوی بازتر باقی می گذارد. جملاتی شبیه این را امتحان کنید:

  • باورم نمیشود که آن شام جشن توی عکس را خودت درست کرده باشی. حتما آشپز خفنی هستی.
  • اوه خدایا، تو سوئیس اسکی رفتی؟ پس واقعا ورزشکاری.

از ویژگی های درون برنامه ای برای شروع گفتگوی خوب استفاده کنید

بسیاری از مردم فراموش می کنند که این برنامه ویژگی های خاص خود را دارد که به هم رسیدن افراد را آسان تر می کند. کاربینو توصیه می‌کند لیست پخش انتخاب شده در اسپاتیفای (Spotify) یا آخرین پست اینستاگرام را بررسی کنید. نه، انجام آن وحشتناک نیست! کاربینو ادامه می دهد: «مردم وقت زیادی را صرف فکر به این می‌کنند که من در مورد خودم چه بگویم؟ و آن را به صورت علنی منتشر می‌کنند. بنابراین احمقانه رفتار نکنید. از آن درست استفاده کنید.

  • من لیست پخش اسپاتیفای (Spotify) شما را دیدم. من هم از طرفداران پرشور اسپرینگستین هستم. تا به حال او را از نزدیک دیده‌اید؟
  • خدای من، من پست شما در مورد سیکس فِلَگز (Six Flags) را در اینستاگرام دیدم. ترن هوایی مورد علاقه شما چیست؟”

در مورد سرگرمی ها و علایق آنها بپرسید

ساده به نظر می آید اما کلید طلایی گفتگو در تیندر همین است. اکثر مردم زمانی که درحال انجام کارهای مورد علاقه شان هستند، عکس هایی از خود پست می کنند یا در مورد علایق خود در بایو (bio/biography) می نویسند.

نکته حرفه‌ای: به سراغ سئوال‌های ادامه دار بروید که بیش از یک پاسخ صرفا بله یا خیر می خواهند، یا سؤال‌هایی که باعث می‌شود شخص بخواهد در مورد خودش صحبت کند ( البته مگر اینکه اصلاً به شما علاقه‌ای نداشته باشد و ادامه ندهد) . چند مورد خوب:

  • خب، شما یک اسکی باز هستید، درست است؟ من تازه از برکنریج برگشتم. سفر بعدی شما به کجاست؟
  • می بینم که شما از طرفداران ورزش دی سی هستید. چقدر شهر بعد از قهرمانی در مسابقات جهانی به وجد آمده بود؟
  • در ماراتن شیکاگو دویدی؟! چقدر سخت بود؟!
  • پس شما هم به شبکه غذا (Food Network) علاقه شدید دارید. یک مسابقه آشپزی چطور؟

وقتی شک دارید، به اصول اولیه پایبند باشید

اگر شخصی نمایه خالی از هر مشخصاتی دارد و شما هم فردی مضطرب هستید، یا فقط یک گزینه درست برای گفتگو می بینید، آرام باشید. این فشار را از روی خود بردارید و با یک سوال ساده که بتواند اطلاعات زیادی در مورد فرد، بر اساس علایق فرهنگی خود به شما بگوید، پیش بروید.

  • ژانر و فیلم مورد علاقه شما چیست؟
  • آخرین کتابی که خواندی چه بود؟
  • آخرین جایی که به آن سفر کردید کجا بود؟

اجتناب از برخی اشتباهات رایج در تیندر را فراموش نکنید

اکثر کارشناسان حوزه دوستیابی با این موضوع هم نظرند که لازم نیست در اولین قرار به مسائل بسیار عمیق وارد شوید، چه رسد به اولین پیام تیندر.

به یاد داشته باشید: اگر به طور غیر مستقیم احساس جاذبه به طرف مقابل می کنید، پس چند پل وجود دارد که می توانید کمی دیرتر از آنها عبور کنید. گفتگو را گرم و سرگرم کننده نگه دارید، اما از هر چیزی که ممکن است غیر عادی به نظر برسد نیز اجتناب کنید.

دوست یابی در تیندر و نکات مهم در آغاز گفتگو برای رسیدن به نتیجه دلخواه
دوست یابی در تیندر و نکات مهم در آغاز گفتگو برای رسیدن به نتیجه دلخواه

دیتینگ دوست یابی در تیندر و نکات مهم در آغاز گفتگو برای رسیدن به نتیجه دلخواه  دیتینگ   سایت همسر دوست یابی  دیتینگ  سایت همسر دوست یابی  دیتینگ  سایت همسر دوست یابی  دیتینگ  سایت همسر دوست یابی  دیتینگ  سایت همسر دوست یابی دیتینگ  سایت همسر دوست یابی  دیتینگ

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا