انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پلیس گفت بقایای انسانی پیدا شده در زباله دانی تورنتو متعلق به یک دختر بچه است

پلیس گفت جسد یک دختربچه تقریباً چهارساله در زباله دانی نخاله های ساختمانی پیدا شده است

پلیس گفت بقایای انسانی پیدا شده در زباله دانی تورنتو متعلق به یک دختر بچه است

پلیس می‌گوید معاینات پس از مرگ تائید کرده است بقایای انسانی که اوایل این هفته در یک زباله‌دان نخاله های ساختمانی در خارج از خانه‌ای خالی در تورنتو پیدا شده بود، متعلق به یک دختربچه چهار ساله است.

این بقایای انسانی در اواخر بعد از ظهر دوشنبه در یک زباله دانی در خارج از خانه ای در روزدل (Rosedale) در دیل اونیو (Dale) در نزدیکی جاده کسل فرانک پیدا شده است.

پلیس می گوید کالبد شکافی تائید کرده که بقایای جسد متعلق به دختربچه ای است که احتمالاً بین ۴ تا ۷ سال سن داشته است.

بازرسان پلیس بر این باورند که بقایای این جسد بین ساعت ۱۲ بعد از ظهر پنجشنبه و ساعت ۱۶:۴۵ روز دوشنبه در سطل زباله انداخته شده است.

با این حال، پلیس می‌گوید که این دختربچه حتی ممکن است در تابستان گذشته یا حتی زودتر فوت کرده باشد.

بازرس هنک ایدسینگا (Hank Idsinga) در یک کنفرانس خبری در صبح پنجشنبه به خبرنگاران گفت «ما بهترین بازرسان را در اداره پلیس تورنتو داریم که با تمام امکانات و منابع خود در حال کار روی این پرونده هستند و بنابراین ما این دختر کوچک را شناسایی می کنیم و تمام کارهایی که می توانیم برای او انجام خواهیم داد.»

پلیس در حال حاضر مرگ دختربچه را به طور رسمی به عنوان قتل طبقه بندی نکرده است، اما ایدسینگا گفت که کارآگاهان واحد قتل با درنظر گرفتن این واقعیت که «بچه ها خود به خود نمی میرند» به طور فعال در تحقیقات مشارکت دارند.

او گفت که به عنوان بخشی از تحقیقات، افسران در حال بررسی گزارش‌های مربوط به افراد گمشده قدیمی هستند و «دو مورد را که تشابهات نزدیکی با پرونده فعلی داشتند» شناسایی کرده‌اند، اما بازرسان در این مرحله هنوز تحقیق را به هیچ‌کدام از این دو مورد محدود نکرده‌اند.

ایدسینگا گفت «دیروز در طی مراحل معاینه پس از مرگ، اولین تصور کلی از اندازه و سن تقریبی این کودک را به دست آوردیم. هنوز این اطلاعات نسبتاً جدید است. ما این اطلاعات را در واقع حدود ساعت ۶ بعد از ظهر شب گذشته به دست آوردیم و من از آن زمان به دقت در حال کندوکاو در مورد این پرونده هستم.»

این دختربچه به عنوان یک کودک سیاه پوست، آفریقایی تبار یا دورگه آفریقایی تبار که حدوداً سه فوت و شش اینچ (۱۱۰ سانتیمتر) قد داشته و با هیکلی لاغر و موهای مجعد مشکی که به صورت چهار دسته دم اسبی کوتاه بسته شده بود که دو تای آن بافته شده و با نوارهای کشی مشکی و آبی محکم شده بود، توصیف شده است.

بقایای او در یک پتوی قلاب بافی در داخل یک کیسه پلاستیکی پیچیده شده بود. سپس این کیسه در یک پتوی رنگی پیچیده شده بود. پلیس تصویری از پتو را به امید این که اطلاعاتی را به یاد کسی بیاورد، منتشر کرده است.

ایدسینگا گفت که همچنین امیدوار است که پلیس بتواند طرحی ترکیبی از این دختر را «به زودی» منتشر کند.

ایدسینگا گفت «اولین اولویت ما در حال حاضر این است که بفهمیم این دختربچه کیست.»

پلیس می گوید علت مرگ مشخص نشده است.

پلیس گفت بقایای انسانی پیدا شده در زباله دانی تورنتو متعلق به یک دختر بچه است
پلیس گفت بقایای انسانی پیدا شده در زباله دانی تورنتو متعلق به یک دختر بچه است

جسد دختر چهار ساله  حوادث تورنتو    جسد دختر چهار ساله  حوادث تورنتو   جسد دختر چهار ساله حوادث تورنتو

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا