انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

نرخ بیمه خودرو به وضعیت قبل از پاندمی برگشته است

نرخ بیمه خودرو در انتاریو تا ۱۲ درصد افزایش یافته است

نرخ بیمه خودرو در انتاریو با توجه به بازگشت سطح ترافیک به وضعیت قبل از پاندمی تا ۱۲ درصد افزایش یافته است

بسیاری از شرکت‌های بیمه در طول پاندمی حق بیمه‌ها را کاهش دادند یا تخفیف ارائه کردند، اما اکنون که ترافیک به سطح پیش از پاندمی بازگشته است، برخی از شرکت‌های بیمه در حال افزایش نرخ‌های خود هستند.

نرخ بیمه خودرو در انتاریو با توجه به بازگشت سطح ترافیک به وضعیت قبل از پاندمی تا 12 درصد افزایش یافته است
نرخ بیمه خودرو در انتاریو با توجه به بازگشت سطح ترافیک به وضعیت قبل از پاندمی تا ۱۲ درصد افزایش یافته است

تانیشا کیشان (Tanisha Kishan) کارشناس بیمه ریتس‌دات‌.سی‌اِی (rates.ca) گفت «مشاهده شده است که چند شرکت بیمه نرخ های خود را افزایش داده اند و من مطمئن هستم که شرکت های بیشتری از این روال پیروی خواهند کرد.»

طبق وب‌سایت ریتس‌دات‌. سی‌اِی (Ratesdotca) که امکان جستجو برای یافتن مناسب ترین قیمت و بهترین شرایط پوشش بیمه ای را برای رانندگان فراهم می‌کند، برخی از شرکت‌ها نرخ‌های بیمه خود را بین یک تا ۱۲ درصد افزایش داده‌اند که این رقم توسط سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی (FSRA) تأیید شده است.

موسسه ریتس‌دات‌.سی‌اِی دریافت که شرکت بیمه پفکو (Pafco) نرخ های خود را ۵ درصد افزایش داد، در حالی که شرکت بیمه زنیت (Zenith) نرخ های بیمه خود را ۱۰.۳۷ درصد افزایش داده است.

شرکت‌های دیگر افزایش نرخ بیمه را بین یک تا دو درصد حفظ کرده‌اند، اما کیشان گفت که رانندگان باید انتظار داشته باشند که در آینده شاهد مقداری افزایش نرخ بیمه باشند.

در طول پاندمی برخی از شرکت‌های بیمه حق بیمه‌های خود را کاهش دادند یا تخفیف‌هایی را ارائه کردند، زیرا می توانستند مبالغ قابل توجهی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند، اما اکنون آمار تصادفات به سطح مشابه با پیش از پاندمی رسیده است.

کیشان گفت با توجه به افزایش قیمت خودروها هزینه های تعمیر گران‌تر شده است، قطعات خودروها به سختی پیدا می‌شود و در صورت نیاز به تعویض خودروی تصادفی باید در لیست انتظار قرار گرفت.

امروز در یکی از مراکز گزارش تصادف در اسکاربرو راننده کامیون یدک‌کشی که خود را شوگی (Shuggie) معرفی کرد گفت که اخیراً متوجه ترافیک و تصادفات بیشتری در جاده‌ها شده است. 

همه مردم الزاما در تمدید بعدی بیمه نامه خود شاهد افزایش عمده ای نخواهند بود، اما اگر متوجه شدید که حق بیمه شما به میزان قابل توجهی افزایش یافته است، شاید وقت آن رسیده باشد که سایر شرکت ها را بررسی کنید و ببینید آیا می توانید قیمت بهتری در جای دیگری پیدا کنید.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا