آلبرتاانتاریوبریتیش کلمبیاپرنس ادوارد آیلندجدیدترین اخباردولت فدرالسسکچوانقلمروهای شمال غربکاناداکِبِکمنیتوبانوناووتنووااسکوشیانیوبرانزویکنیوفاندلند و لابرادوریوکان

برای اولین بار در ۹ ماه گذشته سرمایه گذاری در بخش ساخت و ساز مسکونی در کانادا کاهش یافت

سازمان آمار کانادا گفت سرمایه‌گذاری در بخش ساخت و ساز مسکونی برای اولین بار در ۹ ماه گذشته کاهش یافته است

سرمایه گذاری در بخش ساخت و ساز مسکونی در کانادا برای اولین بار در ۹ ماه گذشته کاهش یافت

آمار کانادا می گوید در ماه جون سرمایه‌گذاری در بخش ساخت و ساز مسکونی برای اولین بار در ۹ ماه گذشته کاهش یافت، بطوری که رشد سرمایه‌گذاری در بخش غیر مسکونی باعث شد که سرمایه گذاری کلی در ساخت و ساز با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۰.۸ میلیارد دلار برسد.

سرمایه گذاری در بخش ساخت و ساز مسکونی در کانادا برای اولین بار در 9 ماه گذشته کاهش یافت
سرمایه‌گذاری در بخش ساخت وساز مسکونی در کانادا کاهش یافت

سازمان آمار کانادا می گوید سرمایه‌گذاری در ساخت و ساز مسکونی در ماه جون ۰.۴ درصد کاهش یافت و به ۱۵.۵ میلیارد دلار رسید، در حالی که استان کبک شاهد بیشترین کاهش در این بخش بود.

در بخش مسکونی، سرمایه‌گذاری در خانه‌های تک‌خانوار (single-family homes) همچنان شاهد رشد است و با افزایش ۰.۷ درصدی به ۸.۶ میلیارد دلار رسیده که از زمان رکود دوران پاندمی کووید-۱۹ تا به حال توانسته است از حجم سرمایه گذاری در ساخت و ساز مسکونی چند واحدی پیشی بگیرد.

سرمایه گذاری ساخت و ساز غیرمسکونی در ماه جون بهبود یافت و با افزایش ۲.۴ درصدی به ۵.۳ میلیارد دلار در ماه رسید، در حالی که پیشرفت ساخت و ساز تجاری با ۲.۷ درصد افزایش به ۳.۰ میلیارد دلار رسید که استان انتاریو در این حوزه شاهد بیشترین رشد سرمایه گذاری بود.

در ماه مه به دلیل اعتصاب کارگران ساختمانی انتاریو سرمایه‌گذاری در بخش ساخت و ساز تجاری برای اولین بار در ۱۳ ماه گذشته کاهش یافت.

سازمان آمار کانادا می گوید ارزش کل سرمایه‌گذاری در بخش ساخت و ساز ساختمان در سه ماهه دوم ۳.۳ درصد افزایش یافته و به ۶۲.۳ میلیارد دلار رسید که سومین سه ماهه متوالی افزایش سرمایه گذاری در این بخش است.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا