بریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

فرودگاه بین المللی ونکوور برای رفاه حال مسافران دارای ناتوانی های غیرآشکار یک طرح ابتکاری به اجرا گذاشت

فرودگاه ونکوور برای حمایت از افراد دارای ناتوانی ها و معلولیت های غیرآشکار یک طرح محتاطانه راه اندازی کرد

فرودگاه ونکوور برای رفاه حال مسافران دارای ناتوانی های غیرآشکار یک طرح ابتکاری به اجرا گذاشت

فرودگاه بین المللی ونکوور برنامه جدیدی را راه اندازی کرده که امیدوار است از مسافران دارای معلولیت هایی که ممکن است برای کارکنان فرودگاه آشکار نباشد، حمایت کند.

فرودگاه ونکوور در بیانیه‌ای درباره این طرح ابتکاری گفت که با سازمان بین‌المللی «ناتوانی‌های پنهان» همکاری می‌کند تا بتواند راهی محتاطانه برای مسافران فراهم کند که به کارکنان فرودگاه اطلاع دهند که ممکن است به حمایت بیشتری نیاز داشته باشند.

مسافران می توانند یک بند گردن‌آویز مخصوص را بپوشند که به کارکنان فرودگاه نشان می دهد که فرد مورد نظر دارای ناتوانی های غیرآشکار مانند اوتیسم، درد مزمن، صرع، کم بینایی، کاهش شنوایی، زوال عقل، اختلال اضطراب و آسیب مغزی است.

در بیانیه‌ای که این هفته از فرودگاه منتشر شد، آمده است که «سفر حتی در بهترین زمان‌ها می‌تواند استرس‌زا باشد، به ویژه برای تعداد کمی از مسافران با معلولیت‌های غیرآشکار که بلافاصله برای کارکنان فرودگاه قابل تشخیص نیست.»

«در فرودگاه بین المللی ونکوور (YVR) ما همیشه به دنبال یافتن راه‌حل‌های خلاقانه و مبتکرانه ای هستیم تا بتوانیم سفر کردن را به تجربه ای فراگیر، بدون استرس و راحت برای همه مسافران تبدیل کنیم.»

بند گردن‌آویز یا برچسب آفتابگردان رایگان را می توان از باجه های خدمات مشتری و اطلاعات فرودگاه در ترمینال های اصلی و جنوبی دریافت کرد.

«در فرودگاه بین المللی ونکوور (YVR) ما همیشه به دنبال یافتن راه‌حل‌های خلاقانه و مبتکرانه ای هستیم تا بتوانیم سفر کردن را به تجربه ای فراگیر، بدون استرس و راحت برای همه مسافران تبدیل کنیم.» بند گردن‌آویز یا برچسب آفتابگردان رایگان را می توان از باجه های خدمات مشتری و اطلاعات فرودگاه در ترمینال های اصلی و جنوبی دریافت کرد.  مسافران دارای معلولیت  مسافران دارای معلولیت  مسافران دارای معلولیت

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا