ایرانجدیدترین اخبار

ایران آتش‌سوزی ناشی از اقدام خرابکارانه در میدان نفتی شادگان در جنوب کشور را مهار کرد

ایران گفت آتش سوزی در میدان نفتی شادگان ناشی از خرابکاری بوده و اکنون مهار شده است

آتش سوزی در ایران ناشی از اقدام خرابکارانه در میدان نفتی شادگان در جنوب کشور مهار شد

یک مقام محلی شرکت نفت به تلویزیون دولتی گفت که ایران روز سه‌شنبه آتش‌سوزی در میدان نفتی شادگان را که در اثر یک اقدام خرابکارانه رخ داده بود، مهار کرده است.

آتش سوزی در ایران ناشی از اقدام خرابکارانه در میدان نفتی شادگان در جنوب کشور مهار شد
آتش سوزی در ایران ناشی از اقدام خرابکارانه در میدان نفتی شادگان در جنوب کشور مهار شد

قباد ناصری رئیس شرکت تولید نفت و گاز مارون که بهره‌برداری از میدان‌نفتی شادگان را بر عهده دارد، به تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی گفت این آتش‌سوزی اوایل روز سه‌شنبه پس از «دستکاری افراد ناشناس» ایجاد شده، اما به سرعت مهار شده است.

میدان‌نفتی شادگان در استان نفت خیز خوزستان در جنوب غربی کشور واقع شده و محل سکونت اقلیت عرب ایران می‌باشد که از مدت ها پیش صحنه ناآرامی های ضد دولتی بوده است.

حملات در ایران نادر است، اما تعدادی از سایت های حساس نظامی و هسته‌ای در سال های اخیر هدف حملات خرابکارانه قرار گرفته‌اند.

ایران اسرائیل را به چندین حمله به تاسیسات و دانشمندان مرتبط با برنامه هسته‌ای خود متهم کرده، اما اسرائیل این اتهامات را نه رد و نه تایید کرده است.

قباد ناصری رئیس شرکت تولید نفت و گاز مارون گفت شرایط کاملا تحت کنترل است و جای نگرانی نیست؛ در حال ارزیابی خسارت ها هستیم اما میدان نفتی به زودی مجددا وارد چرخه تولید خواهد شد.

این آتش سوزی ظاهراً در یکی از ۲۰ حلقه چاه فعال در میدان‌نفتی شادگان رخ داده است که ظرفیت کل تولید آن حدود ۷۰ هزار بشکه در روز برآورد می شود.

قباد ناصری رئیس شرکت تولید نفت و گاز مارون که بهره‌برداری از میدان نفتی شادگان را بر عهده دارد، به تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی گفت این آتش‌سوزی اوایل روز سه‌شنبه پس از «دستکاری افراد ناشناس» ایجاد شده، اما به سرعت مهار شده است. آخرین خبرهای امروز ایران  آخرین خبرهای امروز ایران    آخرین خبرهای امروز ایران

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا