ایرانجدیدترین اخبار

جمهوری اسلامی ناتوان و درمانده از حملات پهپادهای اسرائیل به مجموعه وزارت دفاع در اصفهان

ایران در حال بررسی حمله احتمالی پهپاد به مجموعه وزارت دفاع در اصفهان است

جمهوری اسلامی ناتوان و درمانده از حملات پهپادهای اسرائیل به مجموعه وزارت دفاع در اصفهان

جمهوری اسلامی علیرغم خنثی سازی یک حمله پهپادی به یکی از مجتمع های وزارت دفاع در شهر اصفهان از بررسی این حمله خبر داد و گفت که این موضوع نیاز به تحقیقات بیشتر دارد.

بنابر این گزارش، در این حمله مجموعه امیرالمومنین اصفهان هدف حمله یک پهپاد کوچک قرار گرفته است اما، جمهوری اسلامی می‌گوید این حمله توسط سامانه‌های پدافندی ایران خنثی شده است.

احمد وحیدی، وزیر کشور ایران در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوال رسانه‌های دولتی ایران درباره این حادثه گفت: هنوز نمی‌توانم در این رابطه اظهار نظر کنم، زیرا نیاز به بررسی بیشتر دارد.

پیش از این تهران اسرائیل، دشمن سرسخت خود را مسئول چنین حملاتی از جمله حمله پهپادی به یک کارخانه نظامی در نزدیکی اصفهان در ماه ژانویه عنوان می‌کرد.

با این وجود تاکنون اسرائیل مسئولیت این حملات را نه قبول و نه رد کرده است.

این گزارش چند روز پس از آن منتشر می شود که اسرائیل در سوریه نفس جمهوری اسلامی را بریده، به اهداف مرتبط با ایران حمله کرده که منجر به کشته شدن حداقل دو تن از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که به عنوان مستشاران نظامی در سوریه خدمت می‌کردند، شده است.

در ماه ژانویه نیز یک مرکز صنعتی وزارت دفاع هدف حمله پهپادی قرار گرفت که جمهوری اسلامی آن را ناموفق خواند و گفت توسط «مزدوران رژیم صهیونیستی» انجام شده است. این گزارش چند روز پس از آن منتشر می شود که اسرائیل در سوریه نفس جمهوری اسلامی را بریده، به اهداف مرتبط با ایران حمله کرده که منجر به کشته شدن حداقل دو تن از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که به عنوان مستشاران نظامی در سوریه خدمت می‌کردند، شده است. در ماه ژانویه نیز یک مرکز صنعتی وزارت دفاع هدف حمله پهپادی قرار گرفت که جمهوریاسلامی آن را ناموفق خواند و گفت توسط «مزدوران رژیم صهیونیستی» انجام شده است. جمهوری اسلامی ناتوان و درمانده از حملات پهپادهای اسرائیل به مجموعه وزارت دفاع در اصفهان

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا