ایرانجدیدترین اخبار

دستگاه قضایی ایران تعدادی از عوامل موسیقی در تهران را به اتهام همکاری با ساسی مانکن بازداشت کرد

دادسرای ارشاد تهدید کرد : با دابسمش‌سازان برخورد میکنیم

دستگاه قضایی ایران چند نفر را در تهران بعلت همکاری با ساسی مانکن بازداشت کرد

دادسرای ارشاد تهران با انتشار اطلاعیه ای گفت، در صورت انتشار موزیک ویدیوی کامل ساسان حیدری، ضمن اقدام جهت پیگرد قانونی این خواننده در مراجع حقوقی بین المللی، با همکاران، کمک کنندگان و ارسال کنندگان دابسمش به نامبرده در داخل ایران نیز برخورد قضائی خواهد نمود. 

دستگاه قضایی ایران چند نفر را در تهران بعلت همکاری با ساسی مانکن بازداشت کرد
دستگاه قضایی ایران چند نفر را در تهران بعلت همکاری با ساسی مانکن بازداشت کرد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ بر اساس گزارش رسانه های ایران ، دادسرای امنیت اخلاقی ایران چند نفر را به اتهام همکاری با ساسی مانکن خواننده موسیقی پاپ بازداشت کرده است.

دادسرای ارشاد تهران گفت : در پی وصول گزارش‌های متعدد مبنی بر اظهار نگرانی گسترده مردم درباره انتشار ویدئویی سخیف و هنجارشکن از سوی یک خواننده خارج‌نشین، این مرجع قضائی متعهد می‌شود در صورت انتشار موزیک ویدئوی کامل ساسان حیدری ملقب به ساسی، ضمن اقدام قانونی برای پیگرد قضائی نامبرده در مراجع بین‌المللی، برخورد با همکاران، کمک‌کنندگان و ارسال‌کنندگان دابسمش به این فرد در داخل کشور نیز به اتهام تشویش اذهان عمومی،  کمک به اشاعه فحشا، تزویج بی بندوباری و کمک به در معرض آسیب قرار دادن کودکان و نوجوانان، در دستور کار قرار گیرد.

این اطلاعیه همچنین از برخورد با باند سازنده موزیک ویدئوهای مستهجن و نزدیک به سایت‌های قمار و شرط‌بندی ساسی خبر داده است.

تیزر آهنگ جدید ساسی مانکن با عنوان “نرو، سمیه” که در آن الکسیس تگزاس ، یکی از ستاره‌های مشهور فیلم‌های پورن حضور دارد، واکنش‌های گسترده‌ای را برانگیخته است. دستگاه قضایی ایران چند نفر را در تهران بعلت همکاری با ساسی مانکن بازداشت کرد

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SASY (@sasy)

نرو سمیه    الکسیس تگزاس  دستگاه قضایی ایران چند نفر را در تهران بعلت همکاری با ساسی مانکن بازداشت کرد  نرو سمیه   الکسیس تگزاس  نرو سمیه  الکسیس تگزاس    الکسیس تگزاس

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا