ایرانجدیدترین اخبار

خامنه ای در بستر بیماری است

رهبر تندرو جمهوری اسلامی ایران در بستر بیماری تحت مراقبت پزشکان است

علی خامنه‌ای رهبر تندرو جمهوری اسلامی ایران در بستر بیماری با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند

بنابر گزارش روزنامه «نیویورک تایمز» به نقل از منابع آگاه، «علی خامنه‌ای، رهبر تندرو جمهوری اسلامی هفته گذشته با درد شدید معده و تب بالا روبه‌رو بوده و به دلیل «انسداد روده» تحت عمل جراحی قرار گرفته است.»

علی خامنه‌ای رهبر تندرو جمهوری اسلامی ایران در بستر بیماری با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند
خامنه‌ای رهبر تندرو جمهوری اسلامی ایران در بستر بیماری با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند

این روزنامه بدون ذکر نام منابع این خبر نوشت: «خامنه‌ای هم‌اکنون تحت نظر تیمی از پزشکان می‌باشد و همه برنامه‌ها و دیدارهایش را لغو کرده است.»

هیچ از یک از منابع رسمی و موثق داخل کشور، در این مدت خبری درباره وضعیت سلامتی رهبر جمهوری اسلامی منتشر نکرده‌اند.

هفته گذشته هم خبری منتشر شده‌ بود که او با جمعی از ورزشکاران دیدار داشته اما هیچ تصویر یا متنی از این دیدار منتشر و رسانه‌ای نشد.

اواسط شهریور نیز دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر نظام بر خلاف هر سال انجام نشد، برخی از اعضای خبرگان گفتند این دیدار به دلیل رعایت حال رهبری برگزار نشده‌ است.

دو روز قبل، سایت رسمی علی خامنه‌ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرده‌ بود که هم‌زمان با اربعین،مراسم عزاداری جمعی از هیئت‌های دانشجویی، صبح شنبه ۲۶ شهریور در حضور رهبر انقلاب برگزار می‌شود. این اطلاعیه همچنان بر روی سایت خامنه‌ای‌ دات‌.آی‌.آر موجود است.

بنابر گزارش روزنامه «نیویورک تایمز» به نقل از منابع آگاه، «علی خامنه‌ای، رهبر تندرو جمهوری اسلامی هفته گذشته با درد شدید معده و تب بالا روبه‌رو بوده و به دلیل «انسداد روده» تحت عمل جراحی قرار گرفته است.» دو روز قبل، سایت رسمی خامنه‌ای در اطلاعیه‌ای اعلام کرده‌ بود که هم‌زمان با اربعین،مراسم عزاداری جمعی از هیئت‌های دانشجویی، صبح شنبه ۲۶ شهریور در حضور رهبر انقلاب برگزار می‌شود. این اطلاعیه همچنان بر روی سایت خامنه‌ای‌ دات‌.آی‌.آر موجود است. حوادث ایران مرگ علی خامنه‌ای  حوادث ایران  مرگ علی خامنه‌ای  حوادث ایران مرگ علی خامنه‌ای

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا