انتاریوجدیدترین اخبارکاناداکِبِک

خسارت ناشی از طوفان روز شنبه در جنوب انتاریو و کبک در اغلب موارد تحت پوشش بیمه قرار دارد

آیا بیمه خانه یا ماشین شما آسیب ناشی از طوفان را پوشش می‌دهد؟ اداره بیمه می گوید در بیشتر موارد پاسخ مثبت است

خسارت ناشی از طوفان روز شنبه در جنوب انتاریو و کبک در اغلب موارد تحت پوشش بیمه قرار دارد

طوفان شدیدی که آخر هفته سراسر جنوب انتاریو و کبک را در نوردید خسارات سنگینی برجای گذاشت به طوری که تا بعد از ظهر روز دوشنبه دست کم ۱۰ نفر کشته شده اند و صدها هزار نفر هنوز بدون برق مانده اند. 

خسارت ناشی از طوفان روز شنبه در جنوب انتاریو و کبک در اغلب موارد تحت پوشش بیمه قرار دارد
خسارت ناشی از طوفان در جنوب انتاریو و کبک در اغلب موارد تحت پوشش بیمه قرار دارد

در حالی که ساکنان این دو استان در حال رفع خرابی ها و در انتظار وصل شدن برق خانه های خود هستند ممکن است برای بسیاری این پرسش مطرح شود که آیا خانه ها و اتومبیل های آنها در شرایط آب و هوایی شدید، مانند آنچه روز شنبه اتفاق افتاد، تحت پوشش بیمه قرار دارد یا خیر.

اداره بیمه کانادا می گوید که خسارت ناشی از باد معمولاً پوشش داده می شود، اما باید از نماینده بیمه بخواهید که تایید کند که کدام خسارت ها طبق بیمه نامه آنها تحت پوشش قرار دارد.

بیشتر مردم می‌توانند انتظار داشته باشند که بیمه خانه آنها خسارات ناشی از تگرگ، باد، برف یا باران از جمله نخاله هایی که باد از زمین بلند کرده است، سقوط شاخه‌ها یا درختان و همچنین محتویاتی که ممکن است از بین رفته باشند، را پوشش دهد.

اداره بیمه کانادا می‌گوید، اگر بیمه‌نامه خودرو راننده جامع باشد یا شامل پوشش اختیاری تمام ریسک باشد، معمولاً خسارت خودرو پوشش داده می‌شود. خانه های متحرک یا تریلرها نیز ممکن است تحت پوشش باشند، اما بیمه شدگان باید از نماینده بیمه خود سوال کنند.

در همین حال هر کسی که به دلیل خسارتی که تحت پوشش بیمه قرار دارد قادر به زندگی در خانه خود نباشد، می تواند پوشش بیمه اضافی برای هزینه های زندگی دریافت کند.

اداره بیمه می‌گوید هنگام شروع طرح ادعای خسارت، تا حد امکان از لحاظ ارائه اطلاعات جزییات دقیق ارائه کنید، تمام خسارت‌ها و اقلام تخریب شده را فهرست کنید، مدارک خرید، عکس‌ها، رسیدها و ضمانت‌نامه‌ها را در صورت امکان جمع‌آوری کنید، و در صورت آوارگی ناشی از خسارات رسیدهای مربوط به پاکسازی و هزینه‌های زندگی را نگه دارید.

دیوید فیلیپس، اقلیم شناس ارشد محیط زیست کانادا روز یکشنبه گفت که این طوفان به عنوان یک «دِرِچو (derecho)» توصیف می شود، یک نوع طوفان بادی نادر اما قدرتمند است که «رشته ای طولانی از رعد و برق های بسیار فعال یا شرایط میکروبرست ایجاد می کند.»

اتاوا وزش باد با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت را در طول طوفان ثبت کرد، در حالی که سایر نقاط شاهد بادهای شدیدتر بودند.

ممکن است برای چند روز دیگر برق در برخی مناطق قطع باشد. جیم واتسون شهردار اتاوا ساکنان را تشویق کرده است که این هفته با توجه به ادامه پاکسازی شهر از خانه کار کنند.

خسارت ناشی از طوفان روز شنبه در جنوب انتاریو و کبک در اغلب موارد تحت پوشش بیمه قرار دارد
خسارت ناشی از طوفان شنبه در جنوب انتاریو و کبک در اغلب موارد تحت پوشش بیمه قرار دارد

بیمه حوادث غیرمترقبه کانادا    بیمه حوادث غیرمترقبه کانادا    بیمه حوادث غیرمترقبه کانادا  بیمه حوادث غیرمترقبه کانادا

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا