انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

چالش رانندگان جدید با عقب افتادن آزمون رانندگی واقعا آزار دهنده است

رانندگان جدید با عقب‌افتادن آزمون‌رانندگی دچارچالش آزار‌دهنده میشوند

چالش رانندگان جدید با عقب افتادن آزمون رانندگی واقعا آزار دهنده است

ت.ج. بکهام (T.J. Beckham) فردی ۲۵ ساله بارها و بارها تلاش کرده تا برای آزمون رانندگی نوبت بگیرد. بکهام گفت روز چهارشنبه دوباره بررسی کرده و متوجه شده اولین نوبت در ژانویه ۲۰۲۲ است.

بکهام گفت:« واقعا آزار دهنده است.» 

چالش رانندگان جدید با عقب افتادن آزمون رانندگی واقعا آزار دهنده است
چالش رانندگان جدید با عقب افتادن آزمون رانندگی واقعا آزار دهنده است

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

آزمون کتبی رانندگی در استان از ۱۴ جون از سر گرفته شد. اما تاخیر در گرفتن نوبت آزمون شهری چالش برانگیز است. وزارت حمل و نقل از کنسل شدن ۴۲۱۸۲۷ آزمون شهری از مارس ۲۰۲۰ به دلیل تعطیلی‌های ناشی از کرونا خبر داد.

وزارت حمل و نقل ۱۶ میلیون دلار برای مقابله با این عقب افتادگی اختصاص داده است.

این وزارتخانه پاییز گذشته خبر داد که ۸۴ افسر رانندگی موقت برای مراکز آزمون رانندگی خود استخدام می‌کند و تا کنون ۳۵ نفر را استخدام کرده است. اخیرا اعلام کرده ۱۶۷ افسر رانندگی دیگر را جذب می‌کند. این استخدام تا ماه سپتامبر ادامه خواهد داشت.

همچنین در مناطقی که تقاضا زیاد باشد، مانند منطقه تورنتو، شش مکان موقت دیگر اضافه خواهد کرد و آزمون رانندگی شهری را هر روز هفته ارائه خواهد داد.

بکهام سال گذشته در همه‌گیری کرونا به شهر خود همیلتون بازگشت؛ زیرا زندگی در تورنتو پر هزینه بود.

او سال گذشته قبل از همه‌گیری کرونا گواهینامه مرحله مبتدی (G1) خود را دریافت کرد. به این معنا که او باید در کنار راننده‌‌ای با سابقه چهار ساله رانندگی کند و نمی‌تواند در بزرگراه‌ها براند.

او گفت تا زمانی که شرکتش صحبت از بازگشت در ماه سپتامبر را پیش نکشیده بود، به فکر گرفتن گواهینامه G2 که نیاز به آزمون شهری داشت نبوده است. گواهینامه G2 به او این اجازه را می‌داد تا به تنهایی و در بزرگراه رانندگی کند.

اوایل ماه جون وقتی شنید آزمون‌های رانندگی از سر گرفته می‌شوند، تلاش کرد نوبت بگیرد.

در شهر همیلتون اولین نوبت اواخر ماه سپتامبر بود. او نوبت نگرفت و سعی کرد نوبت نزدیک‌تری را گیر بیاورد، اما موفق نشد.

از اوریلیا (Orillia) گرفته تا اوون ساند (Owen Sound) در انتاریو موفق نشد نوبت بگیرد. چند روز بعد که نگاهی دوباره به ثبت‌نام در شهر همیلتون انداخت، تا اواسط دسامبر نوبتی در دسترس نبود.

وقتی وزارت حمل و نقل نوبت‌های بیشتری در دستور کار قرار داد، بکهام تصمیم گرفت نوبتش را جلو بیاندازد. اما سیستم از او خواست ابتدا نوبت دسامبر خود را کنسل کند و سپس تاریخ‌های در دسترس را بررسی کند.

بکهام گفت: «نوبت دسامبرم را از دست بدهم یا ریسک کنم و نوبت دیگری را بگیرم که ممکن است زودتر یا دیرتر باشد.»

بکهام نوبتش را کنسل کرد و ذوباره وارد سیستم شد. او هفته گذشته موفق شد آزمون دقیقه نودی را همان روز در همیلتون پیدا کند.

وی افزود: «نمی‌دانستم میتوانم دوباره نوبت بگیرم یا نه، پس ثبت‌نام کردم. با اینکه تمرین کافی نداشتم، متاسفانه قبول نشدم. دو مورد از دور زدن‌هایم با سرعت بود و هنگام پارک دوبل فراموش کردم چراغ راهنما بزنم.»

او سعی دارد دوباره نوبت بگیرد.

در برلینگتون (Burlington)، کایل هاتون ۲۵ ساله (Kyle Hutton) سعی کرد در اواخر ماه می نوبت آزمون رانندگی بگیرد، اما تا اکتبر نوبتی در دسترس نبود.

علاوه بر آن کایل هاتون تمام انتاریو جنوبی را جست‌وجو کرد، اما چیزی دستگیرش نشد. بنابراین ریسک نکرد و در ماه اکتبر نوبت گرفت.

هاتون گفت: «در حال حاضر  بیشتر شبیه یک دردسر است، زیرا در همه‌گیری از خانه کار می‌کنم و وقتی اداره باز شود برایم دردسرساز می‌شود.»

اجمل هوشاهی (Ajmal Houshahi) سال گذشته در بری (Barrie) انتاریو آموزشگاه رانندگی براه انداخت، اما در این همه‌گیری برایش چالش برانگیز شد.

هوشاهی گفت:« با سختی زندگی می‌کنم.»

او با اینکه توانست کلاس‌های آیین‌نامه را در این دوران به صورت انلاین برگزار کند، اما از ماه ژانویه موفق به برگزاری کلاس‌های عملی رانندگی نشده بود تا اینکه از روز چهارشنبه کلاس‌ها به صورت حضوری از سر گرفته شدند.

وی افزود: «شلوغ خواهد بود. با اینکه آموزشگاه من جدید است، اما امیدوارم تا سه چهار ماه شلوغ باشد تا بتوانم پول کافی در بیارم و قبض‌هایم را پرداخت کنم.»

 

 

اخبار کانادا     اخبار تورنتو گرفتن نوبت    اخبار تورنتو   اخبار کانادا  اخبار تورنتو      گرفتن نوبت  اخبار تورنتو    اخبار کانادا      گرفتن نوبت      اخبار کانادا

چالش رانندگان جدید با عقب افتادن آزمون رانندگی واقعا آزار دهنده است    چالش رانندگان جدید با عقب افتادن آزمون رانندگی واقعا آزار دهنده است

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا