جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

جنیفر لوپز و بن افلک نامزد کردند!

بن_افلک و جنیفر لوپز پس از ۱۸ سال دوباره آماده ازدواج هستند!

جنیفر لوپز و بن افلک نامزد کردند!

یکی از وکلای لوپز به مجله پیپل (PEOPLE) گفت که بن افلک و جنیفر لوپز [که سال گذشته رابطه عاشقانه خود را دوباره از نو شروع کردند] نامزد کرده اند. لوپز این خبر را چند روز پس از اینکه اوایل این هفته عکس هایی از او با حلقه نامزدی در دستش منتشر شد، در خبرنامه JLo به اشتراک گذاشت.

لوپز این خبر هیجان انگیز را عصر جمعه در ایمیلی به نزدیکان صمیمی خود خبر داد. پیام لوپز به طرفداران خود شامل یک کلیپ ویدئویی از لوپز بود که در حال تعریف و تمجید از یک جواهر بزرگ و سبز رنگ بر روی حلقه نقره ای روی انگشت حلقه اش دیده می شد، و تصویری از آن توسط خواهرش لیندا نیز در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

خواننده آهنگ «اگر عشق مرا می داشتی (If You Had My Love)» در شماره قبلی خبرنامه خود با اشتیاق از اینکه رنگ سبز رنگ مورد علاقه اوست صحبت کرده بود. جنیفر لوپز گفته بود «من متوجه شده ام که لحظات زیادی در زندگی من وجود داشته است که در آن اتفاقات شگفت انگیزی رخ داده و من در آن لحظات لباس سبز به تن داشتم.»

لوپز گفت «شاید شما یکی از این لباس های سبز خاص را به خاطر داشته باشید.» لوپز همان شب با ویدیویی در توییتر با گوشه و کنایه در مورد «اعلام یک خبر مهم» صحبت کرد. لوپز به فالوورهایش گفت «خب، من یک جریان واقعا هیجان انگیز و خاص برای در میان گذاشتن دارم…» و یک ایموجی حلقه الماس را نیز به اکانت توییتر خود اضافه کرد.

لوپز در مورد بازگشت به رابطه با افلک به مجله پیپل گفت «احساس خوش شانسی و خوش بختی می کنم و به بودن با او افتخار می کنم.» «این یک داستان عاشقانه زیباست که ما یک شانس دوباره برای بودن در آن پیدا کردیم.»

جنیفر لوپز و بن افلک نامزد کردند!
جنیفر لوپز و بن افلک نامزد کردند!

افلک اخیراً در مراسم اهدای جوایز موسیقی آی هارت رادیو (iHeartRadio) در ماه مارس که لوپز جایزه آیکون (Icon Award) را در این مراسم پذیرفت به همراه پسرش ساموئل و دخترش اِمی به تشویق او پرداخت و حمایت خود را از همسر آینده‌اش نشان داد.

لوپز اخیراً در گفتگو با مجله پیپل در مورد آنچه که ارتباط آنها را در مقایسه با ۱۸ سال پیش متفاوت می کند صحبت کرد و گفت «ما اکنون بزرگتر هستیم، باهوش تر هستیم، تجربه بیشتری داریم، ما در جایگاه متفاوتی از زندگی خود قرار داریم، اکنون بچه داریم. و ما باید در مورد این موارد بسیار آگاه و هوشیار باشیم.»

جنیفر_لوپز، بازیگر ۵۲ ساله فیلم «با من ازدواج کن» از ازدواج خود با همسر سابقش مارک آنتونی دوقلوهای امی (Emme) و مکس (Max) 14 ساله را دارد و بن افلک ۴۹ ساله از ازدواج قبلی خود با جنیفر گارنر سه فرزند دارد، ویولت ۱۶ ساله، سرافینا ۱۳ ساله و سموئل ۱۰ ساله. این چهارمین ازدواج جنیفر لوپز و دومین ازدواج بن افلک خواهد بود.

جنیفر لوپز و بن افلک نامزد کردند!
جنیفر لوپز و بن افلک نامزد کردند!

ازدواج نامزدی جنیفر لوپز بن افلک  ازدواج نامزدی جنیفر لوپز بن افلک 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا