جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس ازدواج کردند

جنیفر لوپز و بن افلک در مراسم مختصری در کلیسای کوچکی در لاس وگاس ازدواج کردند

جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس ازدواج کردند

جنیفر لوپز، خواننده و بن افلک، بازیگر پس از آنکه اخیرا رابطه عاشقانه خود را تقریبا ۲۰ سال پس از اولین بار که با هم آشنا شدند دوباره از سر گرفتند روز یکشنبه در یک کلیسای کوچک درایو-ترو در لاس وگاس ازدواج کرده‌اند.

جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس ازدواج کردند
جنیفر لوپز و بن افلک در لاس وگاس ازدواج کردند

به گزارش مجله پیپل، این زوج ازدواج خود را در خبرنامه مخصوص هواداران لوپز اعلام کردند و در این نشریه  اعلام نمودند که برای گرفتن مجوز ازدواج به شهر لاس وگاس در نوادا پرواز کرده و اواخر شنبه در یک کلیسای کوچک ازدواج کردند.

لوپز در این خبرنامه نوشت که روز شنبه به لاس‌وگاس پرواز کردند، و همراه با چهار زوج دیگر در صف دریافت مجوز ازدواج  ایستادند و درست بعد از نیمه‌شب در کلیسای کوچک سفید ویژه عروسی، یک کلیسای کوچک که دارای «تونل عشق» است، ازدواج کردند. یک بلندگوی بلوتوثی مارش عروسی آنها را به طور کوتاه در حین پیمودن راهرو کلیسا پخش کرد. لوپز این شب را بهترین شب زندگی شان نامید.

لوپز در خبرنامه ویژه هواداران خود نوشت «عشق زیباست. عشق مهربان است. و معلوم شد که عشق صبور است. بیست سال صبوری. دقیقاً همان چیزی که ما می خواستیم.»

لس آنجلس تایمز گزارش داد که خبرنامه به امضای «خانم جنیفر لین افلک» رسیده است که نشان‌دهنده تغییر نام فامیلی توسط این هنرمند برنده جوایز متعدد نمایشی است.

طبق جزئیات اسنادی که دفتر منشی شهرستان به صورت آنلاین منتشر کرده است، این زوج در تاریخ شنبه ۱۶جولای مجوز ازدواج خود را از شهرستان کلارک کانتی (Clark County) دریافت کرده اند.

لوپز عکسی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که او را در رختخواب در حالی که حلقه ازدواج نقره ای رنگی به دست داشت نشان می داد.

لوپز ۵۲ ساله و افلک ۴۹ ساله که در اوایل دهه ۲۰۰۰ با هم آشنا شدند، و اکثر مردم آنها را با نام مخفف «بنیفر» می شناختند، سال گذشته پس از تقریبا ۲۰ سال دوباره به رابطه با یکدیگر بازگشتند. آنها در فروردین ماه امسال نامزد کردند.

در سال ۲۰۰۲ افلک یک حلقه نامزدی بزرگ ۶.۱ قیراطی الماس صورتی به لوپز داد، اما آنها به طور ناگهانی ازدواج خود را در سال ۲۰۰۳ لغو کردند و چند ماه بعد از یکدیگر جدا شدند.

افلک در سال ۲۰۰۵ با جنیفر گارنر ازدواج کرد که سه فرزند از او دارد. آنها در سال ۲۰۱۸ طلاق گرفتند.

لوپز پیش از این سه بار ازدواج کرده است. او از سال ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ به مدت کوتاهی با اوجانی نوآ (Ojani Noa) و از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ با کریس جاد (Cris Judd) ازدواج کرد. او و مارک آنتونی، خواننده به مدت یک دهه پس از ازدواج در سال ۲۰۰۴ با یکدیگر زندگی کردند و دو فرزند دوقلوی ۱۴ ساله با هم دارند.

رابطه جنیفر و افلک  رابطه جنیفر و افلک

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا