انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

افزایش میانگین متحرک هفت‌روزه و ثبت اندکی بیش از ۱۵۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو

انتاریو همزمان با افزایش میانگین متحرک هفت‌روزه از ثبت اندکی بیش از ۱۵۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد

افزایش میانگین متحرک هفت‌روزه و ثبت اندکی بیش از ۱۵۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو

انتاریو از اندکی بیش از ۱۵۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد درحالی‌که میانگین متحرک هفت‌روزه تعداد ابتلای روزانه همچنان رو به افزایش است.

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

مسئولان بهداشت استان روز چهارشنبه ۱۵۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا جدید و همین‌طور چهار مورد فوت ناشی از این بیماری را ثبت کردند. تعداد ۱۲۷ مورد ابتلا در روز سه‌شنبه، ۱۱۹ مورد روز دوشنبه و ۱۷۲ مورد ابتلا روز یکشنبه گزارش شده بود.

میانگین متحرک هفت‌روزه موارد ابتلا روزانه به کووید-۱۹ در حال حاضر روی رقم ۱۶۰ قرار دارد که نسبت به رقم ۱۵۵ در هفته گذشته اندکی افزایش داشته است. میانگین متحرک هفت‌روزه در پی چهار روز ثبت بیش از ۱۵۰ مورد ابتلا روزانه به آهستگی در حال بالا رفتن است.

وزارت بهداشت می‌گوید با پردازش بیش از ۲۰،۵۰۰ تست کووید-۱۹ ظرف ۲۴ ساعت گذشته نرخ مثبت شدن آزمودن‌های استان در حال حاضر روی ۰.۸ درصد قرار دارد. با افزوده شدن موارد فوتی ثبت‌شده در روز چهارشنبه آمار مرگ‌ومیر مرتبط با کووید-۱۹ در استان به ۹،۳۲۵ مورد رسید.

طبق اعلام مسئولان استان در حال حاضر ۱۲۲ بیمار به علت ابتلا به کووید-۱۹ در واحدهای مراقبت ویژه انتاریو بستری هستند که از این تعداد ۸۳ مورد به کمک ونتیلاتور تنفس می‌کنند. درمجموع ۵۴۹،۷۳۴ مورد ابتلا به کووید-۱۹ تائید شده در آزمایشگاه شامل موارد فوتی و بهبودی در انتاریو شناسایی‌شده است.  افزایش میانگین متحرک هفت‌روزه و ثبت اندکی بیش از ۱۵۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو

افزایش میانگین متحرک هفت‌روزه و ثبت اندکی بیش از 150 مورد جدید ابتلا به کووید-19 در انتاریو
افزایش میانگین متحرک هفت‌روزه ثبت اندکی ۱۵۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در انتاریو

موارد ابتلا به کووید-۱۹ مربوط به کدام قسمت‌های استان هستند؟

 

بخش عمده‌ای از موارد ابتلا جدید در ناحیه تورنتو بزرگ‌تر و منطقه همیلتون شناسایی‌شده‌اند.

در تورنتو ۲۵ مورد ابتلا به کووید-۱۹، در منطقه یورک ۱۹ مورد، در واترلو ۱۹ مورد، در همیلتون ۱۵ مورد، در منطقه دورهام ۱۳ مورد و در منطقه پیل نیز ۱۰ مورد شناسایی‌شده است.

یازده اداره بهداشت محلی از عدم ثبت موارد کووید-۱۹ خبر دادند درحالی‌که تمامی شهرداری‌های دیگر در استان کمتر از ۱۰ مورد ابتلا به این بیماری ثبت کرده‌اند.

 

جهش چشمگیر در موارد ابتلا به واریانت دلتا

 

مسئولان استان روز چهارشنبه از شناسایی ۱۲۳ مورد ابتلا به واریانت دلتا B.1617.2 از میان موارد تائید شده آزمایشگاهی ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند که تعداد کل موارد ابتلا به واریانت دلتا در استان انتاریو را به ۴،۰۴۴ مورد می‌رساند.

مسئولان بهداشت انتاریو علاوه بر این از شناسایی ۶۲ مورد ابتلا به واریانت آلفا B.1.1.7. و ۱۷ مورد ابتلا به واریانت گاما P.1 خبر دادند. درمجموع ۱۵۶،۱۶۹ مورد تائید شده آزمایشگاهی ابتلا به واریانت‌های نگران‌کننده در انتاریو شناسایی‌شده است.

دکتر کییرن مور (Kieran Moore) مسئول ارشد پزشکی بهداشت استان روز سه‌شنبه گفت انتظار می‌رود که واریانت دلتا ظرف چند ماه آینده موجب افزایش تعداد موارد ابتلا شود و واکسیناسیون برای کاهش موارد فوتی و موارد بستری در بیمارستان اهمیت حیاتی دارد.

دکتر مور اضافه کرد که ریسک ابتلا به این بیماری برای افراد غیر واکسینه ۶.۴ برابر بیشتر است.

در طول ۲۴ ساعت گذشته ۹۴،۱۱۶ دوز واکسن کووید-۱۹ برای شهروندان واجد شرایط انتاریو تزریق شده است. بیش از ۸.۷ میلیون نفر با دریافت هر دو دوز به‌طور کامل واکسینه محسوب می‌شوند.

اخبار کانادا      اخبار تورنتو       اخبار کانادا        اخبار تورنتو      اخبار کانادا        اخبار تورنتو        اخبار کانادا      اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا