جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

جاستین بیبر کنسرت های تورنتو را در آخرین لحظه لغو کرد

دو کنسرت امشب و فردا شب جاستین بیبر در تورنتو در آخرین دقایق لغو شد

جاستین بیبر کنسرت های تورنتو را در آخرین لحظه لغو کرد

طرفداران جاستین بیبر که مشتاق دیدار او در کنسرت امشب بودند، باید به فکر برنامه های دیگری برای خود باشند.

جاستین بیبر کنسرت های تورنتو را در آخرین لحظه لغو کرد
جاستین بیبر کنسرت های تورنتو را در آخرین لحظه لغو کرد

این سوپراستار پاپ قرار بود سه‌شنبه و چهارشنبه شب در استادیوم اسکوشیابنک (Scotiabank Arena) در مرکز شهر تورنتو برنامه اجرا کند، اما امروز اعلام کرد که این برنامه‌ها به تعویق خواهند افتاد.

جاستین بیبر تقریباً ساعت ۲ بعد از ظهر در پستی در اینستاگرام نوشت «باورم نمی‌شود که این را می‌گویم.» «من هر کاری برای بهتر شدن انجام داده ام، اما بیماری من در حال بدترشدن است. دلم می شکند که باید این چند برنامه بعدی را به تعویق بیندازم (دستور پزشکان لازم الاجراست).»

دقیقاً مشخص نیست که چند کنسرت به تعویق افتاده است.

کل کنسرت های تور جهانی عدالت ۲۰۲۰ (Justice World Tour) بیبر پیش از این دو بار به دلیل پاندمی کووید-۱۹ به تعویق افتاده بود.

بعد از ظهر سه‌شنبه نام بیبر یکی از ترندهای توییتر بود و به نظر می‌رسد بیش از چند توییت نشان می‌داد که طرفدارانی که بلیط خریده اند از اخبار لحظه آخری لغو کنسرت ها ناراحت هستند.

استادیوم اسکوشیابنک درباره دو کنسرت لغو شده تورنتو بیانیه‌ای در توییتر صادر کرد و گفت که بلیط‌های موجود پس از اعلام تاریخ‌های جدید، معتبر و قابل استفاده خواهند بود.

در بیانیه ای از تور عدالت بیبر آمده است «به دلیل بیماری غیر مرتبط با کووید، تور عدالت کنسرت های این هفته تورنتو و دی سی را به تعویق انداخته است.»

استادیوم اسکوشیابنک درباره دو کنسرت لغو شده تورنتو بیانیه‌ای در توییتر صادر کرد و گفت که بلیط‌های موجود پس از اعلام تاریخ‌های جدید، معتبر و قابل استفاده خواهند بود. در بیانیه ای از تور عدالت بیبر آمده است «به دلیل بیماری غیر مرتبط با کووید، تور عدالت کنسرت های این هفته تورنتو و دی سی را به تعویق انداخته است.»  بیماری جاستین بیبر  بیماری جاستین بیبر

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا