جدیدترین اخبارجهان

طبق گفته مقامات: زن ساکن کانزاس سیتی سر پسر ۶ ساله خود را برید

زنی که در کانزاس سیتی سر پسر ۶ ساله خود را قطع کرده بود به جرم قتل درجه اول بازداشت شد

زن ساکن کانزاس سیتی پسر ۶ ساله خود را سر برید

دفتر دادستانی شهرستان جکسون کانتی گفت یک زن ساکن کانزاس سیتی که به گفته مقامات شهر کانزاس پسر ۶ ساله خود را سر بریده روز چهارشنبه به اتهام قتل درجه اول بازداشت شده است.

زن ساکن کانزاس سیتی پسر 6 ساله خود را سر برید
زن ساکن کانزاس سیتی سر پسر خود را برید

طبق بیانیه شواهد و ادله کافی، تاشا هفس (Tasha Haefs)، ۳۵ ساله پس از اینکه ماموران جسد پسر او را در ساعات پایانی سه شنبه شب در خانه او در شرق کانزاس سیتی پیدا کردند، بازداشت شد. هنوز مشخص نشده است که آیا تاشا هفس وکیلی دارد که از طرف او صحبت کند یا خیر.

به گزارش رسانه های محلی پلیس در اظهارنامه خود برای دریافت حکم بازرسی گفته است که یک زن که از خانه [با پلیس] تماس گرفته بود پیش از قطع کردن تماس گفته است که شیطان سعی می کرده به او حمله کند.

بیانیه پلیس می گوید که ماموران اعزام شده به صحنه حادثه در پله های جلوی خانه خون مشاهده کرده اند و روی درب ورودی خانه نیز ظاهرا خون و مو دیده می شد و یک سر بریده شده نیز در نزدیکی آستانه در قرار داشته است. زنی که در داخل خانه بود از باز کردن در خودداری کرد.

پس از اینکه به پلیس گفته شد که کودکان دیگری نیز در این خانه زندگی می کنند و چندین روز است که دیده نشده اند، پلیس با توسل به زور وارد خانه شد. طبق اظهارنامه ارائه شده برای دریافت حکم بازرسی، پلیس جسد پسربچه را پیدا کرد و تاشا هفس را در حالی مشاهده کرد که روی او و روی چاقوها و یک پیچ گوشتی خون وجود داشت و آنچه که به نظر می رسید خون باشد نیز در سراسر خانه مشاهده می شد.

هیچ کودک دیگری در خانه پیدا نشد. یک سگ با سر قطع شده نیز در زیرزمین پیدا شد.

طبق اظهارنامه ای که توسط زَکِری گلایدوِل (Zakary Glidewell) بازپرس پلیس نوشته شده است، در جریان یکی از بازجویی های پلیس، تاشا هفس قربانی را به عنوان پسر خود شناسایی نمود و اعتراف کرد که او را در وان حمام کشته و سر او را قطع کرده است.

هنوز مشخص نشده که سایر کودکان این خانه کجا هستند.

تاشا هفس که علاوه بر اتهام قتل درجه اول به جرم اقدام جنایی مسلحانه نیز متهم شده، بدون قرار وثیقه در بازداشتگاه جکسون کانتی نگه داشته شده است.

جین پیترز بیکر (Jean Peters Baker) بازپرس جکسون کانتی در بیانیه ای گفت که مرگ هولناک این کودک «نفس ما را بند آورد.»

خانم بیکر گفت که این مرگ ایجاب می کند که مجریان قانون، بهداشت عمومی، خدمات اجتماعی و تمامی همکاران آنها برای محافظت بهتر از کودکان کانزاس سیتی تلاش کنند.

پیترز بیکر نوشت «همچنین لازم است که [ما ساکنین] کانزاس سیتی بر خشونت در میان خود تمرکز کنیم.» «این چالشی است که بیش از این نمی توانیم آن را نادیده بگیریم. نمی توانیم به ۱۸۰ یا ۱۷۰ یا حتی ۱۵۰ قتل در هر سال و صدها نفر دیگر که هدف گلوله قرار گرفته اما کشته نشده اند رضایت بدهیم. از این پس باید یک هدف روشن داشته باشیم: خشونت در جامعه خود را کاهش دهیم و هر گاه با خبر شدیم که شخصی به مداخله نیاز دارد به متخصصان بهداشت روانی اطلاع بدهیم.»

قطع بریدن سر کودک  شهرستان جکسون کانتی  قطع بریدن سر کودک شهرستان جکسون کانتی قطع بریدن سر کودک

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا