جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

کوین اسپیسی باید ۳۱ میلیون دلار به تهیه کنندگان «خانه پوشالی» بپردازد

کوین اسپیسی به دلیل اخراج از نمایش نزدیک به ۳۱ میلیون دلار به سازندگان «House of Cards» پرداخت می کند.

کوین اسپیسی بازیگر هالیوود باید ۳۱ میلیون دلار به تهیه کنندگان خانه پوشالی بپردازد

به گزارش آسوشیتدپرس روز پنجشنبه یک قاضی حکم داد که کوین اسپیسی (Kevin Spacey) به دلیل زیان های تحمیل شده ناشی از اخراج او از سریال «خانه پوشالی (House of Cards)» در سال ۲۰۱۷ باید حدود ۳۱ میلیون دلار به تهیه کنندگان این سریال بپردازد.

کوین اسپیسی بازیگر هالیوود باید 31 میلیون دلار به تهیه کنندگان خانه پوشالی بپردازد
کوین اسپیسی بازیگر هالیوود باید ۳۱ میلیون دلار به تهیه کنندگان خانه پوشالی بپردازد

به گزارش آسوشیتدپرس اسپیسی پس از مواجهه با اتهامات آزار و اذیت جنسی و تجاوز از سریال «خانه پوشالی» اخراج شد. در نتیجه تهیه کنندگان «خانه پوشالی» گفتند که فصل آخر سریال را دوباره ساختند و پنج قسمت را از دست دادند که منجر به تحمیل زیان مالی شد.

اکسیوس قبلا گزارش داده بود که هشت کارمند سریال «خانه پوشالی» اسپیسی را به آزار و اذیت جنسی و تجاوز متهم کردند. اتهامات وارده توسط کارمندان این سریال پس از اتهاماتی مطرح شد که قبلا آنتونی رپ (Anthony Rapp) علیه اسپیسی مطرح کرده بود.

یکی از کسانی که قبلا دستیار تولید بود ادعا کرد که اسپیسی در یکی از فصل های قبلی سریال به او تجاوز جنسی کرده است. به گزارش خبرگزاری سی ان ان (CNN) سایر متهمان گفتند که رفتار اسپیسی شامل اظهارنظرهای نامناسب و لمس بدون کسب رضایت بوده است.

اسپیسی همه اتهامات را رد کرده است.

به گزارش آسوشیتدپرس مل رد ریکانا (Mel Red Recana) قاضی دادگاه عالی لس آنجلس روز پنجشنبه حکم داد که اسپیسی باید به شرکت تولید ام‌آر‌سی (MRC) خسارت بپردازد، زیرا او و وکلایش «نتوانستند حتی ثابت کنند که این پرونده می تواند به نحوه دیگری تصمیم گیری شود.»

حکم ریکانا (قاضی دادگاه لس آنجلس) تاییدی بود بر تصمیم ماه نوامبر یک داور خصوصی که گفته بود اسپیسی مفاد قراردادی که او را ملزم به داشتن رفتار حرفه‌ای می کند، نقض کرده است. بلومبرگ گزارش داد که شرکت تولید ام‌آر‌سی (MRC) پس از رای داور خصوصی از اسپیسی به دلیل نقض قراردادش شکایت کرد.

آسوشیتد پرس گزارش داد که طبق اسناد ارائه شده توسط مایکل کومپ (Michael Kump) وکیل شرکت تولید ام‌آر‌سی (MRC) به دادگاه، داور خصوصی گفت که اسپیسی «در هر یک از پنج فصل خانه پوشالی که در آن بازی کرد و تهیه کنندگی اجرایی آن را بر عهده داشت، رفتار خاصی را در ارتباط با چندین نفر از اعضای پروژه انجام داده است.»

به گزارش واشینگتن پست کوین اسپیسی ماه گذشته، در ارتباط با پنج اتهام تجاوز جنسی در بریتانیا اظهار بیگناهی کرد.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا