جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

کیم کارداشیان یک گام به رویای خود برای وکیل شدن نزدیک تر شد

کیم کاردانشیان در آزمون سطح ابتدایی کانون وکلا پذیرفته شد

کیم کارداشیان یک گام به رویای خود برای وکیل شدن نزدیک تر شد

ستاره رئالیتی شو تلویزیونی نزد ۷۱ میلیون فالوئر خود اعتراف کرد که «[قبولی در این آزمون] برای من کار آسانی نبود.» کیم کارداشیان یک گام به رویای خود برای وکیل شدن نزدیک تر شد

کیم کارداشیان با قبولی در این آزمون مانع دیگری را از مسیر تلاش نامتعارف خود برای وکیل شدن برطرف کرد.

این کارآفرین و ستاره رئالیتی شو تلویزیونی روز دوشنبه در توییتی نوشت که در آزمون «دانش جویان سال اول حقوق» کالیفرنیا {آزمونی که یک روز طول می کشد و مستلزم آن است که وکلای علاقمند و امیدوار در این ایالت که مسیر متعارف شرکت در دانشکده های رسمی و معتبر را طی نکرده اند در این آزمون شرکت کنند} قبول شده است.

کیم کارداشیان برای ۷۰.۷ میلیون فالوئر خود نوشت «اوووه خدای من در آزمون سطح ابتدایی کانون وکلا قبول شدم!!!» و تصویری از خودش را که در یک سرهمی آبی روشن ژست گرفته بود پست کرد. «هر کسی که درباره مسیر تلاش من برای دانشکده حقوق نمی داند، این راه بداند که آسان نبود یا رایگان به من داده نشد.»

قبولی در این امتحان {که بیشتر به آزمون سطح ابتدایی کانون وکلا (baby bar) معروف است} به این معناست که کارداشیان می‌تواند مطالعات حقوقی خود را ادامه دهد و قادر خواهد بود که در آزمون کامل کانون وکلا شرکت کند.

کارداشیان در سال ۲۰۱۹ گفته بود در حال مطالعه برای وکیل شدن از طریق برنامه ای است که به عنوان برنامه تحصیل در دفتر حقوقی شناخته می شود و در این برنامه وکلای آینده تحت نظارت وکلای با تجربه یا یک قاضی آموزش می بینند.

کالیفرنیا از جمله چند ایالتی معدودیست که چنین برنامه ای دارد و تنها ایالتی است که دارای آزمون سطح ابتدایی کانون وکلا می‌باشد. کیم کارداشیان یک گام به رویای خود برای وکیل شدن نزدیک تر شد

اطلاعات مربوط به نرخ قبولی برای آزمونی که کارداشیان در ۲۶ اکتبر در آن شرکت کرد هنوز فراهم نیست، اما تنها ۲۱% از کسانی { کمتر از نصف نرخ قبولی برای آخرین آزمون حقوقی عادی استان } که در ماه جون در این آزمون شرکت کردند قبول شدند.

کانون وکلای ایالتی کالیفرنیا گفت که نتایج آزمون سطح ابتدایی کانون وکلا محرمانه است و نمی تواند تائید کند که کارداشیان قبول شده است. کیم کارداشیان یک گام به رویای خود برای وکیل شدن نزدیک تر شد

کارداشیان که پدر او رابرت کارداشیان در محاکمه اتهام قتل اوجی سیمپسون (OJ Simpson) در سال ۱۹۹۵ عضو تیم دفاع حقوقی او بود قبلاً گفته بود که قصد دارد وکیل شود تا در زمینه اصلاح عدالت کیفری فعالیت کند.

کیم کارداشیان تحت نظارت دو وکیل به نام ارین هانی (Erin Haney) و جسیکا جکسون (Jessica Jackson) مطالعه می کند که در توییتر نیز از آنها تشکر کرد و گفت آنها او را برای مشاهده جلسات رسمی حضور در مقابل قاضی همراه می برده اند.

کارداشیان علاوه بر این یادآور شد که پیش از قبولی سه بار در این آزمون مردود شده است؛ که این آزمون را به آخرین فرصت او تبدیل می کرد: کالیفرنیا معمولاً به افراد اجازه می دهد که تنها سه بار در آزمون دانشجویان سال اول حقوق شرکت کنند اما به دلیل پاندمی کووید به کسانی که در آزمون ماه جون ۲۰۲۰ مردود شده بودند اجازه داد که یک دور اضافی در آزمون شرکت کنند.

استیو کلندریلو (Steve Calandrillo) استاد دانشگاه حقوق واشنگتن که از طریق تماس های زوم مبحث قراردادها را برای آمادگی شرکت در آزمون به کارداشیان تدریس می کرد گفت «واقعاً برای او خوشحال هستم.» «او به مدت دو سال به سختی تلاش کرده بود. این آزمون آسان نبود.» کیم کارداشیان یک گام به رویای خود برای وکیل شدن نزدیک تر شد

کیم کارداشیان یک گام به رویای خود برای وکیل شدن نزدیک تر شد
کیم کارداشیان یک گام به رویای خود برای وکیل شدن نزدیک تر شد

آزمون وکالت        آزمون وکالت          آزمون وکالت          آزمون وکالت        آزمون وکالت

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا