جدیدترین اخبارجهان

کرملین گفت بسیاری از مردم روسیه مثل خیانتکاران رفتار می کنند

مسکو در اشاره به مردم روسیه که از شغل خود استعفا می دهند و از کشور خارج می شوند آنها را خیانتکار و زباله خواند

کرملین گفت بسیاری از مردم روسیه مثل خیانتکاران رفتار می کنند

کرملین روز پنجشنبه گفت که بسیاری از مردم در روسیه خودشان را «خیانتکار» نشان می‌دهند. سخنگوی کرملین به آن دسته از مردم اشاره کرد که از شغل خود استعفا می دهند و کشور را ترک می کنند.

کرملین گفت بسیاری از مردم روسیه مثل خیانتکاران رفتار می کنند
سخنگوی کرملین : بسیاری از مردم روسیه مثل خیانتکاران رفتار می کنند

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین اظهارات خود را یک روز پس از آن مطرح کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به طور جدی به «خیانتکاران» روسی هشدار داد که به گفته او غرب می خواهد از آنها به عنوان یک «ستون پنجم» برای نابودی کشور استفاده کند.

پسکوف به خبرنگاران حاضر در کنفرانس تلفنی گفت «در چنین دوران سختی، بسیاری از مردم ماهیت حقیقی خودشان را نشان می دهند. عده بسیار زیادی از مردم خودشان را آنچنان نشان می دهند که ما در روسیه می گویم خیانتکار هستند.»

از پسکوف سوالی در مورد اظهارات پوتین پرسیده شد که گفته بود روسیه یک «خود-پاکسازی» طبیعی و ضروری را از سر خواهد گذراند چرا که مردم توانایی «تمایز قائل شدن بین میهن پرستان واقعی از آشغال‌ها و خیانتکاران را دارند.»

پسکوف گفت «آنها خودشان از زندگی ما ناپدید می شوند. بعضی از مردم مسئولیت خود را ترک می کنند، برخی دیگر زندگی فعال شغلی خود را ترک می کنند، برخی کشور را ترک می کنند و به کشورهای دیگر می روند. این پاکسازی این چنین اتفاق می افتد.»

اظهارات رهبر کرملین در پارلمان روسیه با استقبال گنادی زیوگانوف (Gennady Zyuganov)، رهبر حزب کمونیست که در ظاهر حزب مخالف محسوب می شود روبرو شد، زیوگانوف اغلب در موضوعات مهم سیاسی از پوتین حمایت می کند.

گنادی زیوگانوف گفت «ما باید ستون پنجم را که در داخل ریشه دوانده‌اند و هر لحظه آماده از پشت خنجر زدن هستند شکست بدهیم.» «تمام این دردسرها از ۱۹۹۱ شروع شد هنگامی که «اولین رئیس جمهور دوران مدرن روسیه بوریس) یلتسین همراه دار و دسته‌اش کشور را فروخت و خیانت کرد.»

گروه مستقل پایشگر اطلاعات او وی دی اینفو (OVD-Info) در وبسایت خود گزارش داد که از زمانی که پوتین دستور حمله زمینی، هوایی و دریایی به اوکراین را صادر کرد تا به حال بیش از ۱۴،۰۰۰ نفر در ارتباط با فعالیت های ضد جنگ دستگیر شده اند. از این میان بیش از ۱۷۰ نفر هنوز در بازداشت هستند.

#کرملین #سخنگوی_کرملین #مردم_روسیه #ولادیمیر_پوتین #دیمیتری_پسکوف_سخنگوی_کرملین   #گنادی_زیوگانوف #رهبر_حزب_کمونیست   رهبر حزب کمونیست

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا