انتاریوبریتیش کلمبیاپرنس ادوارد آیلندجدیدترین اخبارسسکچوانکاناداکِبِک

آخرین اخبار کانادا

در اینجا خلاصه ای از اخبار و رویدادهای کانادا را می‌خوانید: شنبه ۱۹ مارس ۲۰۲۲

آخرین اخبار کانادا

استان انتاریو: آخرین اخبار کانادا

آخرین اخبار کانادا
آخرین اخبار کانادا

انتاریو روز شنبه از پذیرش ۶۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان شامل ۱۸۵ مورد بستری در واحد مراقبت های ویژه خبر داد

  • مقامات بهداشت انتاریو گزارش می دهند که در حال حاضر ۶۱۳ بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند که ۱۸۵ بیمار در مراقبت های ویژه هستند. این استان آخرین اعداد را روز شنبه منتشر کرد. انتاریو نسبت به روز قبل ۶۱۵ بستری و ۱۹۳ بیمار در بخش مراقبت های ویژه در مجموع کاهش اندکی را گزارش کرد. استان انتاریو گفت «۵۹ نفر از افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه واکسینه کامل، ۳۲ نفر واکسینه نشده و پنج نفر واکسینه جزئی هستند. ۸۹ نفر باقی مانده وضعیت واکسیناسیون نامعلومی دارند.»

الزمات اجباری ماسک تورنتو از هفته آینده در ساختمان های دولتی، مراکز اجتماعی شهری و تفریحی اختیاری خواهد بود اما در مراکز مراقبت طولانی مدت، شلترها و مراکز مراقبت از کودکان همچنان اجباری باقی می‌ماند

  • شهر تورنتو اعلام کرد که از هفته آینده الزامات ماسک را در اکثر مراکز خود برداشته است. دولت انتاریو قبلاً اعلام کرده است که از روز دوشنبه، به استثنای بخش‌های مراقبت‌های بهداشتی، مراقبت‌های طولانی‌مدت و خانه‌های بازنشستگی، حمل‌ونقل عمومی، مراکز مراقبت از اجتماع، سرپناه‌ها و زندان‌ها، ماسک را از روز دوشنبه لغو می‌کند.

عبادت کنندگان در مسجدی در می‌سی‌ساگا مرد مهاجمی که هنگام نماز صبح به مسجد حمله کرده بود را تا هنگام رسیدن پلیس تحت کنترل نگه داشتند

  • پلیس می‌گوید صبح روز شنبه مردی در یک مراسم نماز جماعت به نمازگزاران مسجد می‌سی‌‍ساگا حمله کرد. پلیس منطقه ای پیل گفت که حوالی ساعت ۶:۵۷ صبح در مورد این حادثه که در مرکز اسلامی دارالتوحید در منطقه مک آدام و بلوار متیسون رخ داد، تماسی دریافت کردند. پلیس گفت که مردی وارد مسجد شد و در حالی که یک تبر در دست داشت یک اسپری خرس را به سمت جمیعت پرتاب کرد.

پلیس جرایم ناشی از نفرت در بازار کشاورزان همیلتون را بررسی میکند

 

استان بریتیش کلمبیا:آخرین اخبار کانادا

آخرین اخبار کانادا
آخرین اخبار کانادا

بریتیش کلمبیا در آخرین به روز رسانی هفته، ۶ مورد مرگ ناشی از کووید-۱۹ ثبت کرد

  • استان بریتیش کلمبیا روز جمعه اعلام کرد که شش مورد مرگ دیگر به دلیل ابتلا به کووید-۱۹ همراه با کاهش نرخ بستری در بیمارستان ها گزارش شده است. آخرین تلفات ناشی از ویروس کرونا که پنج مورد از آنها در منطقه بهداشت جزیره ونکوور ثبت شده، تعداد قربانیان استان را ۲۹۶۶ نفر اعلام کرده است. بر اساس آخرین آپدیت این هفته وزارت بهداشت، ۲۹۰ نفر مبتلا به کووید-۱۹ در سراسر استان بستری هستند و ۴۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان می‌باشند. این شمارش شامل افرادی می‌شود که به دلایل غیرمرتبط با کووید در بیمارستان بستری شده‌اند اما در غربالگری روتین آزمایش‌شان مثبت بوده است.

یک دوچرخه سوار در حادثه تصادف در ابوتسفورد کشته شد

  • پلیس ابوتسفورد در حال بررسی تصادفی است که بعدازظهر جمعه باعث مرگ یک دوچرخه سوار را در این شهر شد. این تصادف حوالی ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر رخ داد. طبق گزارش اداره پلیس ابوتسفورد، در بلوک ۲۵۰۰ جاده مک کالوم (McCallum Road) نزدیک پارک جوبیلی و تقاطع جاده مک کالوم با مسیر جنوبی فریزر است. هنگامی که تیم های اورژانس به محل رسیدند، متوجه شدند که دوچرخه سوار دچار جراحات شدید شده است. به گفته پلیس او به بیمارستان منتقل شد و در آنجا مرگش اعلام شد.

مرجع انضباط معلمان بریتیش کلمبیا می گوید که مشاوره معلم سوری با دانش آموزان از “مرزهای حرفه ای” فراتر رفته است

  • کمیسر مقررات معلمان بریتیش کلمبیا یک معلم سوری را به مدت سه روز تعلیق کرد زیرا او با دانش‌آموزان گفتگوهای شخصی با «ماهیت مشاوره» داشت، علیرغم اینکه مشاور دانش‌آموزان نبود.

 

استان کبک: آخرین اخبار کانادا

آخرین اخبار کانادا
آخرین اخبار کانادا

هتل یخی کبک به پایان فصل زمستان دیگری رسید

  • فرا رسیدن بهار به معنای پایان آخرین تجسم هتل یخی نمادین کبک، هتل گلس (Hôtel de Glace) است. این هتل درست خارج از کبک سیتی واقع شده و هر سال با پایین آمدن دما تا سطح زیر صفر با استفاده از ۱۵،۰۰۰ تن برف دوباره از نو طراحی و ساخته می شود. با فرارسیدن مارس و ذوب شدن برف، هتل گلس نیز ذوب می شود. امسال قرار است هتل گلس بعد از ظهر یکشنبه در پایان این فصل تعطیل شود. روز بعد هتل یخی تخریب می‌شود، اما زمستان سال بعد دوباره از نو ساخته خواهد شد.

در حادثه اسنومبیل در غرب کبک یک مرد کشته شد

  • پلیس استانی کبک می گوید یک مرد ۳۷ ساله جمعه شب پس از حادثه اسنومبیل در نزدیکی ول دی بویس (Val-des-Bois) با فاصله تقریبا یک ساعت رانندگی از شمال گتینو (Gatineau) کشته شد. پلیس می گوید گروهی از پنج اسنومبیل در حال سفر در مسیر اسنومبیل بودند که یک نفر از آنها هنگام پیمودن مسیر یک انحنا به پایین افتاد. حدود ساعت ۱۰:۳۰ شب با اورژانس تماس گرفته شد. این مرد با شرایط وخیم به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد فوت او اعلام شد.

بیمارستان کودکان کبک قصد دارد درمانگاه بحران های مربوط به بهداشت روان نواجوانان راه اندازی کند

  • بیمارستان کودکان مونترال روز دوشنبه یک مرکز جدید افتتاح خواهد کرد که برای نوجوانانی که در مورد خودکشی فکر می کنند یا مرتکب خودکشی می‌شوند خدمات درمان تخصصی ارائه خواهد کرد. درمانگاه اسپات مونترال (Le SPOT Montreal) به نواجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال که دچار بحران خودکشی هستند کمک خواهد کرد و برای آنها و خانواده های آنها تا ۱۲ هفته تراپی انفرادی فشرده ارائه خواهد کرد. این تسهیلات تخصصی که یکی از بزرگترین ها در نوع خود در کانادا خواهد بود در سال اول قادر خواهد بود تا ۵۰۰ بیمار را درمان کند و در سال بعد نیز ۱،۰۰۰ بیمار را درمان خواهد کرد. این درمانگاه با کارکنانی شامل ۱۰ درمانگر تمام وقت، روان درمانگر، روان شناس، پرستار، مددکار اجتماعی و درمانگران حوزه شغلی تلاش می کند بیماران را ظرف ۷۲ ساعت پس از ارجاع توسط پزشکان اتاق های اورژانس ویزیت کند. درمانگاه در پایان ۱۲ هفته از طریق متصل کردن بیماران با خدمات بهداشت روان جامعه از فراهم شدن پیوستگی درمان برای بیماران اطمینان کسب می کند. خارج از این برنامه متوسط زمان انتظار فعلی برای این خدمات شش ماه است. بنیاد بیمارستان کودکان مونترال ۱۲ میلیون دلار در طول یک بازه شش ماهه برای پوشش هزینه های ساخت و ساز درمانگاه و همچنین هزینه های عملیاتی به مدت ۱۰ سال آینده تامین کرد.

دو کارگر ساختمان سازی با یک وانت باری تصادف کردند که راننده آن نیز همکار آنها بود

  • کارگران ساختمان سازی در پی تصادف با وانت باری همکار خود در بزرگراه ۲۵ شمال مونترال در وضعیت وخیمی به سر می برند. این حادثه در حدود ساعت ۵:۱۵ صبح شنبه در خروجی خیابان شربروک رخ داد. یکی از دو مرد ۳۷ ساله و در شرایط جسمی وخیمی قرار دارد و مرد دیگر دچار جراحت های جزئی شده است. راننده وانت نیز برای درمان به دلیل شوک عصبی به بیمارستان منتقل شد.

 

استان سسکچوان: آخرین اخبار کانادا

سسکچوان از جنوب با ایالات متحده همسایه است
سسکچوان از جنوب با ایالات متحده همسایه است

مردی پس از مورد هدف قرار دادن شخصی با اسلحه در سسکتون با چندین اتهام مواجه شد

  • صبح شنبه، مردی ۳۳ ساله پس از مورد هدف قرار دادن شخصی با اسلحه در سسکتون بازداشت شد و با چندین اتهام سلاح گرم روبرو گردید.
    سرویس پلیس سسکتون (SPS) می‌گوید که در ساعت ۷:۱۹ صبح با مردی با آنها تماس گرفت و گزارش داد که در بلوک ۱۳۰۰ خیابان الیوت مردی با اسلحه راه می رفت و آن را از دور به سمت شخصی نشانه رفت. بر اساس بیانیه خبری پلیس سسکتون، این مرد سعی کرد فرار کند؛ او به چندین حیاط خلوت رفت و قبل از دستگیری اسلحه را پنهان کرد.

پرنس آلبرت، سسکچوان: پلیس به دلیل انتشار جزئیات مرگ این زن به رسانه ها در حضور خانواده اش عذرخواهی کرد

  • سرویس پلیس پرنس آلبرت (PAPS) روز جمعه به دلیل انتشار جزئیات مرگ یک زن اهل سسکتون قبل از اطلاع دادن به خانواده او در یک بیانیه رسانه ای عذرخواهی کرد. روز چهارشنبه، سرویس پلیس پرنس آلبرت در یک بیانیه خبری گفت که روز سه‌شنبه جسد تایا رائه آن سینکلر ۲۴ ساله (Taya Rae Anne Sinclair) در منطقه تخلیه برف در جنوب خانه صحرایی آلفرد جنکینز در پرنس آلبرت پیدا شد. پلیس گفت که جسد او سوخته و قربانی قتل شده است.

قلب من با آنهاست: مردی برای حمایت از اوکراین مجسمه برفی میسازد

  • یکی از ساکنان پداک‌وود (Paddockwood) با ساختن یک مجسمه برفی در حیاط جلویی خانه‌اش حمایت خود را از مردم اوکراین نشان می دهد. المر لامدی (Elmer Lammedee) پس از بارش برف غیرمعمول تصمیم گرفت آن را به چیزی مثبتی تبدیل کند. لامدی تنها با یک اره دستی و یک بیل، یک قلب غول پیکری را در بالای پایه‌ای که با پرچم‌های نقاشی شده و گل‌های آفتابگردان، گل ملی اوکراین تزئین شده بود، مجسمه‌سازی کرد.

پلیس سسکچوان در پی مرگ کودک بومی به نژادپرستی و بی کفایتی متهم شد

  • یک شب سرد در ماه فوریه در پرنس آلبرت ساسکچوان، زمانی که یک زن از اقوام اولیه کانادا به پلیس التماس می‌کرد که باید از نوزادش محافظت کند، پلیس به جای رسیدگی به درخواست مادر کودک برای محافظت از فرزندش او را بازداشت کرده بود. ساعاتی بعد جسد تانر براس ۱۳ ماهه (Tanner Brass) در یک فاجعه پیدا شد که منجر به کفایتی، نژادپرستی و بی عدالتی در نحوه رسیدگی به پلیس محلی به این پرونده شد. کایلا فرنچمن به پلیس گفته بود که ماه گذشته شریک زندگی‌اش او را در سرما از آپارتمانشان بیرون کرد، در حالی که همسرش با پسرشان در داخل خانه بود، از کوره در رفته بود و در خانه را قفل کرده بود. او گفت که از پلیس خواسته تا وارد خانه شود و پسرش بدلیل ناامنی خارج کند. در عوض، پلیس کایلا فرنچمن را به دلیل مست بودن دستگیر کرد. چند ساعت بعد، پس از گزارش یک قتل، پلیس دوباره به این آدرس فراخوانده شد و نوزاد را مرده یافت و پدرش به قتل درجه دو محکوم شد.

اخبار تورنتو بریتیش کلمبیا سسکچوان کبک مونترال      اخبار تورنتو بریتیش کلمبیا سسکچوان کبک مونترال  اخبار تورنتو بریتیش کلمبیا سسکچوان کبک مونترال  اخبار تورنتو بریتیش کلمبیا سسکچوان کبک مونترال  اخبار تورنتو بریتیش کلمبیا سسکچوان کبک مونترال  اخبار تورنتو بریتیش کلمبیا سسکچوان کبک مونترال  اخبار تورنتو بریتیش کلمبیا سسکچوان کبک مونترال  اخبار تورنتو بریتیش کلمبیا سسکچوان کبک مونترال 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا