انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

درس هایی از ماریان : خانه مراقبت های طولانی مدت انتاریو که هیچ مبتلایی به کووید۱۹ ندارد

تنها چیزی که در ذهن من آمد و به آن عمل کردم قانون تک کارفرمایی بود

درس هایی از ماریان : خانه مراقبت های طولانی مدت انتاریو که هیچ مبتلایی به کووید۱۹ ندارد

با توجه به هزینه انسانی پاندمی کووید۱۹ در سراسر کانادا که بیش از ۹۵۰.۰۰۰ مبتلا و بیشتر از ۲۲.۸۰۰ مورد مرگ و میر در بر داشت ؛ ویروس کرونا در مراکز مراقبت های طولانی مدت (LTC) بسیار مخرب و ویرانگر عمل کرده است… اما خانه ماریان (Mariann Home) در ریچموندهیل انتاریو یک استثنای خوشحال کننده است که تا به امروز در میان ۶۴ ساکن آن، هیچ مورد ابتلا یا مرگی در اثر این بیماری وجود نداشته است. درس هایی از ماریان : خانه مراقبت های طولانی مدت انتاریو که هیچ مبتلایی به کووید۱۹ ندارد

درس هایی از ماریان : خانه مراقبت های طولانی مدت انتاریو که هیچ مبتلایی به کووید۱۹ ندارد
درس هایی از ماریان خانه مراقبت های طولانی مدت انتاریو هیچ مبتلایی به کووید۱۹ ندارد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛ به نقل از سی تی وی

پیش از تصمیم انتاریو مبنی بر لاک دان و قفل کردن امکانات مراکز مراقبت های طولانی مدت (LTC) در مارس ۲۰۲۰ ، مدیر عامل و رئیس شرکت ماریان ، برنارد بورلند (Bernard Boreland) سریعاً دست بکار شد. در آن زمان، وی اقدام به ذخیره سازی تجهیزات محافظت شخصی برای هفته ها نمود و درب های مرکز را در ۲۸ فوریه قفل کرد.

برنارد بورلند در این باره در مصاحبه ای در روز جمعه گفت ، ” تمام این مسائل مربوط به برنامه ریزی زودهنگام و ارتباط با خانواده ها و کارکنان بوده است. تیم ما در این مورد بسیار بزرگ و گسترده عمل کرد، ما در ماریان یک تیم رهبری قوی داریم. هیئت مدیره ما از زمان شروع پاندمی بسیار کمک کرد و به من آزادی عمل برای انجام تمام اقدامات مورد نیاز را داد.”

برنارد بورلند ، از طریق کارکنانی که برای تعطیلات به چین سفر کرده بودند زنگ خطر شدت ویروس را در ژانویه سال گذشته احساس کرد و در این زمینه به تجربه خود در مواجهه با شیوع بیماری سارس در سال ۲۰۰۳ اتکا کرد. علاوه بر این تصمیمات کلیدی در مورد کارکنان نیز جزء اقدامات مهم او بودند. او قانونی وضع کرد که کارکنان تنها می توانند در مرکز ماریان کار کنند و اجازه کار در دیگر مراکز را نداشته باشند. وی همچنین کارکنان پاره وقت را به صورت تمام وقت درآورد.

او گفت:” تنها چیزی که در ذهن من آمد و من از ابتدا به آن عمل کردم قانون تک کارفرمایی بود.”

بورلند از آن زمان درس هایی که از این تجربه گرفته است را به طرق مختلف (از جمله صحبت با کمیسیون کووید۱۹ مراکز مراقبت های طولانی مدت انتاریو در ژانویه) به اشتراک می گذارد. یکی از این درس ها نگه داشتن خانواده ها در این چرخه بوده است.

وی افزود ، “خانواده ها نقش مهمی در این جریان داشتند. ما از روز اول با آنها در ارتباط بودیم. من کسی بودم که روز اول قرنطینه مرکز با تمام خانواده ها صحبت کردم تا کامل و دقیق در جریان اتفاقات رخ داده قرار گیرند. از آن زمان ما هر هفته از طریق کنفرانس تلفنی آنها را در جریان اتفاقاتی که در مرکز ماریان رخ می دهد قرار می دهیم.”

اخبار کانادا پاندمی کووید۱۹  اخبار کانادا   پاندمی کووید۱۹ اخبار کانادا سارس  سارس  سارس پاندمی کووید۱۹

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا