جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

لویی سی کی، کمدین متهم به سوءرفتارهای جنسی برنده جایزه گرمی برای بهترین آلبوم کمدی شد

لویی سی کی برای آلبوم کمدی که در آن به افشای سوء رفتارهای جنسی خود پرداخته بود، برنده جایزه گرمی شد

لویی سی کی، کمدین متهم به سوءرفتارهای جنسی برنده جایزه گرمی برای بهترین آلبوم کمدی شد

لویی سی کی(Louis C.K) ، کمدین بدنامی که در سال ۲۰۱۷ چندین اتهام سوءرفتار جنسی علیه او مطرح شد جایزه بهترین آلبوم کمدی ۲۰۲۲ گِرمی را برای اولین ویژه برنامه سال ۲۰۲۰ خود با نام «ارادتمند، لویی سی کی» دریافت کرد.

لویی سی کی، کمدین متهم به سوءرفتارهای جنسی برنده جایزه گرمی برای بهترین آلبوم کمدی شد
لویی سی کی متهم به سوءرفتارهای جنسی برنده جایزه گرمی بهترین آلبوم کمدی شد

آلبوم کمدی «ارادتمند، لویی سی کی» که اولین ویژه برنامه او پس از سال ۲۰۱۷ [پس اینکه اذعان داشت چندین اتهام سوءرفتار جنسی علیه او مطرح شده] است، همراه با آلبوم «واکسن کمدی» از لاول کرافورد (Lavell Crawford)، «تکامل» اثر چلسی هندلر (Chelsea Handler)، «سپاس از اینکه زندگی‌ات را به خطر انداختی» اثر لویی بلک (Lewis Black)، «برترین آمریکایی معمولی» اثر نیت برگتز (Nate Bargatze)،  و «به هیچ وجه اهمیتی داده نشد» اثر کوین هارت (Kevin Hart) برای جایزه بهترین آلبوم کمدی گرمی کاندید شده بود.

سی کی در این ویژه برنامه به اتهامات مطرح شده از جمله تجربه حضور در انظار عمومی پس از افشا شدن این اتهامات پرداخت. آن زمان در سال ۲۰۱۷ در جریان اولین روزهای جنبش می‌تو (#MeToo) دست کم پنج زن اتهاماتی را علیه این کمدین مطرح کردند از جمله این اتهام که سی کی در مقابل آنها و همکاران کمدین خودارضایی کرده است.

این مجادله ها باعث شد که سی کی چندین قرارداد فیلم و برنامه تلویزیونی را پس از قطع رابطه استودیوها و شبکه های نمایش شامل اف ایکس نتوورک (FX Networks)، نتفلیکس و یونیورسال پیکچرز با او از دست بدهد. سی کی به این اتهامات اعتراف کرد و گفت «این روایت ها حقیقت دارند» که اظهارات او برای اولین بار در یک بیانیه کتبی در نیویورک تایمز منتشر شد.

سی کی در سال ۲۰۱۸ چندین بار برای بازگشت به عرصه فعالیت با اجرای تعدادی استندآپ در کلاب کمدی سلر (Comedy Cellar) تلاش کرد، با این حال همگی با اعتراضات حضوری و انتقادات شدید در رسانه های اجتماعی مواجه شدند. در آگوست ۲۰۲۱ سی کی اعلام کرد یک تور کمدی در ۳۰ شهر برگزار می کند.

کمدین ها، نویسندگان و اعضای صنعت نمایش پس از خبر برنده شدن سی کی در گرمی در رسانه های اجتماعی واکنش نشان دادند.

سارا ان ماس (Sarah Ann Masse)، نویسنده، تولیدکننده و کارگردانی که یکی از بیش از ۸۰ زنی بود که هاروی وینستن را به آزار، تعرض و تجاوز جنسی متهم کرده بود در توییتر نوشت «لویی سی کی همین حالا برنده یک جایزه گرمی شد. به نظر می رسد «فرهنگ کنسل» و حذف کاملاً گزینشی است؟ و سپاس از صنعت نمایش که یکبار دیگر به ما گفت قربانیان اهمیتی ندارند.»

اوایل امروز سارا ماس پرسید که چرا پروژه های ویل اسمیت در حالی که هنوز آکادمی هنرهای نمایشی تحقیقات خود در مورد سیلی او به کریس راک در مراسم یکشنبه گذشته را به پایان نرسانده «لغو یا تعلیق» شده اند اما «تعداد بیشماری از آزارگران جنسی هنوز در هالیوود کار می کنند.»

سوءرفتار جنسی      سوءرفتار جنسی  ارادتمند لویی سی کی   سوءرفتار جنسی

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا