جدیدترین اخبارسبک زندگی

ماساژ تانترا چیست؟ آیا سکس را لذت بخش تر می کند؟

آیا فکر می‌کنید ماساژ تانترا یک ماساژ ساده آرامش بخش است؟

ماساژ تانترا چیست؟ آیا سکس را لذت بخش تر می کند؟

اگر فکر می‌کنید که ماساژ تانترا یک ماساژ ساده است باید بگویم خیر ؛ تانترا یک ماساژ جنسی است و دیگر اینکه ماساژ تانترا  با درون افراد نیز سر و کار دارد.

ماساژ تانترا چیست؟ آیا سکس را لذت بخش تر می کند؟
ماساژ تانترا چیست؟ آیا سکس را لذت بخش تر می کند؟

حق دارید اگر با شنیدن کلمه تانترا افکار متفاوتی به ذهنتان برسد، چون هیچ چیز به اندازه تانترا اشتباه تعبیر نمی شود. به طور خلاصه باید گفت « تانترا » عملی لذت بخش است که ریشه هندی دارد و با آن میتوانید بدن و ذهن خود را آگاهانه تر درک کرده و رابطه جنسی خود را با ترکیب احساسات و معنویت ، احیا کنید. ما به شما می گوییم تانترا چیست؟ چگونه باید آنرا انجام داد؟ و چگونه از آن لذت برد؟

ماساژ تانترا چیست؟

بسیاری از مردم تصور می کنند که تانترا یک اتاق کوچک است و افراد برهنه درون اتاق روی حصیرها و کوه های بالش می غلتند و یکدیگر را ماساژ می دهند ، که در نهایت به سکس گروهی و خشن تبدیل میشود. با این حال، هنر گسترده ماساژ دادن آنطور که بسیاری تصور میکنند مانند پورنو نیست. ماساژ تانترا یک مراسم ماساژ محترمانه است که در آن کل بدن به روشی هماهنگ و طبیعی لمس و ماساژ می شود. بله ، بخصوص ناحیه تناسلی.

 آیا باید بعد از آن همیشه با ماساژ دهنده تانترا رابطه برقرار کرد؟

 نه لزوما ؛ مگر اینکه این امر عمدی باشد. به عنوان مثال اگر او شریک زندگی شماست، مطمئنا می توانید هر کاری را که می خواهید با یکدیگر انجام دهید. ماساژ ناحیه تناسلی لزوما به منظور ارگاسم انجام نمی شود اما اگر (در هنگام همبسری با شریک جنسی تان) به آن برسید عالی است. اما اگر به این مرحله نرسیدید نیز جای نگرانی نیست چون این امر کاملا طبیعی است. در واقع هدف از تانترا رسیدن شما به ارگاسم نیست ، بلکه افزایش درک و آگاهی است.

رسیدن به در ک و آگاهی بیشتر در گرو به جریان انداختن ” انرژی های جنسی ” است که آن را تانترا می نامند. با این وجود ایجاد شدن انرژی جنسی در زمان ارگاسم بسیار موثرتر از ” تخلیه ” آن در سایر موارد است.

هدف : یاد بگیرید که از انرژی جنسی خود آگاه باشید و جنبه کاملاً جدیدی از رابطه جنسی خود را کشف کنید. میشایلا ریدل، درمانگر جنسی و مربی تانترا میگوید: هیچ چیز به اندازه هنر لمس تانتریک نیست.

ماساژ تانترا در مورد چیست؟

همانطور که گفته شد انرژی جنسی!

در طول رابطه جنسی نه تنها مقدار زیادی هورمون ترشح می شود، بلکه طبق آموزه های تانترا، انرژی جنسی به جریان می افتد. این امر به ویژه می تواند لذت را دامن زده و شما را به ابعاد بالاتر و اوج سرمستی برساند. برای انجام این کار، شما باید یاد بگیرید که این انرژی را هدایت کرده و ۷ چاکرای اصلی را به جریان بیاندازید. طبق این تئوری ، چاکراها اصطلاحا ” مراکز انرژی ” بدن هستند. آنها در مناطقی در امتداد ستون فقرات قرار دارند و ” جریان انرژی ” را در بدن تنظیم می کنند. با ماساژ تانترا و تمرینات خاص تنفسی میتوانید انرژی را جریان دهید.

ریدل میگوید : برای بسیاری از افراد ، جریان انرژی احساس مثبتی در بدن است. زیرا احساسات ما در ناخودآگاه مان یا سرکوب شده و یا به طور ناگهانی ناپدید می شوند. با این حال ، بیشتر زنان ماساژ را به عنوان یک تجربه آرام و نفسانی تجربه میکنند و میتوانند واقعاً رها شوند.

سرمستی ناشی از این ماساژ چیست؟

سرمستی ، به معنی رها شدن و از دست دادن کنترل است. یک تجربه لذت بخش که فراتر از آگاهی طبیعی است و به لحظه ای گفته می شود که کاملاً  خود را گم و رها می کنید. در آن زمان شما حس می کنید که چگونه لذت در بدن تان پخش می شود ، موج می زند و ذهن شما به هیچ سمت منحرف نخواهد شد ؛ شما از نگرانی ها ، فشار برای انتظارات دیگران و استرس های روزمره آزاد خواهید شد. در این لحظه نشاط آور ، شما فقط خود و بدن خود را درک می کنید ، که معمولا با یک ارگاسم انفجاری خاتمه می یابد و باعث لرزش کل بدن از سر تا پا می شود. حتی بعضی از خانم ها در هنگام لذت شدید شروع به لرزیدن می کنند.

ماساژ تانتریک دقیقاً چگونه کار می کند؟

کسی که قبلاً این ماساژ را یکی دو بار تجربه کرده باشد از شدت و طول مدت آن متعجب خواهد شد. ماساژ صرف نظر از اینکه توسط زن یا مرد انجام شود با صحبت مقدماتی شروع میشود و در مورد اینکه آیا شکایات از وضعیت جسمی یا جنسی تان دارید صحبت می شود. شما می توانید راجع به چیزهایی که دوست دارید صحبت کنید. محل ماساژ باید آرام بوده و شما در آنجا احساس راحتی کنید تا بتوانید هنگام ماساژ خودتان را کاملا رها کنید. شرم و بی اعتمادی در اینجا کاملاً بی جا است. پس آرام باشید! ماساژ با روغن گرم از سر تا پا شروع می شود. به عنوان یک قاعده ، این کار با ماساژ کامل بدن شروع می شود و در نهایت به ناحیه تناسلی ختم می شود.

آیا رابطه جنسی هم در آن هست؟ خیر ، اصلا. در مجموع این ماساژ باید ۲ تا ۴ ساعت ادامه یابد.

چگونه در تانترا اندام های تناسلی ماساژ داده می شوند؟

آیا واقعاً برنامه را کامل می خواهید؟ بسیار خوب! دو نوع ماساژ صمیمی وجود دارد ، یکی برای جنس مونث (یونی) و دیگری برای نر (لینگام).

ماساژ یونی

یونی مخفف دستگاه تناسلی زن است و همانطور که از نامش پیداست ، ماساژور هنگام ماساژ یونی توجه ویژه ای به ناحیه دستگاه تناسلی زن دارد. تمرکز در اینجا به وضوح بر روی واژن است. لبهای داخلی و خارجی ، مونس پوبیس ، مقعد و همچنین کلیتوریس و نقطه G ماساژ داده میشوند. علاوه بر تحریکات دلپذیر ، ماساژ یونی برای از بین بردن تنش و فشار مناسب است ، زیرا همانطور که میتوانید گرفتگی عضلات کمر داشته باشید ، انسداد نیز می تواند در ناحیه تناسلی شما ایجاد شود.

ماساژ لینگام

نه تنها زنان، بلکه مردان نیز با حرکات تمرین شده از ماساژ حسی سود می برند. نسخه مردانه ماساژ تانترا در اطراف لینگام، یعنی ناحیه جنسیت مرد، می چرخد. در طول ماساژ لینگام، آلت تناسلی، بیضه ها، مقعد و پروستات به طور متناوب ماساژ داده میشوند، که قرار است مرد را به حالت سرمستی جسمی برساند. اگر مردان انرژی جنسی خود را از طریق چاکراها کنترل کنند ، باید چندین ارگاسم داشته باشند. این امر در سایر مناطق نیز جواب می دهد: به محض اینکه این مشکل برطرف شد، می توانند ساعتها بدون انزال رابطه برقرار کنند.

آیا قبل از ماساژ تانترا به کارگاه تانترا نیاز دارم؟

به گفته ریدل ، حضور در کارگاه قبل از ماساژ حرفه ای تانترا ، ضروری نیست. ماساژ دهنده تانترا ماساژ را انجام می دهد ، شما کاری برای انجام دادن ندارید ، جز اینکه لذت ببرید و اگر احساس خوبی نداشتید بگویید.

مواردی که باید قبل از اولین ماساژ تانترا بدانید:

* کل بدن لمس و ماساژ داده می شود. از جمله ناحیه تناسلی.

* شما و ماساژور هر دو در حین ماساژ کاملاً برهنه هستید.

* همانطور که ماساژور شما را لمس می کند شما هم میتوانید ماساژور را لمس کنید. در طی این ماساژ رابطه جنسی با ماساژور مجاز نیست (اگر او شریک زندگی شما نباشد).

*ماساژور دوره درمان را تعیین می کند ، اما می توانید برای خودتان دوره تعیین کنید.

آیا ماساژ تانتریک میتواند رابطه جنسی را بهبود بخشد؟

خیلی عالی ! به ویژه برای زنان ، تانترا می تواند در این رابطه خیلی موثر باشد. در ماساژ تانترا، زنان معمولا برای اولین بار احساس می‌کنند واقعا خودشان هستند و فقط برای رضایت مردان کاری نمی‌کنند. 

میشائلا ریدل می گوید: زنان صرف نظر از ظاهر خارجی شان ، غالباً در اشک، درک گسترده ای از بدن و زنانگی خود را تجربه می کنند. بعضی از خانم ها حتی ارگاسم واژن ، ارگاسم کامل بدن یا انزال را تجربه می کنند.

چه چیزی برای ماساژ تانترا مهم است؟

فضا و محیط ماساژ در این رابطه بسیار مهم است. هر دو طرف ( ماساژور و ماساژ گیرنده ) باید احساس راحتی کنند. موسیقی آرام، شمع و روغن ماساژ با بویی دلپذیر به ایجاد فضایی دلنشین کمک می کند. ریدل استفاده از روغن نارگیل خالص را برای ماساژ تمام بدن و کرم رز وحشی را برای ناحیه تناسلی مناسب می داند.

آیا تانترا می تواند روابط جنسی شرکای جنسی را تقویت کند؟

قطعاً! در طول تمرین های تانترا، شرکای جنسی به یکدیگر توجه و اعتماد زیادی پیدا می‌کنند، که این باعث تقویت پیوندشان در زندگی مشترک می شود. شرکای جنسی دیدگاه جدیدی نسبت به یکدیگر پیدا می کنند بنابراین نه تنها از نظر جسمی ، بلکه از آن بالاتر  از نظر ذهنی به هم نزدیک می شوند. علاوه بر این، افزودن اندکی تنوع به زندگی عاشقانه و تکراری هیچ مشکلی ندارد.

تانترا می تواند منبع لذت و آرامش زندگی های مشترک باشد. ماساژ تانترا می تواند سرچشمه میل و هیجان باشد. فردی که خود را برای انجام دادن این تمرینات تسلیم می کند ، رابطه جنسی کاملا جدیدی یاد می گیرد. 

هر رابطه ای هر از گاهی به ماجراجویی تازه ای نیاز دارد. شما که نمی خواهید شانس ارگاسمی خلسه ای را از دست بدهید؟ یا…؟

ماساژ تانترا چیست؟ آیا سکس را لذت بخش تر می کند؟
ماساژ تانترا چیست؟ آیا سکس را لذت بخش تر می کند؟

ماساژ تانترا و سکس    ماساژ تانترا و سکس          ماساژ تانترا و سکس          ماساژ تانترا و سکس     ماساژ تانترا و سکس          ماساژ تانترا و سکس

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا