انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

چندین مدرسه در تورنتو در پی شلیک پلیس به یک مرد مسلح منع آمدوشد برقرار کردند

پس از شلیک پلیس به یک مرد مسلح در نزدیکی یک مدرسه ابتدایی در تورنتو چندین مدرسه تحت مقررات منع آمد و شد قرار گرفتند

چندین مدرسه در تورنتو در پی شلیک پلیس به یک مرد مسلح منع آمدوشد برقرار کردند

نیروی پلیس و یک شاهد عینی گفتند پس از اینکه یک نفر در نزدیکی مدرسه ابتدایی منطقه پورت یونیون (Port Union) اسکاربرو هدف شلیک گلوله قرار گرفت چندین مدرسه در تورنتو منع آمد و شد برقرار کردند.

پلیس تورنتو اعلام کرد که یک مرد بعدازظهر پنجشنبه در نزدیکی یک مدرسه ابتدایی به ضرب گلوله پلیس کشته و باعث شد صدها کودک در مدارس مجاور قرنطینه شوند.

پلیس با دریافت گزارش هایی مبنی بر حمل تفنگ لوله بلند توسط شخصی در خیابان میبرلی کرسنت (Maberley Crescent) و اکسهورن رود (Oxhorn Road) در حوالی ساعت ۱ بعد از ظهر به محل  فراخوانده شد.

امدادگران گفتند که در ساعت ۱:۲۴ بعد از ظهر به دلیل گزارش های مربوط به یک تیراندازی نبش خیابان لارنس اونیو ایست (Lawrence Avenue East) و جاده پورت یونیون به محل فراخوانده شدند.

پلیس گفت که یکی از ماموران با اسلحه به سمت یک مظنون شلیک کرد و حداقل یک بار شخص مظنون را هدف قرار داد.

فیلم به دست آمده از صحنه نشان می دهد که ماموران بخشی از جاده پورت یونیون را با نوارکشی حفاظتی محصور کرده اند. برزنت نارنجی رنگی نیز روی چیزی را در پیاده رو پوشانده بود.

دبیرستان دولتی جوزف هاو (Joseph Howe)، دبیرستان سر الیور موات (Sir Oliver Mowat)، مدرسه کاتولیک سنت برندن (St. Brendan) و مدرسه ابتدایی دولتی ویلیام جی دیویس (William G Davis) همگی در ابتدا تحت مقررات منع آمدوشد قرار گرفتند. مدرسه ابتدایی دولتی شارلوت تاون (Charlottetown) و مدرسه ابتدایی دولتی سنتنیال رود (Centennial Road) نیز تحت کنترل و منع آمدوشد قرار داشت.

از ساعت ۳ بعدازظهر، تمام مقرات منع آمدوشد و کنترل ها برداشته شده بود.

پلیس گفته است در حال حاضر هیچ تهدید گسترده‌تری برای مردم وجود ندارد. یک مامور مسئول روابط عمومی پلیس ساعت ۱۵ برای ارائه جزئیات بیشتر در محل حاضر می شود.

واحد تحقیقات ویژه (SIU)، که سازمان مسئول بررسی شرایطی شامل دخالت پلیس است که منجر به مرگ یا جراحت جدی شده باشد، تأیید کرده پس از حادثه روز پنجشنبه اجرای دستورالعمل خود را آغاز کرده اند.

حوادث تورنتو  پلیس تورنتو   مقررات منع آمد و شد  حوادث تورنتو   پلیس تورنتو  حوادث تورنتو    مقررات منع آمد و شد حوادث تورنتو   پلیس تورنتو

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا