جدیدترین اخبارجهان

مک دونالد رستوران‌های خود را در روسیه موقتا تعطیل می‌کند

شرکت مک‌دونالد گفت ارزشهای ما اجازه نمی دهد رنج کشیدن غیرضروری انسان‌ها را در اوکراین نادیده بگیریم

مک دونالد رستوران‌های خود را در روسیه موقتا تعطیل می‌کند

مک‌دونالد موقتا شعبه های خود را در روسیه تعطیل می کند.

کریس کمپسینسکی (Chris Kempczinski) مدیرعامل مک دونالد روز پنجشنبه در بیانیه ای گفت «مک‌دونالد تصمیم گرفته است که تمامی رستورانهای خود در روسیه را موقتا تعطیل کند و تمامی فعالیت ها در این بازار را به تعلیق درآورد.»

مک‌دونالد در پایان سال گذشته طبق اسناد یکی از سرمایه گذاران ۸۴۷ شعبه در روسیه داشته است.

در سطح جهانی اغلب شعبه های مک دونالد توسط گردانندگان صاحب امتیاز مدیریت می شوند، اما روسیه گفت که طبق اسناد ۸۴% درصد از شعبه ها توسط خود شرکت مدیریت می شوند.

طبق این سند رستوران‌های مک‌دونالد در روسیه به همراه ۱۰۸ رستوران دیگر در اوکراین که همگی توسط شرکت مک دونالد اداره می شوند تشکیل دهنده ۹% از درآمد این شرکت در سال ۲۰۲۱ بوده اند.

کمپسینسکی گفت «ما در روسیه ۶۲،۰۰۰ کارمند داریم که از دل و جان برای نام تجاری مک دونالد تلاش کرده‌اند تا به جوامع خود خدمت کنند. ما با صدها شریک و تامین کننده محلی روسی همکاری می کنیم که برای فهرست منو ما غذا تولید می کنند و از برند ما حمایت می کنند.» «و ما روزانه از میلیون ها مشتری روسی پذیرایی می کنیم که روی مک دونالد حساب می کنند. در طول سی و اندی سال که مک دونالد در روسیه فعالیت داشته است ما به یک بخش اساسی از ۸۵۰ محله ای تبدیل شده ایم که در آنها فعالیت داشته ایم.»

اما کمپسینسکی اضافه کرد «در عین حال ارزشهای ما حکم می کند که رنج کشیدن غیر ضروری انسان‌ها که در حال جنگ در اوکراین هستند را نادیده نگیریم.»

همچنین چندین شرکت غربی در طیفی از حوزه های صنعتی پس از تهاجم روسیه به اوکراین فعالیت های خود را در این کشور را متوقف کردند.

مک دونالد رستوران‌های خود را در روسیه موقتا تعطیل می‌کند
مکدونالد رستوران‌های خود را درروسیه موقتا تعطیل می‌کند

#مک_دونالد #مکدونالد #شرکت_مکدونالد #رستورانهای_مکدونالد #مکدونالد_در_روسیه #مک_دونالد_در_روسیه #تعطیلی_مک_دونالد_روسیه #تعطیلی_مکدونالد_روسیه  تعطیلی رستوران‌های روسیه      تعطیلی رستوران‌های روسیه    تعطیلی رستوران‌های روسیه

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا