ایرانجدیدترین اخبار

سخنگوی قوه قضاییه ایران پسر مصطفی میرسلیم را به اجتماع علیه امنیت ملی متهم کرد

مصطفی میرسلیم، نماینده اصول‌گرا،‌ و پسرش مهدی میرسلیم

سخنگوی قوه قضاییه ایران گفت مهدی میرسلیم به پنج سال حبس محکوم شده است

سخنگوی قوه قضاییه ایران مهدی پسر مصطفی میرسلیم را به اجتماع علیه امنیت ملی متهم کرد

سخنگوی قوه قضاییه ایران از زندانی شدن مهدی میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور خبر داد.

مسعود ستایشی، بدون اشاره به زمان دقیق بازداشت مهدی میرسلیم گفت که او بدلیل اجتماع و تبانی به نیت اقدام علیه امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شد که براساس مقررات محکومیت او اجرا شده است.

ستایشی گفت: در عین حال مهدی میرسلیم طبق مقررات از مرخصی استفاده کرده و غیبت هم داشته که در این رابطه نیز براساس مقررات با او برخورد می شود.

مصطفی میرسلیم، اواخر تیرماه پس از رسانه‌ای شدن خبر بازداشت پسرش گفت مهدى ظاهرا پس از دو سال در تیرماه ١٣٩٨ بازداشت شده است.

او گفته بود سازمان مجاهدین با شناسایى و سوء‌استفاده از نقاط ضعف مهدى او را شکار و به دام انداختند و سعى کردند از او اطلاعاتی به دست بیاورند اما چون او هیچ اطلاعات طبقه‌بندى شده نداشته در این رابطه موفق نشده‌اند.

او همچنین تاکید کرده مهدی از بدو تولد مشکلات روحی و جسمی داشته است.

سخنگوی قوه قضاییه ایران مهدی پسر مصطفی میرسلیم را به اجتماع علیه امنیت ملی متهم کرد
سخنگوی قوه قضاییه پسر مصطفی میرسلیم را به اجتماع علیه امنیت ملی متهم کرد

سخنگوی قوه قضاییه ایران از زندانی شدن مهدی میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور خبر داد. مسعود ستایشی، بدون اشاره به زمان دقیق بازداشت مهدی میرسلیم گفت که او بدلیل اجتماع و تبانی به نیت اقدام علیه امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شد که براساس مقررات محکومیت او اجرا شده است. ستایشی گفت: در عین حال مهدی میرسلیم طبق مقررات از مرخصی استفاده کرده و غیبت هم داشته که در این رابطه نیز براساس مقررات با او برخورد می شود. مصطفی میرسلیم، اواخر تیرماه پس از رسانه‌ای شدن خبر بازداشت پسرش گفت مهدى ظاهرا پس از دو سال در تیرماه ١٣٩٨ بازداشت شده است. او گفته بود سازمان مجاهدین با شناسایى و سوء‌استفاده از نقاط ضعف مهدى او را شکار و به دام انداختند و سعى کردند از او اطلاعاتی به دست بیاورند اما چون او هیچ اطلاعات طبقه‌بندى شده نداشته در این رابطه موفق نشده‌اند. او همچنین تاکید کرده مهدی از بدو تولد مشکلات روحی و جسمی داشته است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا