انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

از امروز حداقل دستمزد در انتاریو به ۱۵ دلار در ساعت افزایش پیدا می کند

در انتاریو کارگران مشغول به کار با حداقل دستمزد از این پس ساعتی ۱۵ دلار دریافت خواهند کرد

حداقل دستمزد در انتاریو از امروز به ۱۵ دلار در ساعت افزایش پیدا می کند

از امروز افزایش رسمی حداقل دستمزد در انتاریو به اجرا گذاشته می شود و برخی از کارگران این هفته شاهد افزایش حقوق دریافتی خود خواهند بود.

حداقل دستمزد در انتاریو از امروز به 15 دلار در ساعت افزایش پیدا می کند
حداقل دستمزد در انتاریو از امروز به ۱۵ دلار در ساعت افزایش پیدا می کند

حقوق دریافتی کارگرانی که با حداقل دستمزد کار می کنند با افزایش از نرخ قبلی ۱۴.۳۵ دلار در ساعت از این پس ۱۵ دلار به ازای هر ساعت کار خواهد بود؛ در نتیجه اجرای این افزایش به طور متوسط هر شخصی که به صورت تمام وقت با حداقل دستمزد کار می کند هر سال ۱،۳۵۰ دلار بیشتر درآمد کسب خواهد کرد.

انتظار می رود که این افزایش حقوق و دستمزد نزدیک به ۷۶۰،۰۰۰ کارگر را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین پیشخدمت های سرو نوشیدنی های الکلی شاهد افزایش دستمزد ساعتی خود از ۱۲.۵۵ دلار به ۱۵ دلار خواهند بود.

دانش آموزان زیر سن ۱۸ سال نیز که در طول دوره فعال بودن مدارس یا هنگام تعطیلات کلاس ها ۲۸ ساعت یا کمتر در هفته کار می‌کنند از این پس شاهد افزایش دستمزد خود از ۱۳.۵۰ دلار به ۱۴.۱۰ دلار در ساعت خواهند بود.

استان انتاریو می گوید که در فاصله بین ژانویه تا نوامبر ۲۰۲۱ در حدود ۷۶۷،۰۰۰ کارگر در انتاریو کمتر از حداقل دستمزد حقوق دریافت کرده اند.

افزایش دستمزدها در شرایطی به اجرا گذاشته می شود که کمبود نیروی کار صنایع بسیاری را تحت تأثیر قرار داده است و کسب و کارها درگیر مشکلات نرخ تورم و جذب استعدادها و مهارت ها هستند.

انتظار می رود که این افزایش حقوق و دستمزد نزدیک به ۷۶۰،۰۰۰ کارگر را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین پیشخدمت های سرو نوشیدنی های الکلی شاهد افزایش دستمزد ساعتی خود از ۱۲.۵۵ دلار به ۱۵ دلار خواهند بود. دانش آموزان زیر سن ۱۸ سال نیز که در طول دوره فعال بودن مدارس یا هنگام تعطیلات کلاس ها ۲۸ ساعت یا کمتر در هفته کار می‌کنند از این پس شاهد افزایش دستمزد خود از ۱۳.۵۰ دلار به ۱۴.۱۰ دلار در ساعت خواهند بود. استان انتاریو می گوید که در فاصله بین ژانویه تا نوامبر ۲۰۲۱ در حدود ۷۶۷،۰۰۰ کارگر در انتاریو کمتر از حداقل دستمزد حقوق دریافت کرده اند. افزایش دستمزدها در شرایطی به اجرا گذاشته می شود که کمبود نیروی کار صنایع بسیاری را تحت تأثیر قرار داده است و کسب و کارها درگیر مشکلات نرخ تورم و جذب استعدادها و مهارت ها هستند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا