ایرانجدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

خواننده معروف پاپ موجب آزادی ۸۵۱ زندانی شد

محسن چاووشی باعث آزادی ۸۵۱ نفر از زندان شد

محسن چاووشی خواننده جوان و معروف پاپ ایرانی موجب آزادی ۸۵۱ زندانی شد

محسن چاووشی، خواننده جوان ایرانی طی دو سال گذشته با جمع آوری  ۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان کمک مردمی موفق به آزادی  ۸۵۱ نفر شده است.

محسن چاووشی خواننده جوان و معروف پاپ ایرانی موجب آزادی ۸۵۱ زندانی شد
محسن چاووشی خواننده جوان و معروف پاپ ایرانی موجب آزادی ۸۵۱ زندانی شد

علی شمس، مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با اعلام این خبر افزود: با کمک مخاطبان صفحه اینستاگرام آقای چاوشی در ۱۹ مرحله ۲۸۱ بدهکار مالی یا محکوم به پرداخت دیات حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی از ۱۸ استان از بند رها شدند.

سهم دوستداران و حامیان این هنرمند در آزادی محکومان جرائم غیرعمد رقمی معادل ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به زندگی پرحاشیه هنرمندان گفت: در روزهایی که برخی از هنرمندان درگیر مسائل حاشیه‌ای و تلاش‌های تبلیغی و تشریفاتی‌شان هستند، محسن چاوشی تنها در ۲ سال اخیر  ۸۵۱ زندانی غیربزهکار تحت حمایت ستاد دیه کشور را با رقم اهدایی ۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دنبال‌کنندگان صفحه اجتماعی اش از بند حبس رهایی داده است.

مدیرعامل ستاد دیه ایران محسن چاوشی را یک مصلح اجتماعی خواند و اظهار داشت: شاید بتوان گفت هیچ خواننده‌ای پیدا نمیشود که با گذشت یک دهه از مطرح شدن او و با وجود کسب اعتبار و موفقیت‌های روزافزون به ‌جای ارائه جدول برنامه‌ها و شرح کارها و کنسرت‌های برگزار نشده‌‌، بدون اغراق تمام فضای صفحه پرمخاطب اجتماعی خود را به تریبونی برای انعکاس دردها و محلی برای رفع حوائج محرومان و طرح مصائب زندانیان نیازمند اختصاص دهد.

کاربران بسیار زیادی با تحسین این خواننده پاپ عنوان می‌کنند که گلریزان محسن چاوشی و مجموع کمک‌های مردمی که او برای آزادی زندانیان محکوم به اعدام تاکنون جمع آوری کرده از مرز “بیست میلیارد تومان” هم گذشته است.

بسیاری از کاربران با نام بردن و مقایسه کردن جمعی از سلبریتی‌ها با محسن چاوشی عنوان می‌کنند که او به هیچ عنوان قابل مقایسه با سایر سلبریتی‌ها نیست و به معنای واقعی او یک هنرمند مردمی و قابل اعتماد است.

 

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا