انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

تخریب بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورا انتاریو با گرافیتی های یهودی‌ستیز

بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورای انتاریو با گرافیتی های حاوی نفرت پراکنی تخریب شد

تخریب بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورا انتاریو با گرافیتی های یهودی‌ستیز

پلیس تائید کرد که بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورا واقع در انتاریو با گرافیتی های حاوی نفرت پراکنی علیه جامعه یهودی تخریب شده است. تخریب بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورا انتاریو با گرافیتی های یهودی‌ستیز

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

پلیس می‌گوید خرابکاری‌ها در حدود ساعت ۶:۳۰ صبح سه‌شنبه کشف شده است.

با توجه به جریان داشتن تحقیقات، پلیس هنوز جزییات بیشتری در مورد این حادثه منتشر نکرده است بااین‌حال دست‌کم دو نامزد انتخاباتی حزب لیبرال اعلام کرده‌اند که تابلوهای انتخاباتی آنها هدف قرار گرفته است.

تونی ون‌باینن (Tony Van Bynen) نامزد انتخاباتی حوزه نیومارکت-آرورا (Newmarket-Aurora) تصاویری از برخی از تابلوهای انتخاباتی خود در سنت جان سایدرود (St. John’s Sideroad) منتشر کرد. می‌توان علامت صلیب شکسته به همراه کلمه «نازی (NAZIS)» را که با حروف بزرگ به‌وسیله اسپری روی تابلوها نوشته ‌شده است را مشاهده کرد.

ون‌باینن در شبکه‌های اجتماعی گفت «امروز صبح از تخریب برخی از تابلوهای خود مطلع شدم.» «متأسفم که اعضای جامعه یهودی ناچار بودند این تابلوها در سَنت جان (St. John) را ببینند.»

نامزد انتخاباتی حزب لیبرال از حوزه آرورا- اوک‌ریج (Oak Ridges)- ریچموندهیل نیز تصاویری از خرابکاری‌های مشابه روی تابلو کمپین انتخاباتی خود منتشر کرد.

لیا تیلور روی (Leah Taylor Roy) روز سه‌شنبه در توییتر نوشت «عمیقاً ناراحت شدم هنگامی‌که (پلیس منطقه یورک) به من اطلاع داد که تابلوهای من با گرافیتی یهودی ستیزانه مخدوش شده است.» «یهودی‌ستیزی و نفرت از هر نوع هیچ جایگاهی در آرورا-اوک‌ریج- ریچموندهیل یا هر جای دیگری (در کانادا) ندارد.»

خرابکاری اخیر ازجمله آخرین موارد انجام‌شده در مجموعه گرافیتی‌های حاوی نفرت پراکنی است که جامعه یهودی در تورنتو را هدف می‌گیرد. در طول دو هفته گذشته یک مدرسه، یک کنیسه یک ایستگاه اتوبوس و چندین خانه هدف پیام‌های یهودی‌ستیزانه قرارگرفته‌اند.

پلیس گفت که گرافیتی های اسپری شده روی کنیسه بث شولوم (Beth Sholom) در اگلینگتون اَونیو وست (Eglinton Avenue West) در نزدیکی وینت اونیو (Winnett Avenue) که روز ۱۸ آگوست اتفاق افتاده است را به‌عنوان حادثه دارای انگیزه‌های ناشی از نفرت بررسی می‌کنند.

بازرسان پلیس این اقدامات خرابکاری را با یکدیگر مرتبط نمی‌دانند. تخریب بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورا انتاریو با گرافیتی های یهودی‌ستیز

تخریب بیش از 10 تابلو انتخاباتی در آرورا انتاریو با گرافیتی های یهودی‌ستیز
تخریب بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورا انتاریو با گرافیتی های یهودی‌ستیز

پلیس تائید کرد که بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورا واقع در انتاریو با گرافیتی های حاوی نفرت پراکنی علیه جامعه یهودی تخریب شده است. تخریب بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورا انتاریو با گرافیتی های یهودی‌ستیز به گزارش تهرانتو نیوز ؛ پلیس می‌گوید خرابکاری‌ها در حدود ساعت ۶:۳۰ صبح سه‌شنبه کشف شده است. با توجه به جریان داشتن تحقیقات، پلیس هنوز جزییات بیشتری در مورد این حادثه منتشر نکرده است بااین‌حال دست‌کم دو نامزد انتخاباتی حزب لیبرال اعلام کرده‌اند که تابلوهای انتخاباتی آنها هدف قرار گرفته است. تونی ون‌باینن (Tony Van Bynen) نامزد انتخاباتی حوزه نیومارکت-آرورا (Newmarket-Aurora) تصاویری از برخی از تابلوهای انتخاباتی خود در سنت جان سایدرود (St. John’s Sideroad) منتشر کرد. می‌توان علامت صلیب شکسته به همراه کلمه «نازی (NAZIS)» را که با حروف بزرگ به‌وسیله اسپری روی تابلوها نوشته ‌شده است را مشاهده کرد. ون‌باینن در شبکه‌های اجتماعی گفت «امروز صبح از تخریب برخی از تابلوهای خود مطلع شدم.» «متأسفم که اعضای جامعه یهودی ناچار بودند این تابلوها در سَنت جان (St. John) را ببینند.»

نامزد انتخاباتی حزب لیبرال از حوزه آرورا- اوک‌ریج (Oak Ridges)- ریچموندهیل نیز تصاویری از خرابکاری‌های مشابه روی تابلو کمپین انتخاباتی خود منتشر کرد. لیا تیلور روی (Leah Taylor Roy) روز سه‌شنبه در توییتر نوشت «عمیقاً ناراحت شدم هنگامی‌که (پلیس منطقه یورک) به من اطلاع داد که تابلوهای من با گرافیتی یهودی ستیزانه مخدوش شده است.» «یهودی‌ستیزی و نفرت از هر نوع هیچ جایگاهی در آرورا-اوک‌ریج- ریچموندهیل یا هر جای دیگری (در کانادا) ندارد.» خرابکاری اخیر ازجمله آخرین موارد انجام‌شده در مجموعه گرافیتی‌های حاوی نفرت پراکنی است که جامعه یهودی در تورنتو را هدف می‌گیرد. در طول دو هفته گذشته یک مدرسه، یک کنیسه یک ایستگاه اتوبوس و چندین خانه هدف پیام‌های یهودی‌ستیزانه قرارگرفته‌اند. پلیس گفت که گرافیتی های اسپری شده روی کنیسه بث شولوم (Beth Sholom) در اگلینگتون اَونیو وست (Eglinton Avenue West) در نزدیکی وینت اونیو (Winnett Avenue) که روز ۱۸ آگوست اتفاق افتاده است را به‌عنوان حادثه دارای انگیزه‌های ناشی از نفرت بررسی می‌کنند. بازرسان پلیس این اقدامات خرابکاری را با یکدیگر مرتبط نمی‌دانند.

پلیس تائید کرد که بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورا واقع در انتاریو با گرافیتی های حاوی نفرت پراکنی علیه جامعه یهودی تخریب شده است. تخریب بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورا انتاریو با گرافیتی های یهودی‌ستیز به گزارش تهرانتو نیوز ؛ پلیس می‌گوید خرابکاری‌ها در حدود ساعت ۶:۳۰ صبح سه‌شنبه کشف شده است. با توجه به جریان داشتن تحقیقات، پلیس هنوز جزییات بیشتری در مورد این حادثه منتشر نکرده است بااین‌حال دست‌کم دو نامزد انتخاباتی حزب لیبرال اعلام کرده‌اند که تابلوهای انتخاباتی آنها هدف قرار گرفته است. تونی ون‌باینن (Tony Van Bynen) نامزد انتخاباتی حوزه نیومارکت-آرورا (Newmarket-Aurora) تصاویری از برخی از تابلوهای انتخاباتی خود در سنت جان سایدرود (St. John’s Sideroad) منتشر کرد. می‌توان علامت صلیب شکسته به همراه کلمه «نازی (NAZIS)» را که با حروف بزرگ به‌وسیله اسپری روی تابلوها نوشته ‌شده است را مشاهده کرد. ون‌باینن در شبکه‌های اجتماعی گفت «امروز صبح از تخریب برخی از تابلوهای خود مطلع شدم.» «متأسفم که اعضای جامعه یهودی ناچار بودند این تابلوها در سَنت جان (St. John) را ببینند.» پلیس تائید کرد که بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورا واقع در انتاریو با گرافیتی های حاوی نفرت پراکنی علیه جامعه یهودی تخریب شده است. تخریب بیش از ۱۰ تابلو انتخاباتی در آرورا انتاریو با گرافیتی های یهودی‌ستیز  اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا