جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

نتایج مطالعه : اغلب سرمایه‌گذاران سازمانی انتظار دارند که تا ۲۰۲۳ دارایی‌های کریپتو خود را افزایش دهند

نتایج مطالعه : اغلب سرمایه‌گذاران سازمانی انتظار دارند که تا ۲۰۲۳ دارایی‌های کریپتو خود را افزایش دهند

نتایج مطالعه : اغلب سرمایه‌گذاران سازمانی انتظار دارند که تا ۲۰۲۳ دارایی‌های کریپتو خود را افزایش دهند

از هر ۱۰ نفر پاسخ دهنده در یک نظرسنجی آماری چهار نفر گفتند که قصد دارند اندوخته کریپتو خود را به میزان چشمگیری افزایش دهند.

نتایج مطالعه : اغلب سرمایه‌گذاران سازمانی انتظار دارند که تا 2023 دارایی‌های کریپتو خود را افزایش دهند
نتایج مطالعه سرمایه‌گذاران سازمانی تا ۲۰۲۳ دارایی‌های کریپتو خود را افزایش

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

یک نظرسنجی آماری نشان میدهد که ۸۲% از سرمایه‌گذاران سازمانی انتظار دارند که تا ۲۰۲۳ میزان سرمایه‌گذاری خود در کریپتو و دارایی‌های دیجیتال را افزایش دهند.

  • طبق گزارش روز سه‌شنبه وبسایت Institutional Asset Manager، مطالعه انجام‌شده توسط شرکت مدیریت دارایی دیجیتال نیکل (Nickel Digital Asset Management) یک نظرسنجی آماری در میان سرمایه‌گذاران سازمانی و مدیران ثروت*در ایالات‌متحده و انگلستان، فرانسه، آلمان و امارات متحده عربی انجام داده است.

* مدیریت ثروت یک نوع از خدمات سطح بالای حرفه‌ای است که مشاوره مالی و سرمایه‌گذاری، خدمات حسابداری و مالیاتی، برنامه‌ریزی بازنشستگی، برنامه‌ریزی حقوقی و ملکی را ارائه می‌دهد. این شخص وظیفه هماهنگ‌سازی و تعدیل ورودی‌های برگرفته از متخصصان مالی را بر عهده دارد و ممکن است در هماهنگ‌سازی توصیه‌های وکیل و حسابدار مشتری نیز نقش داشته باشد.

  • علاوه بر این، چهار پاسخگو از هر ۱۰ شرکت‌کننده گفتند که اندوخته کریپتو خود را به میزان چشمگیری افزایش خواهند داد، درحالی‌که تنها کمتر از ۱ پاسخگو از هر ۱۰ شرکت‌کننده گفت که میزان سرمایه‌گذاری خود در کریپتو را کاهش خواهد داد.

  • از میان دلایل اعلام‌شده برای افزایش میزان سرمایه‌گذاری ۵۸% به چشم‌انداز بلندمدت رشد سرمایه کریپتو و دارایی‌های دیجیتال اشاره کردند. بیش از یک-سوم از پاسخ‌دهندگان دلیل خود را راحتی بیشتر با این کلاس دارایی (۳۸%) اعلام نمودند و یا به فضای رو به بهبود مقررات نظارتی (۳۴%) به‌عنوان دلیل خود اشاره کردند.

  • یکی از تازه‌ترین مثال‌ها از سومین دلیل ارائه‌شده توسط پاسخ‌دهندگان تصویب یک قانون جدید در آلمان است که اجازه می‌دهد «صندوق‌های سرمایه‌گذاری خاص» {برترین واسطه سرمایه‌گذاری سازمانی در کشور} تا ۲۰% از پورتفلیو خود را به‌صورت کریپتو نگه‌دارند. برخی از برآوردها نشان می‌دهد که اگر تمامی صندوق‌های سرمایه‌گذاری تا حداکثر ظرفیت سهمیه خود را به کریپتو تخصیص دهند در این صورت امکان ورود بالغ‌بر ۴۱۵ تریلیارد دلار جریان سرمایه به این حوزه وجود دارد.

 

 

اخبار کریپتو    سرمایه گذاری در ارز دیجیتال        اخبار کریپتو    سرمایه گذاری در ارز دیجیتال     اخبار کریپتو    سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال     اخبار کریپتو  سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا