جدیدترین اخبارجهان

ایلان ماسک در تلاش برای کاهش نگرانی ها روز پنجشنبه برای کارکنان توییتر سخنرانی کرد

ایلان ماسک در سخنرانی برای کارکنان توییتر سعی کرد نگرانی های آنها را برطرف کند

ایلان ماسک در تلاش برای کاهش نگرانی ها  روز پنجشنبه برای کارکنان توییتر سخنرانی کرد

ایلان ماسک ثروتمندترین مرد جهان و مدیرعامل تسلا در اقدامی غیرعادی در راستای پیشنهادی غیرعادی برای تصاحب توییتر روز پنج شنبه به طوری مجازی با کارکنان پلتفرم شبکه اجتمای توییتر دیدار کرد، اگرچه پیشنهاد تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری او هنوز به نتیجه نرسیده است.

ایلان ماسک در تلاش برای کاهش نگرانی ها  روز پنجشنبه برای کارکنان توییتر سخنرانی کرد
ایلان ماسک در تلاش برای کاهش نگرانی ها  روز پنجشنبه برای کارکنان توییتر سخنرانی کرد

طبق توییتی که توسط نولا واینستین (Nola Weinstein) مدیر جهانی تجربه و تعامل نام تجاری توییتر منتشر شد ایلان ماسک در این نشست گفت «اعتماد متقابل است. من معمولا به معنای واقعی کلمه همان را که می گویم انجام می دهم؛ لازم نیست کسی معنای تلویحی از سخنانم برداشت کند. مخاطب می تواند صرفا همان که می گویم را برداشت کند.»

طبق گزارش وال استریت ژورنال پاراگ آگراوال (Parag Agrawal) مدیرعامل توییتر روز دوشنبه تشکیل یک جلسه با حضور تمام کارکنان را با ارسال یک ایمیل اعلام کرد و گفت که کارکنان می توانند پیش از جلسه پرسشهای خود را تحویل دهند.

دنیل ایوز (Daniel Ives) تحلیلگر ودبوش (Wedbush) گفت این نشست [با کارکنان توییتر] یک «گام واضح در جهت درست به سوی شانسی برای به نتیجه رسیدن یک توافق و یک اقدام استراتژیک هوشمندانه در شرایطی است که کارکنان توییتر در طول چند ماه گذشته در ابهام و بی خبری بوده اند و پرسش های بسیاری در طول این دوران نوسان و عدم قطعیت برای آنها مطرح شده است.»

یکی از نکات کلیدی که ماسک در جلسه ساعت ۹ صبح به وقت غرب امریکا مطرح کرد طبق توییتی از واینستین این بود که توییتر آنچنان «جذاب و ترغیب کننده باشد که نتوان بدون آن زندگی کرد.» واینستین به نقل از قول ایلان ماسک که بیش از ۹۸ میلیون فالوور در توییتر دارد و یکی از پرکارترین کاربران این پلتفرم است، گفت در حالی که برخی از افراد  خود را با موهایشان ابراز می کند و نشان می دهند، من از توییتر استفاده می کنم.»

ماسک در ماه اپریل به توافقی برای خرید توییتر دست یافت، اما از آن زمان تاکنون بارها بر سر تعداد ربات‌ها یا اکانت های جعلی موجود در این شبکه اجتماعی با این شرکت درگیر  بوده است. ماسک در ۱۳ مه گفت که قرارداد را به تعویق می‌اندازد، اگرچه بعید به نظر می‌رسد که بتواند به تنهایی این کار را انجام دهد. ماسک گفت که او به اطلاعات بیشتری از طرف شرکت در مورد اکانت های ربات نیاز دارد، اگرچه توییتر برآوردهایی از تعداد ربات های خود را – و اعتراف به اینکه ممکن است تعداد خیلی کمی باشند – به سرمایه‌گذاران گزارش کرده است.

کارمندان توییتر می توانند دلایل دیگری برای نگرانی در مورد تصاحب قریب الوقوع شرکت توسط  ماسک داشته باشند. این میلیاردر خشمگین به طور مکرر شرکت توییتر را هدف انتقاداتی در مورد سیاست های شرکت قرار داده است، از جمله سیاست‌های بررسی و تطبیق محتوا با استانداردها تا سیاست های ایمنی آن، که ماسک آن را تهدیدی برای «آزادی بیان» می‌نامد، حساب‌های کاربری ناشناس توییتر، که می‌خواهد حذف کند، تا ممنوعیت رئیس‌جمهور سابق، دونالد ترامپ، که متعهد شده است آن را لغو کند همگی موارد اختلاف و انتقاد ماسک از توییتر بوده است.

ماسک همچنین سیاست کار از خانه توییتر را هدف انتقاد قرار داد، به طوری که یک بار گفته بود دفتر مرکزی این شرکت باید به «پناهگاه بی خانمان ها» تبدیل شود، چرا که به گفته او تعداد کمی از کارمندان واقعاً در آنجا کار می کردند. به گفته واینستین، ماسک در جلسه روز پنجشنبه گفت که به شدت طرفدار کار حضوری است.

مدیرعامل تسلا  پیشنهاد ایلان ماسک  مدیرعامل تسلا  پیشنهاد ایلان ماسک   مدیرعامل تسلا  پیشنهاد ایلان ماسک    صاحب توییتر صاحب توییتر  صاحب توییتر  صاحب توییتر

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا