جدیدترین اخبارجهانکریپتوکارنسی

ایلان ماسک می گوید تسلا داج کوین را برای خرید کالاها می پذیرد

یک ماه پس از پذیرش آزمایشی داج کوین اکنون ایلان ماسک می گوید که تسلا رسما داج کوین را به شیوه های پرداخت خود اضافه می کند

ایلان ماسک می گوید تسلا داج کوین را برای خرید کالاها می پذیرد

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در توییتی در روز جمعه گفت که خودروسازی تسلا داج کوین {کریپتوکارنسی مبتنی بر  الگوهای اینترنتی} را به عنوان شیوه پرداخت برای کالاهایی مانند کمربند ایمنی «گیگا تگزاس» و مدل های مینیاتوری وسایل نقلیه الکتریکی خود می پذیرد.

این اقدام که قیمت داج کوین را ۱۴% افزایش داد یک ماه پس از آن انجام می شود که ماسک گفته بود که شرکت تسلا گزینه پرداخت به وسیله توکن دیجیتال داج کوین را امتحان می کند.

ماسک که به صراحت طرفدار کریپتوکارنسی ها است به طور جدی قیمت داج کوین و بیت کوین را تحت تاثیر قرار داده و قبلا پیش از لغو برنامه های خود گفته بود که شرکت تسلا بیت کوین را به عنوان شیوه پرداخت برای خرید خودروهای خود می پذیرد.

کالاهای تسلا که شامل محصولات تازه راه اندازی شده «سایبر ویسل (Cyberwhistle)» و «سایبرکواد برای کودکان (Cyberquad for Kids)» نیز می‌باشد در میان هواداران بسیار محبوب است و معمولا ظرف چند ساعت پس از عرضه موجودی آن به طور کامل به فروش می رسد.

الکس کاپسیکویچ (Alex Kuptsikevich) تحلیلگر مالی ارشد اف ایکس پرو (FxPro) گفت «برخی ها یادآور شده اند که فروش کالاها به ازای پرداخت داج کوین حتی سریعتر از دلار انجام می شود. این خبر به خوبی تداوم نفوذ کریپو در فرهنگ سازمانی را نشان می‌دهد.»

توییت های ماسک در مورد داج کوین شامل توییتی که داج کوین را «کریپتو مردم» نامیده بود باعث شد این ارز دیجیتال که قبلا ناشناخته بود و به عنوان یک جوک اجتماعی کار خود را شروع کرده بود به رویای سوداگران تبدیل شود. قیمت این توکن در سال ۲۰۲۱ در حدود ۴،۰۰۰% رشد کرد.

تسلا سال گذشته افشا کرد که ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریده است و ماسک نیز مقداری بیت کوین و داج کوین دارد.

تسلا امسال رقابت های نفسگیری را پیش رو دارد چرا که اسطوره های خودروسازی مانند فورد موتور (Ford Motor Co) و استارت آپ هایی مانند ریویَن خودرو (Rivian Automotive) قرار است امسال خط تولید خودرو الکتریکی خود را راه اندازی کنند.

به گزارش رویترز محصول سایبرتراک تسلا که [خریداران] مدتهاست در انتظار عرضه آن هستند برنامه شروع تولید خود در اواخر ۲۰۲۲ را به تعویق انداخته و اکنون قرار است از سه ماهه اول ۲۰۲۳ آغاز به تولید کند. ایلان ماسک می گوید تسلا داج کوین را برای خرید کالاها می پذیرد

ایلان ماسک می گوید تسلا داج کوین را برای خرید کالاها می پذیرد
ایلان ماسک می گوید تسلا داج کوین را برای خرید کالاها می پذیرد

مدیرعامل تسلا    خرید تسلا با داج کوین     مدیرعامل تسلا  خرید تسلا با داج کوین     مدیرعامل تسلا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا