جدیدترین اخبارفرهنگ و هنر

نازنین بهرامی بازیگر تئاتر بازداشت شد

نازنین بهرامی توسط نیروهای امنیتی در تهران بازداشت شد

نازنین بهرامی، بازیگر تئاتر بازداشت شد

نازنین بهرامی، بازیگر و هنرمند تئاتر توسط چند نفر لباس شخصی دستگیر و بازداشت شد.

نازنین بهرامی از جمله امضاءکننده های بیانیه هشتصد زن سینماگر ایران و معترضین به خشونت‌های جنسیتی و جنسی برای زنان در سینمای ایران است.

وی روز گذشته (شنبه ۱ مرداد) هنگام بازگشت از محل کارش در حوالی میدان انقلاب در تهران توسط چند فرد با لباس شخصی که دوربین به گردن داشتند دستگیر شده است.

پس از دستگیری، تلفن نازنین بهرامی و همراهان وی توقیف شده است.

تاکنون در رابطه با علت دستگیری و بازداشت بهرامی و نهادی که وی را دستگیر کرده خبری منتشر نشده است.

طی ماه های اخیر فعالین مدنی و زنان ایران به دلیل مشکلات مربوط به پوشش و حجاب مورد آزار و اذیت نهادهای امنیتی ایران قرار گرفته اند.

این موضوع با راه اندازی کارزار نه به حجاب اجباری و حضور دوباره گشت ‌ارشاد در خیابانهای تهران تشدید شده است.

نازنین‌بهرامی، بازیگر و هنرمند تئاتر توسط چند نفر لباس شخصی دستگیر و بازداشت شد. نازنین‌بهرامی از جمله امضاءکننده های بیانیه هشتصد زن سینماگر ایران و معترضین به خشونت‌های جنسیتی و جنسی برای زنان در سینمای ایران است. وی روز گذشته (شنبه ۱ مرداد) هنگام بازگشت از محل کارش در حوالی میدان انقلاب در تهران توسط چند فرد با لباس شخصی که دوربین به گردن داشتند دستگیر شده است. پس از دستگیری، تلفن نازنین بهرامی و همراهان وی توقیف شده است. تاکنون در رابطه با علت دستگیری و بازداشت بهرامی و نهادی که وی را دستگیر کرده خبری منتشر نشده است. طی ماه های اخیر فعالین مدنی و زنان ایران به دلیل مشکلات مربوط به پوشش و حجاب مورد آزار و اذیت نهادهای امنیتی ایران قرار گرفته اند. این موضوع با راه اندازی کارزار نه به حجاب اجباری و حضور دوباره گشت ‌ارشاد در خیابانهای تهران تشدید شده است.

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا