جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

طبق نتایج نظرسنجی: نزدیک به ۳۰ درصد از کانادایی‌ها سرمایه‌گذار کریپتوکارنسی هستند

سرمایه‌گذاری تقریباً سی‌درصدی کانادایی‌ها در کریپتوکارنسی، طبق نتیجه یک پژوهش آماری

طبق نتایج نظرسنجی: نزدیک به ۳۰ درصد از کانادایی‌ها سرمایه‌گذار کریپتوکارنسی هستند

طبق مطالعاتی که به‌تازگی انجام‌ شده است تقریباً یک‌سوم از کانادایی‌ها مقداری از بودجه خود را به دارایی‌های دیجیتال اختصاص داده‌اند. بااین‌وجود اغلب ساکنین محلی در مورد سرمایه‌گذاری کریپتو خود نگرانی‌هایی دارند چراکه تنها ۵% از آنها سرمایه‌گذاری کریپتو را یک استراتژی امن می‌دانند. طبق نتایج نظرسنجی: نزدیک به ۳۰ درصد از کانادایی‌ها سرمایه‌گذار کریپتوکارنسی هستند

طبق نتایج نظرسنجی: نزدیک به 30 درصد از کانادایی‌ها سرمایه‌گذار کریپتوکارنسی هستند
طبق نتایج نظرسنجی: نزدیک به ۳۰ درصد از کانادایی‌ها سرمایه‌گذار کریپتوکارنسی

کریپتوکارنسی‌ها و «سهام الگوهای رفتاری» در کانادا

طبق نتایج نظرسنجی: نزدیک به ۳۰ درصد از کانادایی‌ها سرمایه‌گذار کریپتوکارنسی هستند

هاردبیکن (Hardbacon) که یک شرکت استارتاپ تکنولوژی مالی است، به‌منظور به دست آوردن برآوردی از احساسات بازار کریپتو در کشور در میان بزرگ‌سالان کانادایی یک نظرسنجی انجام داده است. طبق نتایج به‌دست‌آمده ۲۸% از شرکت‌کنندگان در پاسخ به این نظرسنجی گفتند که دارایی‌های دیجیتال خریداری کرده‌اند. نگاهی دقیق‌تر به نتایج نشان می‌دهد که ۸۵% در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند و ۷۵% نیز مقداری سرمایه‌گذاری اتریوم دارند.

باوجوداینکه ممکن است این درصدها بالا به نظر برسند اما اغلب کانادایی‌ها سرمایه‌گذاری در ارزهای مجازی را یک استراتژی امن نمی‌دانند به‌طوری‌که ۵% از افراد پاسخ‌دهنده با امن نبودن استراتژی سرمایه‌گذاری کریپتوکارنسی مخالف بودند. از میان پاسخ‌دهندگان ۲۱% معتقد بودند که خرید سهام امن‌تر است و ۶۵% از پاسخ‌دهندگان نیز اشاره کردند که امن‌ترین گزینه اوراق قرضه دولت است.

جالب اینجاست که سرمایه‌گذاری در «سهام میم یا سهام الگوهای رفتاری (meme stocks)» همچون سینپلکس (Cineplex)، ای‌ام‌سی (AMC) و گیم‌استاپ (GameStop) یک روند رو به رشد در میان شهروندان کانادایی است به‌طوری‌که ۱۳.۳% از مشارکت‌کنندگان اعلام کردند که متنوع سازی پورتفلیو خود را با چنین سهامی انجام داده‌اند.

این نظرسنجی ازلحاظ سن مشارکت‌کنندگان به این نتیجه رسید که افراد بین ۲۵ تا ۴۴ سال بیشتر پذیرای ایده سرمایه‌گذاری در سهام الگوهای رفتاری هستند به‌طوری‌که ۳۰% از آنها از قبل در سهام میم یا سهام الگوهای رفتاری سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

هاردبیکن هشدار داد که بااین‌حال خرید چنین سهم‌هایی می‌تواند کاملاً ریسک آور باشد چراکه قیمت چنین سهم‌هایی اغلب از هیجانات شبکه‌های اجتماعی تغذیه می‌کند و بنابراین می‌تواند به‌شدت نوسانی باشد.

طبق نتایج نظرسنجی: نزدیک به ۳۰ درصد از کانادایی‌ها سرمایه‌گذار کریپتوکارنسی هستند

کانادایی‌ها کم‌کم به کریپتو علاقه نشان می‌دهند

طبق نتایج نظرسنجی: نزدیک به ۳۰ درصد از کانادایی‌ها سرمایه‌گذار کریپتوکارنسی هستند

طبق یکی دیگر از پژوهش‌های اخیر تمایل و اشتیاق ساکنین دومین کشور پهناور جهان به دارایی‌های دیجیتال در طول یک سال گذشته به میزان چشمگیری افزایش یافته است.

طبق داده‌های موجود، ۲۰،۷۸۳ نفر از هر ۱۰۰،۰۰۰ نفر کانادایی ظرف ۱۲ ماه گذشته اصطلاح «کریپتو» را گوگل کرده‌اند. اگرچه این رقم ممکن است کوچک به نظر برسد اما همچنان بیانگر ۲۱۳% افزایش در تمایل کانادایی‌ها به کریپتو ظرف یک سال گذشته است. درواقع ایالات‌متحده امریکا {که به‌عنوان آماده‌ترین کشور جهان برای پذیرش کریپتو رتبه‌بندی شده است} با ۱۴،۷۹۶ جستجوی مشابه در بزرگ‌ترین موتور جستجوی جهان در رتبه دوم پس از کانادا ایستاده است.

نکته قابل‌توجه این است که کانادا با ۱،۴۶۴ دستگاه یکی از کشورهای دارای بیشترین تعداد دستگاه‌های خودپرداز کریپتو است، و از این لحاظ پس از ایالات‌متحده در رتبه دوم قرار دارد.

یک حساب سرانگشتی نشان می‌دهد که به ازای هر ۲۶،۲۶۵ نفر در کانادا یک دستگاه خودپرداز کریپتو وجود دارد. با در نظر داشتن گستره پهناور این کشور می‌توان گفت در هر ۲.۶۳۳ مایل مربع (۴۲۳۷ کیلومترمربع) یک دستگاه خودپرداز کریپتو نصب ‌شده است. ایالات‌متحده با برخورداری از ۷،۴۳۶ دستگاه خودپرداز کریپتو در جایگاه بلامنازع رتبه اول قرار دارد درحالی‌که هنگ‌کنگ دارای بالاترین تراکم تعداد دستگاه نسبت به مساحت کشور است.

شرکت استارتاپ    سرمایه گذاران کانادایی    شرکت استارتاپ  سرمایه گذاران کانادایی   شرکت استارتاپ  سرمایه گذاران کانادایی     شرکت استارتاپ

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا