ایرانجدیدترین اخبار

ترانس برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش گرفت : علت قطعی مداوم برق در ایران فرسودگی و عدم تعمیرات عنوان شده است

آتش سوزی در نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور ؛ علت قطعی مداوم برق در ایران فرسودگی و عدم تعمیرات عنوان شده است

ترانس برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش گرفت : علت قطعی مداوم برق در ایران فرسودگی و عدم تعمیرات عنوان شده است

به گفته مهدی حسینی، مدیرعامل آتش‌نشانی نیشابور، عصر چهارشنبه سوم شهریور، در ترانس برق یکی از پست‌های نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش‌سوزی رخ داد و در ساعات پایانی چهارشنبه مهار شد. حسینی دلیل این حادثه را فشار زیاد بار و افزایش حرارت اعلام کرد. ترانس برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش گرفت : علت قطعی مداوم برق در ایران فرسودگی و عدم تعمیرات عنوان شده است

ترانس برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش گرفت : علت قطعی مداوم برق در ایران فرسودگی و عدم تعمیرات عنوان شده است
ترانس برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش گرفت

رئیس سازمان آتش‌نشانی مدعی شد که این آتش‌سوزی به علت انفجار هفتاد هزار لیتر روغنی بود که در ترانس‌ها قرار داشت.

علیرضا قامتی، فرماندار نیشابور نیز گفت که آتش‌سوزی در پست مبدل ۴۲۰ کیلوولت به ۱۳۲ کیلوولت نیروگاه سیکل ترکیبی، باعث از مدار خارج شدن شماری از فیدرهای مربوط به نیشابور و شهرک صنعتی عطار شد.

حسینی گفت در پی وقوع آتش‌سوزی، با وجود آنکه ۴۰ نیروی آتش‌نشانی از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، اما به علت حجم بالای آتش، آتش‌نشانان تیپ یک امام رضا نیز به محل اعزام شدند.

به گفته جلال بهشتیان، رئیس اداره برق نیشابور، این آتش‌سوزی منجر به قطع برق مناطق وسیعی از نیشابور، شهرک صنعتی عطار و حداقل ۳۰ روستا شده اما کسی در این حادثه آسیب ندیده است.

به گفته مقامات صنعت برق ایران، طی یکسال اخیر آتش‌سوزی در تاسیسات و نیروگاه‌های انتقال برق به علت فرسودگی و عدم تعمیرات افزایش یافته است. به گفته خبرگزاری‌های داخلی، در خردادماه سال جاری در چند نقطه آتش‌سوزی صورت گرفته است و مسئولان احتمال خرابکاری در بروز آنها را رد کرده‌اند.

انفجار یکی از مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران در ۱۳ خرداد، تحریق تاسیسات پتروشیمی پتروپالایش کنگان در سوم خرداد، آتش‌سوزی در کارخانه مصنوعات پلاستیکی قم در دوم خرداد و انفجار در صنایع شیمیایی نارگستر سپاهان در اصفهان در اول خرداد نمونه‌ای از این آتش‌سوزی‌ها هستند.

روز یکشنبه در کارخانه تولید هواپیماهای بدون سرنشین هسا در شاهین شهر اصفهان انفجار رخ داد، که روزنامه گاردین آن را به تهدیدات اخیر اسرائیل مبنی بر پاسخگویی به ایران به دلیل حمله پهپادی به کشتی مرسر استریت می‌داند.

ترانس برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش گرفت : علت قطعی مداوم برق در ایران فرسودگی و عدم تعمیرات عنوان شده است به گفته مهدی حسینی، مدیرعامل آتش‌نشانی نیشابور، عصر چهارشنبه سوم شهریور، در ترانس برق یکی از پست‌های نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش‌سوزی رخ داد و در ساعات پایانی چهارشنبه مهار شد. حسینی دلیل این حادثه را فشار زیاد بار و افزایش حرارت اعلام کرد. رئیس سازمان آتش‌نشانی مدعی شد که این آتش‌سوزی به علت انفجار هفتاد هزار لیتر روغنی بود که در ترانس‌ها قرار داشت. علیرضا قامتی، فرماندار نیشابور نیز گفت که آتش‌سوزی در پست مبدل ۴۲۰ کیلوولت به ۱۳۲ کیلوولت نیروگاه سیکل ترکیبی، باعث از مدار خارج شدن شماری از فیدرهای مربوط به نیشابور و شهرک صنعتی عطار شد. حسینی گفت در پی وقوع آتش‌سوزی، با وجود آنکه ۴۰ نیروی آتش‌نشانی از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، اما به علت حجم بالای آتش، آتش‌نشانان تیپ یک امام رضا نیز به محل اعزام شدند. به گفته جلال بهشتیان، رئیس اداره برق نیشابور، این آتش‌سوزی منجر به قطع برق مناطق وسیعی از نیشابور، شهرک صنعتی عطار و حداقل ۳۰ روستا شده اما کسی در این حادثه آسیب ندیده است. ترانس برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش گرفت : علت قطعی مداوم برق در ایران فرسودگی و عدم تعمیرات عنوان شده است

ترانس برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش گرفت : علت قطعی مداوم برق در ایران فرسودگی و عدم تعمیرات عنوان شده است به گفته مقامات صنعت برق ایران، طی یکسال اخیر آتش‌سوزی در تاسیسات و نیروگاه‌های انتقال برق به علت فرسودگی و عدم تعمیرات افزایش یافته است. به گفته خبرگزاری‌های داخلی، در خردادماه سال جاری در چند نقطه آتش‌سوزی صورت گرفته است و مسئولان احتمال خرابکاری در بروز آنها را رد کرده‌اند. انفجار یکی از مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران در ۱۳ خرداد، تحریق تاسیسات پتروشیمی پتروپالایش کنگان در سوم خرداد، آتش‌سوزی در کارخانه مصنوعات پلاستیکی قم در دوم خرداد و انفجار در صنایع شیمیایی نارگستر سپاهان در اصفهان در اول خرداد نمونه‌ای از این آتش‌سوزی‌ها هستند. روز یکشنبه در کارخانه تولید هواپیماهای بدون سرنشین هسا در شاهین شهر اصفهان انفجار رخ داد، که روزنامه گاردین آن را به تهدیدات اخیر اسرائیل مبنی بر پاسخگویی به ایران به دلیل حمله پهپادی به کشتی مرسر استریت می‌داند. ترانس برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش گرفت : علت قطعی مداوم برق در ایران فرسودگی و عدم تعمیرات عنوان شده است

ترانس برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش گرفت : علت قطعی مداوم برق در ایران فرسودگی و عدم تعمیرات عنوان شده است به گفته مقامات صنعت برق ایران، طی یکسال اخیر آتش‌سوزی در تاسیسات و نیروگاه‌های انتقال برق به علت فرسودگی و عدم تعمیرات افزایش یافته است. به گفته خبرگزاری‌های داخلی، در خردادماه سال جاری در چند نقطه آتش‌سوزی صورت گرفته است و مسئولان احتمال خرابکاری در بروز آنها را رد کرده‌اند. انفجار یکی از مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران در ۱۳ خرداد، تحریق تاسیسات پتروشیمی پتروپالایش کنگان در سوم خرداد، آتش‌سوزی در کارخانه مصنوعات پلاستیکی قم در دوم خرداد و انفجار در صنایع شیمیایی نارگستر سپاهان در اصفهان در اول خرداد نمونه‌ای از این آتش‌سوزی‌ها هستند. روز یکشنبه در کارخانه تولید هواپیماهای بدون سرنشین هسا در شاهین شهر اصفهان انفجار رخ داد، که روزنامه گاردین آن را به تهدیدات اخیر اسرائیل مبنی بر پاسخگویی به ایران به دلیل حمله پهپادی به کشتی مرسر استریت می‌داند. ترانس برق نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش گرفت : علت قطعی مداوم برق در ایران فرسودگی و عدم تعمیرات عنوان شده است آتش سوزی در نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور آتش سوزی در نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور  حوادث ایران حوادث ایران حوادث ایران حوادث ایران حوادث ایران  آتش‌نشانی نیشابور آتش‌نشانی نیشابور آتش‌نشانی نیشابور

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا