جدیدترین اخبارکریپتوکارنسی

امید به تحقق پیش‌بینی بیت کوین ۹۸ هزار دلاری تا کریسمس در پی ثبت بالاترین قیمت تاریخی جدید بیت‌کوین

ثبت بالاترین رقم تاریخی جدید بیت کوین امید به تحقق پیش‌بینی‌های اکانت پلن بی در مورد قیمت ۹۸ هزار دلاری تا دسامبر را زنده کرد

امید به تحقق پیش‌بینی بیت کوین ۹۸ هزار دلاری تا کریسمس در پی ثبت بالاترین قیمت تاریخی جدید بیتکوین

آیا بیت کوین تا قبل از کریسمس به بالاتر از قیمت شش‌رقمی خواهد رسید؟ مدل انباشت به جریان (S2F) نشان می‌دهد که رسیدن به بیت کوین ۱۰۰،۰۰۰ دلاری حتمی و نزدیک است.

امید به تحقق پیش‌بینی بیت کوین 98 هزار دلاری تا کریسمس در پی ثبت بالاترین قیمت تاریخی جدید بیتکوین
امید به تحقق پیش‌بینی بیت کوین ۹۸k دلاری تا کریسمس بالاترین قیمت تاریخی جدید

بیت کوین در حالی وارد بالاترین قیمت تاریخی خود شد که آخرین بار هنگام تهیه این مطلب در محدوده ۶۷،۰۰۰ دلار معامله می‌شد.

بیت کوین در طول ساعات پایانی ۸ نوامبر به‌وقت هماهنگ جهانی وارد یک محدوده قیمتی بی‌سابقه شد و درحالی‌که معامله گران گاوی قاطعانه کنترل بازار را در دست داشتند، حرکات قیمت بیت کوین به سطح مقاومت بالاترین قیمت تاریخی قبلی را مجدداً تست کرد.

این نقطه عطف در روز یکی از روزهای تاریخی بیت کوین رقم می‌خورد که طبق یادآوری تحلیلگران در ۸ نوامبر سال ۲۰۱۰ سرمایه بازار بیت کوین برای اولین بار از ۱ میلیون دلار فراتر رفت.

به نظر می‌رسد که جامعه کریپتو توییتری از بالاترین قیمت تاریخی جدید به وجد آمده‌اند، و در همین اثنا ظاهراً بسیاری از ناظران بالاترین قیمت تاریخی جدید را به‌عنوان احیای مجدد امید خود به مدل انباشت به جریان (S2F) تحلیلگر ناشناس به نام مستعار «پلن بی (PlanB)» تفسیر می‌کنند؛ که به دلیل دقت اسرارآمیز خود در پیش‌بینی قیمت‌های بسته شدن ماهانه بیت کوین محبوبیت قابل‌ملاحظه‌ای کسب کرد.

در این مدل حاصل تقسیم ذخیره معوقه هر نوع دارایی معین بر نرخ تولید سالیانه آن اندازه گرفته می‌شود. پلن بی اولین بار مدل انباشت به جریان S2F را در مارس ۲۰۱۹ در تلاش برای سنجش عددی، اندازه‌گیری و پیش‌بینی میزان کمیاب بودن بیت کوین منتشر کرد و سپس تخمین زد که بیت کوین پس از هاوینگ ماه می ۲۰۲۰ به یک سرمایه بازار ۱ تریلیارد دلاری خواهد رسید.

پلن بی با استفاده از مدل انباشت به جریان (S2F) با دقت حیرت‌انگیزی پیش‌بینی کرد که بیت کوین آگوست را با قیمت نزدیک به ۴۷،۰۰۰ دلار می‌بندد و سپتامبر را با قیمت نزدیک به ۴۳،۰۰۰ دلار به پایان می‌رساند درحالی‌که قیمت بسته شدن اکتبر را تنها ۳% بالاتر برآورد کرده بود.

مدل انباشت به جریان با نگاهی به آینده می‌گوید که بیت کوین نوامبر را با قیمت بالاتر از ۹۸،۰۰۰ دلار خواهد بست و تا پایان سال موفق به لمس قیمت ۱۳۵،۰۰۰ دلار خواهد شد، درحالی‌که بسیاری از سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر نیز دورنمای پلن بی برای بازارها را مبنای پیش‌بینی‌های خود در مورد قیمت شش‌رقمی معاملات بیت کوین تا قبل از ۲۰۲۲ قرار داده‌اند.

علاوه بر این پلن بی در اپریل ۲۰۲۰ برای اولین بار مدل انباشت به جریان دارایی متقابل (S2FX) را به کار گرفت که هدف این مدل پیش‌بینی چگونگی واکنش احتمالی بازارهای بیت کوین به تغییرات در نسبت‌های متقابل مدل انباشت به جریان بر اساس نحوه عملکرد تاریخی طلا و نقره است.

پلن بی با استفاده از مدل انباشت به جریان دارایی متقابل (S2FX) گمانه‌زنی می‌کند که این چرخه گاوی می‌تواند شاهد معامله شدن بیت کوین به قیمت ۲۸۸،۰۰۰ در سال آینده باشد، درحالی‌که تحلیل‌گران می‌گویند که برای تحقق این پیش‌بینی بازارها باید شاهد «یک شور و هیجان واقعی در سال ۲۰۲۲ باشند»

همان‌طور که می‌دانید مدل S2F متوسط ۱۰۰ هزار دلار برای این دوره هاوینگ را پیش‌بینی می‌کند (و بر اساس شاخص کف قیمت (floor model) ما امسال به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسیم)؛ اما مدل S2FX برای این دوره متوسط ۲۸۸ هزار دلار را پیش‌بینی می‌کند (ما به شور و هیجان واقعی در بازار ۲۰۲۲ نیاز خواهیم داست). صبر کنید ببینیم این پای دوم منحنی بازار گاوی ما را به کجا می‌برد.

یکی از نظرسنجی‌های اخیر توییتری توسط پلن بی (PlanB) نشان داد که از میان ۲۴۲،۰۰۰ نفر از پاسخ‌دهندگان ۳۹.۸% معتقدند که بیت کوین تا کریسمس به بالاتر از ۱۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید درحالی‌که ۳۱.۴% انتظار دارد که بیت کوین به قیمت ۲۸۸،۰۰۰ دلار معامله شود و ۲۳.۸ درصد پیش‌بینی می‌کنند که بازارها موفق نخواهد شد که تا ۲۵ دسامبر به بالاتر از قیمت شش‌رقمی برسند. امید به تحقق پیش‌بینی بیت کوین ۹۸ هزار دلاری تا کریسمس در پی ثبت بالاترین قیمت تاریخی جدید بیتکوین

آخرین قیمت بیت کوین  ارز دیجیتال  رکورد قیمت بیت کوین  ارز دیجیتال   آخرین قیمت بیت کوین  رکورد قیمت بیت کوین ارز دیجیتال   آخرین قیمت بیت کوین

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا