انتاریوبریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

آژانس بومی مدلینگ تازه تأسیس به دنیای فشن تجلی می‌بخشد

آژانس مدلینگ بومی تازه تأسیس مد را به ارمغان می آورد

آژانس بومی مدلینگ تازه تأسیس به دنیای فشن تجلی می‌بخشد

سوپر مدل‌ها کنار بروید. سوپر نچرالز اینجاست. این شعار آژانس بومی مدلینگ جدید با ماموریت «آوردن تجلی به دنیای فشن» است. جولین میتون (Joleen Mitton)، یکی از موسسان سوپر نچرالز مدلینگ، در بیانیه‌ای اظهار کرد که وقتی جوان‌تر بود آن تجلی را نداشت. آژانس بومی مدلینگ تازه تأسیس به دنیای فشن تجلی می‌بخشد

میتون گفت: «زمانی که بزرگ می‌شدم ندیدن شخصی که شبیه من، مادر یا مادربزرگم باشد برایم چالش برانگیز بوده باشد، پس امیدوارم این را تغییر دهیم.»

آژانس مدلینگ بومی در بریتیش کلمبیا در زمین‌های ثبت‌ نشده بومیان قرار دارد. با اینکه آژانس جدید و تازه تأسیس است، اما بیش از ۱۰ مدل دارد و هدف نهایی‌اش موفقیت در این صنعت است. با توجه به شعار وبسایت‌شان، تمرکزشان بر «تجلی سالم و سطح بالای فرهنگی» است.

یکی از موسسان به نام پاتریک شانون (Patrick Shannon) در بیانیه‌ای اظهار کرد: «در دنیای مدلینگ بومیان را افرادی سطح بالا نشان نمی‌دهند و هنوز برایمان عادی نیست که ما را همچون مردم معمولی ببینند.»

دو نفر از موسسان سال‌ها با هم کار کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند نیاز است مردم بومی و مد و فشن به صورت جهانی تجلی یابند. همچنین در سال‌های اخیر به دلیل کمپین‌ها و برنامه‌های سکویی، تنوع در دنیای فشن  بیشتر شده است؛ اما به گفته این دو نفر، بومیان معمولا در این عرصه جا می‌مانند. آژانس بومی مدلینگ تازه تأسیس به دنیای فشن تجلی می‌بخشد

آژانس بومی مدلینگ تازه تأسیس به دنیای فشن تجلی می‌بخشد
آژانس بومی مدلینگ تازه تأسیس به دنیای فشن تجلی می‌بخشد

شانون گفت: «بحث بر سر حمایت از جوامع است که کمبود آن در این صنعت حس می‌شود و از دیرباز بسیار ناپسند بوده است.»

شانون که اهل هایدا گوای (Haida Gwaii) در ساحل غربی می باشد، سرمایه گذار و کارگردان فیلم است که همچنین انونتیو (InnoNative)، یک استودیو مبتکر در هایدا گوای و ونکوور را اداره می‌کند.

میتون خود قبلا مدل بود و هفته مد و فشن بومیان ونکوور را در دست داشت؛ هدف کنونی او افزایش تجلی بومیان و تغییر باورهای اجتماعی است.

میتون اظهار کرد: «این برای تجلی مردمی است که خود را روی بیلبوردها و تبلیغات تیم هورتونز ببینند.»

تیانا اوستندی (Tiana Oostindie) یکی از مدل‌های آژانس است و می‌خواهد به کمک شرکت سوپر نچرالز مدلینگ (Supernaturals) بدرخشد. آژانس بومی مدلینگ تازه تأسیس به دنیای فشن تجلی می‌بخشد 

اوستندی اظهار کرد: «همیشه می‌خواستم وارد دنیای مدلینگ شوم اما هیچوقت اعتماد به نفسش را نداشتم و افتخاری هم در بومی بودنم نمی‌دیدم.»

با استناد به وبسایت آژانس و جایی که علاقه‌مندان درخواست خود را ارسال می‌کنند به منظور تشویق مدل‌ها، آژانس مدل‌های بومی بالای ۱۷ سال و ساکن کنادا را می‌پذیرد. گذشته از این شرایط، درب‌های آژانس به روی تمام متقاضیان با هر سن، اندام، گرایش جنسی یا هر ملیتی باز است.

هم اکنون نیز آژانس تکان‌های اساسی با خود به همراه داشته و در ماه می با مجله وگ (Vogue Magazine) مصاحبه ترتیب داده است. همچنین با روتس کانادا (Roots Canada) قرارداد بسته و امیدوارند این اولین قدم در مسیر موفقیت‌شان باشد.

 

آژانس بومی مدلینگ تازه تأسیس به دنیای فشن تجلی می‌بخشد
آژانس بومی مدلینگ تازه تأسیس به دنیای فشن تجلی می‌بخشد

اخبار کانادا      اخبار ونکوور           اخبار کانادا            اخبار ونکوور        اخبار کانادا      اخبار ونکوور       اخبار کانادا    اخبار ونکوور

 

صنعت مد و فشن            صنعت مد و فشن            صنعت مد و فشن            صنعت مد و فشن

آژانس مدلینگ بومی در بریتیش کلمبیا            آژانس مدلینگ بومی در بریتیش کلمبیا          

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا