انتاریوبریتیش کلمبیاجدیدترین اخبارکانادا

هیچکدام از بلیت‌های لوتو مکس ۷۰ میلیون دلاری در روز جمعه برنده نشدند

هیچ بلیت برنده‌ای برای جکپات ۷۰ میلیون دلاری لوتومکس روز جمعه وجود ندارد

بلیت‌های لوتو مکس ۷۰ میلیون دلاری انتاریو در روز جمعه برنده نشدند

در قرعه کشی روز جمعه هیچ بلیت برنده‌ای برای جکپات بزرگ ۷۰ میلیون دلاری لوتو مکس (Lotto Max) فروخته نشده بود و انتظار برای برنده لوتو ادامه دارد.

با این حال یکی از ۱۳ جایزه مکس‌میلیون (Maxmillions) قرعه کشی به مبلغ ۱ میلیون دلار یک برنده داشت که به یک دارنده بلیت در انتاریو رسید.

همچنین دو برنده دیگر [در جایگاه دوم] که یکی در انتاریو و دیگری در بریتیش کلمبیا بودند هر کدام با مبلغ ۵۹۵,۲۴۳ دلار در صف گرفتن جایزه قرار گرفتند.

جکپات قرعه کشی بعدی لوتو مکس در ۲۹ مارس در حدود ۷۰ میلیون دلار باقی خواهد ماند، اما تعداد جوایز مکس‌میلیون دو برابر خواهد شد و به ۲۶ خواهد رسید.

بلیت‌های لوتو مکس ۷۰ میلیون دلاری انتاریو در روز جمعه برنده نشدند
بلیت‌های لوتو مکس ۷۰ میلیون دلاری انتاریو در روز جمعه برنده نشدند

هیچکدام از بلیت‌های لوتومکس ۷۰ میلیون دلاری در روز جمعه برنده نشد در قرعه کشی روز جمعه هیچ بلیت برنده‌ای برای جکپات بزرگ ۷۰ میلیون دلاری لوتومکس (Lotto Max) فروخته نشده بود و انتظار برای برنده لوتو ادامه دارد. با این حال یکی از ۱۳ جایزه مکس‌میلیون (Maxmillions) قرعه کشی به مبلغ ۱ میلیون دلار یک برنده داشت که به یک دارنده بلیت در انتاریو رسید. همچنین دو برنده دیگر [در جایگاه دوم] که یکی در انتاریو و دیگری در بریتیش کلمبیا بودند هر کدام با مبلغ ۵۹۵,۲۴۳ دلار در صف گرفتن جایزه قرار گرفتند. جکپات قرعه کشی بعدی لوتو مکس در ۲۹ مارس در حدود ۷۰ میلیون دلار باقی خواهد ماند، اما تعداد جوایز مکس‌میلیون دو برابر خواهد شد و به ۲۶ خواهد رسید. جکپات قرعه کشی بعدی لوتو مکس در ۲۹ مارس در حدود ۷۰ میلیون دلار باقی خواهد ماند، اما تعداد جوایز مکس‌میلیون دو برابر خواهد شد و به ۲۶ خواهد رسید.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا