انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو امروز شاهد کمتر از ۲۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ بدون مرگ و میر بود

شناسایی کمتر از ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا در انتاریو ؛ بدون فوتی

انتاریو امروز شاهد کمتر از ۲۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ بدون مرگ و میر بود

انتاریو از شناسایی کمتر از ۲۰۰ مورد مبتلای جدید در روز جاری و ادامه روند نزولی آمار هفتگی خبر می‌دهد. انتاریو امروز شاهد کمتر از ۲۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ بدون مرگ و میر بود

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

مقامات بهداشت استان انتاریو از افزایش بیماران مبتلا به ویروس جدید در مقایسه با هفته گذشته از ۱۸۴ مورد به ۱۹۴ مورد جدید خبر می‌دهند.

اگر چه استان انتاریو ۲۴۴ مورد جدید را در روز سه شنبه گزارش کرده اما در حدود یک سوم از این موارد تاریخ دارند و باید در سال ۲۰۲۰ گزارش می شدند.

آمار هفتگی موارد جدید ویروس کرونا از چهارشنبه گذشته به این سو، از ۲۶۸ مورد به ۲۱۶ مورد رسیده است.

با ثبت ۲۶،۹۷۶ تست کرونا در استان نرخ مثبت بودن موارد به ۰.۹ درصد رسید.

امروز تعداد بیماران بستری شده در بخش مراقب‌های ویژه ۲۲۰ نفر بود. این رقم نسبت به سه شنبه (۲۲۶) و هفته گذشته (۲۷۱) روند نزولی داشته است.

از ماه اکتبر به این سو، این اولین باری است که استان فوتی ناشی از کرونا در پرونده خود ثبت نکرده است.

از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تا به امروز ۵۴۶،۴۱۱ نفر مبتلا، ۹۲۲۴ مورد فوتی و ۵۳۵،۳۴۶ پرونده بهبودیافته در انتاریو به ثبت رسیده است.

در استان انتاریو آمار مبتلایان با پرونده فعال در مقایسه با هفته گذشته از ۲،۲۵۷ مورد به ۱،۸۴۱ مورد رسیده است.

از این آمار، ۴۲ بیمار از منطقه واترلو، ۳۵ بیمار از تورنتو، ۲۶ بیمار از منطقه پیل، ۱۶ بیمار از همیلتون و ۱۱ بیمار از گری بروس بوده است.

تا ساعت ۵ بعدازظهر روز سه شنبه، ۱۶،۱۲۶،۱۷۹ دوز واکسن در انتاریو به شهروندان تزریق شد. انتاریو امروز شاهد کمتر از ۲۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ بدون مرگ و میر بود

انتاریو امروز شاهد کمتر از 200 مورد جدید ابتلا به کووید-19 بدون مرگ و میر بود
انتاریو امروز شاهد کمتر از ۲۰۰ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ بدون مرگ و میر بود

با افزایش نرخ واکسیناسیون و کاهش آمار مبتلایان، مقامات منطقه تورنتو و همیلتون بزرگ، از جمله شهرداران تورنتو، می‌سی‌ساگا و برمپتون از استان درخواست کردند تا برنامه بازگشایی مرحله سوم دولت فورد را شفاف‌سازی کنند.

هر چند دولت استانی کلیت آنچه در مرحله سوم (از ۲۱ جولای) بازگشایی می‌شود را ارائه داده، اما ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها نامشخص‌ هستند.

بیانیه شهرداران و روسای منتطقه تورنتو و همیلتون بزرگ در ابتدای هفته این گونه اظهار شده است: «کسب‌وکارها، شرکا، تیم‌ها، هنرمندان و متصدیان محل برگزاری مشتاق شنیدن قوانین و دستورالعمل‌های مرحله سوم هستند. خود دستورالعمل‌ها، حتی در طرح اولیه، برای برنامه‌ریزی فوری مورد نیازند و می‌دانیم استان متوجه خواسته‌های کسب‌وکارها و اشخاص است.»

ارقام استفاده شده در این خبر توسط واحد شیوع شناسی وزارت بهداشت انتاریو اعلام شده‌اند. تعداد بیماران هر شهر یا منطقه به دلیل تفاوت زمانی در اعلام اطلاعات ممکن است با گزارشات استانی تفاوت ناچیزی داشته باشد.

 

اخبار تورنتو    آمار امروز کرونا     اخبار کانادا    آمار امروز کرونا    اخبار تورنتو        آمار امروز کرونا     اخبار کانادا    آمار امروز کرونا

    اخبار تورنتو         اخبار کانادا        اخبار تورنتو       اخبار کانادا

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا