انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

بالاترین آمار ابتلای روزانه گزارش‌شده از اوایل جون تابه‌حال: انتاریو از اضافه شدن ۵۷۸ مورد دیگر کووید-۱۹ خبر داد

انتاریو با شناسایی ۵۷۸ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ از ثبت بالاترین آمار روزانه ابتلا از اوایل جون تابه‌حال خبر داد

بالاترین آمار ابتلای روزانه گزارش‌شده از اوایل جون تابه‌حال: انتاریو از اضافه شدن ۵۷۸ مورد دیگر کووید-۱۹ خبر داد

مسئولان بهداشت در انتاریو روز شنبه از ثبت ۵۷۸ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند که بالاترین آمار روزانه ثبت‌شده از اوایل ماه جون است.

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

کریستین الیوت وزیر بهداشت انتاریو می‌گوید که ۴۰۸ مورد از موارد ابتلا ثبت‌شده مربوط به افراد غیر واکسینه بوده است و علاوه بر این ۵۹ نفر از آمار مبتلایان امروز نیز مربوط به افرادی است که تنها یک دوز واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده بودند.

الیوت در ادامه صحبت‌های خود گفت که در حال حاضر ۱۳۶ نفر به علت کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند که از این افراد ۱۱ نفر کاملاً واکسینه و ۱۲۵ نفر از آنها یا واکسیناسیون کامل ندارند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است.

علاوه بر این از ۱۱۱ بیماری که در واحد مراقبت ویژه تحت درمان هستند یک نفر کاملاً واکسینه است و سایر افراد بستری در ICU یا واکسیناسیون کامل ندارند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است.

آزمایشگاه‌های استان در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۳،۴۶۸ تست ویروس کرونا جدید را پردازش کرده‌اند که به گفته وزارت بهداشت نرخ مثبت شدن تست‌ها را به ۲.۴ رسانده است.

با احتساب گزارش روز شنبه تعداد کل موارد ابتلا تائید شده در آزمایشگاه در انتاریو به ۵۵۵،۰۵۰ مورد شامل ۵۴۲،۲۰۶ مورد بهبود و ۹،۴۱۸ مورد فوتی می‌رسد؛ که دو مورد از موارد فوتی در روز گذشته ثبت‌شده است.

میانگین متحرک هفت‌روزه آمار ابتلا گزارش‌شده در انتاریو به ۴۲۸ مورد رسیده است؛ این رقم در هفته گذشته ۲۳۱ مورد بود.

آخرین باری که انتاریو آمار روزانه‌ای تا این حد بالا برای ابتلا به کووید-۱۹ ثبت کرده بود روز ۱۰ جون بود که ۵۹۰ مورد ابتلا به این بیماری گزارش‌شده بود.

بالاترین آمار ابتلای روزانه گزارش‌شده از اوایل جون تابه‌حال: انتاریو از اضافه شدن 578 مورد دیگر کووید-19 خبر داد
بالاترین آمار ابتلای روزانه گزارش‌شده از اوایل جون تابه‌حال: کووید-۱۹ خبر داد

موارد جدید ابتلا در کدام قسمت‌های استان ثبت‌شده‌اند؟

بالاترین آمار ابتلای روزانه گزارش‌شده از اوایل جون تابه‌حال: انتاریو از اضافه شدن ۵۷۸ مورد دیگر کووید-۱۹ خبر داد

مسئولان استان می‌گویند که اغلب موارد ثبت‌شده در روز یکشنبه در تورنتو (۱۵۳)، منطقه پیل (۶۷)، منطقه یورک (۶۴) و همیلتون (۵۷) شناسایی‌شده است.

سایر مناطق با آمار ابتلا دورقمی شامل ویندزور-اسکس (۴۲)، منطق نیاگارا (۲۳)، منطقه هالتون (۲۱)، میدلسکس-لندن (۲۰)، منطقه دورهام (۲۰)، واترلو (۱۸) و اوتاوا (۱۶) است.

انتاریو در حال حاضر در مرحله ۳ استراتژی بازگشایی خود قرار دارد. مسئولان استان گفته بودند که کمابیش تمامی محدودیت‌های باقیمانده بهداشت عمومی پس‌ازاینکه ۸۰ درصد از جمعیت واجد شرایط ساکن استان یک دوز واکسن و ۷۵ درصد از آنها هر دو دوز واکسن را تزریق کنند لغو خواهد شد.

وزارت بهداشت می‌گوید تا به امروز ۸۱.۴ درصد از شهروندان ۲۱ ساله و بزرگ‌تر در انتاریو یک دوز واکسن و ۷۳.۱ درصد هر دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند.

 

۱۰۰ مورد جدید ابتلا به واریانت دلتا شناسایی شد

بالاترین آمار ابتلای روزانه گزارش‌شده از اوایل جون تابه‌حال: انتاریو از اضافه شدن ۵۷۸ مورد دیگر کووید-۱۹ خبر داد

آزمایشگاه‌های واقع در انتاریو شناسایی ۱۰۰ مورد جدید ابتلا به واریانت دلتا B.1.617.2 ظرف ۲۴ ساعت گذشته را تائید کردند. تعداد کل ابتلا به این سویه از بیماری در حال حاضر ۶،۱۱۹ مورد است.

ده مورد جدید ابتلا به واریانت آلفا B.1.1.7 نیز شناسایی شد که تعداد کل ابتلا به این سویه از بیماری را به ۱۴۵،۶۶۶ مورد می‌رساند.

هیچ مورد جدیدی از ابتلا به واریانت بتا B.1.351 یا واریانت گاما P.1 از روز پنجشنبه تابه‌حال ثبت‌نشده است. 

انتاریو با شناسایی ۵۷۸ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ از ثبت بالاترین آمار روزانه ابتلا از اوایل جون تابه‌حال خبر داد بالاترین آمار روزانه گزارش‌شده از اوایل جون تابه‌حال: انتاریو از اضافه شدن ۵۷۸ مورد دیگر کووید-۱۹ خبر داد مسئولان بهداشت در انتاریو روز شنبه از ثبت ۵۷۸ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ خبر دادند که بالاترین آمار روزانه ثبت‌شده از اوایل ماه جون است.کریستین الیوت وزیر بهداشت انتاریو می‌گوید که ۴۰۸ مورد از موارد ابتلا ثبت‌شده مربوط به افراد غیر واکسینه بوده است و علاوه بر این ۵۹ نفر از آمار مبتلایان امروز نیز مربوط به افرادی است که تنها یک دوز واکسن کووید-۱۹ را تزریق کرده بودند.
الیوت در ادامه صحبت‌های خود گفت که در حال حاضر ۱۳۶ نفر به علت کووید-۱۹ در بیمارستان بستری هستند که از این افراد ۱۱ نفر کاملاً واکسینه و ۱۲۵ نفر از آنها یا واکسیناسیون کامل ندارند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است. علاوه بر این از ۱۱۱ بیماری که در واحد مراقبت ویژه تحت درمان هستند یک نفر کاملاً واکسینه است و سایر افراد بستری در ICU یا واکسیناسیون کامل ندارند یا وضعیت واکسیناسیون آنها نامشخص است. آزمایشگاه‌های استان در طول ۲۴ ساعت گذشته ۲۳،۴۶۸ تست ویروس کرونا جدید را پردازش کرده‌اند که به گفته وزارت بهداشت نرخ مثبت شدن تست‌ها را به ۲.۴ رسانده است. با احتساب گزارش روز شنبه تعداد کل موارد ابتلا تائید شده در آزمایشگاه در انتاریو به ۵۵۵،۰۵۰ مورد شامل ۵۴۲،۲۰۶ مورد بهبود و ۹،۴۱۸ مورد فوتی می‌رسد؛ که دو مورد از موارد فوتی در روز گذشته ثبت‌شده است. میانگین متحرک هفت‌روزه آمار ابتلا گزارش‌شده در انتاریو به ۴۲۸ مورد رسیده است؛ این رقم در هفته گذشته ۲۳۱ مورد بود. آخرین باری که انتاریو آمار روزانه‌ای تا این حد بالا برای ابتلا به کووید-۱۹ ثبت کرده بود روز ۱۰ جون بود که ۵۹۰ مورد ابتلا به این بیماری گزارش‌شده بود.
موارد جدید ابتلا در کدام قسمت‌های استان ثبت‌شده‌اند؟ مسئولان استان می‌گویند که اغلب موارد ثبت‌شده در روز یکشنبه در تورنتو (۱۵۳)، منطقه پیل (۶۷)، منطقه یورک (۶۴) و همیلتون (۵۷) شناسایی‌شده است. سایر مناطق با آمار ابتلا دورقمی شامل ویندزور-اسکس (۴۲)، منطق نیاگارا (۲۳)، منطقه هالتون (۲۱)، میدلسکس-لندن (۲۰)، منطقه دورهام (۲۰)، واترلو (۱۸) و اوتاوا (۱۶) است. انتاریو در حال حاضر در مرحله ۳ استراتژی بازگشایی خود قرار دارد. مسئولان استان گفته بودند که کمابیش تمامی محدودیت‌های باقیمانده بهداشت عمومی پس‌ازاینکه ۸۰ درصد از جمعیت واجد شرایط ساکن استان یک دوز واکسن و ۷۵ درصد از آنها هر دو دوز واکسن را تزریق کنند لغو خواهد شد. وزارت بهداشت می‌گوید تا به امروز ۸۱.۴ درصد از شهروندان ۲۱ ساله و بزرگ‌تر در انتاریو یک دوز واکسن و ۷۳.۱ درصد هر دو دوز واکسن را تزریق کرده‌اند. ۱۰۰ مورد جدید ابتلا به واریانت دلتا شناسایی شد آزمایشگاه‌های واقع در انتاریو شناسایی ۱۰۰ مورد جدید ابتلا به واریانت دلتا B.1.617.2 ظرف ۲۴ ساعت گذشته را تائید کردند. تعداد کل ابتلا به این سویه از بیماری در حال حاضر ۶،۱۱۹ مورد است. ده مورد جدید ابتلا به واریانت آلفا B.1.1.7 نیز شناسایی شد که تعداد کل ابتلا به این سویه از بیماری را به ۱۴۵،۶۶۶ مورد می‌رساند. هیچ مورد جدیدی از ابتلا به واریانت بتا B.1.351 یا واریانت گاما P.1 از روز پنجشنبه تابه‌حال ثبت‌نشده است. اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو اخبار تورنتو  اخبار کانادا اخبار انتاریو اخبار کانادا اخبار انتاریو اخبار کانادا اخبار انتاریو اخبار کانادا اخبار انتاریو  اخبار کانادا اخبار انتاریو اخبار کانادا اخبار انتاریو

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا