انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو ضمن تمدید نامحدود سیستم گواهی واکسیناسیون تغییراتی را در این برنامه اعلام کرد

انتاریو سیستم گواهی واکسیناسیون مبتنی بر کیو آر کد را به طور نامحدود تمدید کرد و به برخی از فعالیت ها گسترش داد

انتاریو ضمن تمدید نامحدود سیستم گواهی واکسیناسیون تغییراتی را در این برنامه اعلام کرد

انتاریو پس از «تشدید ناگهانی» تعداد موارد ابتلا به اومیکرون و بر اساس داده هایی که نشان می دهد این واریانت تا ژانویه به سویه غالب بیماری تبدیل خواهد شد اکنون تغییراتی در سیستم گواهی واکسیناسیون ایجاد کرده است. انتاریو ضمن تمدید نامحدود سیستم گواهی واکسیناسیون تغییراتی را در این برنامه اعلام کرد

دولت استانی روز جمعه اعلام کرد که از ۴ ژانویه استان انتاریو استفاده از کیو آر کد (QR code) و اپلیکیشن وریفای انتاریو (Verify Ontario) در محیط‌های مستلزم ارائه گواهی واکسیناسیون را برای شهروندان الزامی می کند.

کیو آر کد می تواند به صورت دیجیتالی یا به‌ صورت چاپ شده روی کاغذ استفاده شود.

از ۲۰ دسامبر گواهی واکسیناسیون برای نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال که در ورزش‌های سازمان یافته در تسهیلات تفریحی ورزشی شرکت می کنند الزامی خواهد بود.

علاوه بر این «قویاً» به شهروندان انتاریویی «توصیه شده است» که دورهمی های اجتماعی خود و تعداد دورهمی هایی که در طول تعطیلات شرکت می کنند را محدود نگه دارند. طبق محدودیت فعلی تعداد افراد مجاز به حضور در دورهمی ها در مناطق تحت پوشش اغلب اداره های بهداشت عمومی ۲۵ نفر در یک فضای بسته است.

در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۲ واجد شرایط بودن برای تزریق دوز تقویتی به تمامی شهروندان ۱۸ سال و گسترش خواهد یافت و نوبت های تزریق تقریباً به فاصله شش ماه پس از دریافت دوز دوم ثبت خواهد شد.

دکتر کییران مور کارشناس ارشد پزشکی بهداشت استان روز جمعه گفت که انتاریو اکنون در حال بررسی تعریف واکسیناسیون کامل و همین‌طور این موضوع است که آیا باید واکسیناسیون کامل به عنوان سه دوز واکسن تعریف شود یا خیر. انتاریو ضمن تمدید نامحدود سیستم گواهی واکسیناسیون تغییراتی را در این برنامه اعلام کرد

انتاریو ضمن تمدید نامحدود سیستم گواهی واکسیناسیون تغییراتی را در این برنامه اعلام کرد
انتاریو ضمن تمدید نامحدود سیستم گواهی واکسیناسیون تغییراتی را در برنامه اعلام کرد

«تشدید ناگهانی» موارد ابتلا به اومیکرون

 

دکتر مور گفت که انتاریو شاهد افزایش ناگهانی موارد ابتلا به واریانت اومیکرون کووید-۱۹ می‌باشد و این سویه در حال حاضر تشکیل دهنده ۱۰ درصد از تمامی موارد ابتلا در استان است.

دکتر مور گفت «این واریانت واقعاً نشان داده که یک سویه شدیداً انتقال پذیر است و بسیار سرایت پذیرتر از واریانت دلتا می‌باشد.» «من فکر می کنم که این افزایش شدید قطعاً حاصل فعالیت اخیر واریانت است.»

دکتر مور گفت پیش بینی های سازمان بهداشت عمومی انتاریو نشان می دهد که این روند با شتاب بالایی ادامه خواهد یافت.

دکتر مور گفت ممکن است به زودی تا اوایل ژانویه «جایگزینی کامل این سویه ویروس [با سویه قبلی]» در انتاریو اتفاق بیافتد.

در همین اثنا دولت انتاریو می گوید که هفته آینده یک تلاش متمرکز و گسترده تست گیری کووید-۱۹ ویژه تعطیلات راه اندازی می‌کند و تست فوری داوطلبانه برای افراد بدون علائم بیماری را به‌طور رایگان ارائه می کند.

دولت اعلام کرد «دو میلیون تست فوری در ایستگاه های سیار تست گیری در محیط های پر رفت و آمد مانند مجتمع های فروشگاهی (mall)، محیط های تجاری خرده فروشی، بازارهای ویژه تعطیلات و پایانه های حمل و نقل مسافر ارائه خواهد کرد.»

انتاریو روز جمعه از شناسایی ۱،۴۳۵ مورد ابتلا به کووید-۱۹ خبر داد که بالاترین تعداد ابتلای روزانه از ماه می است. انتاریو ضمن تمدید نامحدود سیستم گواهی واکسیناسیون تغییراتی را در این برنامه اعلام کرد

سویه غالب بیماری    آخرین آمار کرونا    سویه غالب بیماری    آخرین آمار کرونا    سویه غالب بیماری    آخرین آمار کرونا    سویه غالب بیماری  آخرین آمار کرونا      آخرین آمار کرونا

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا