انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو حمایت های مالی کووید-۱۹ جدید برای کمک به کسب و کارهای درگیر مشکلات ناشی از محدودیت ها را اعلام کرد

انتاریو طرح های حمایت اقتصادی جدید برای کمک به کسب و کارهایی که از محدودیت های جدید آسیب می بینند را اعلام کرد

حمایت های مالی جدید کووید-۱۹ انتاریو برای کمک به مشاغل درگیر مشکلات ناشی از محدودیت ها

دولت انتاریو برای کمک به کسب و کارهایی که در طول برقراری مجموعه جدید محدودیت های کووید-۱۹ دچار مشکل مالی می‌شوند حمایت های مالی کووید-۱۹ جدیدی اعلام کرد.

برنامه تخفیف هزینه های کسب و کارهای انتاریو روز چهارشنبه در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که امکان برخورداری از پرداخت های معادل تقریباً ۵۰ درصد از مالیات بر املاک و هزینه های انرژی متحمل شده در طول برقراری محدودیت های ظرفیتی را برای کسب و کارهای واجد شرایط فراهم می کند.

مسئولان در این بیانیه مطبوعاتی اعلام کردند که «این طرح برای کسب و کارهایی که انتظار می رود که بیشترین آسیب مالی را از الزامات کاهش ۵۰ درصدی ظرفیت متحمل شوند حمایت مالی فراهم می کند.»

اگرچه این طرح در اواسط ژانویه ۲۰۲۲ فعال خواهد شد اما دولت انتاریو می گوید که پرداخت ها از ۱۹ دسامبر محاسبه خواهند شد.

دولت انتاریو می گوید که فهرست کامل کسب و کارهای واجد شرایط در ژانویه ارائه خواهد شد. علاوه بر این دولت استانی یک دوره شش ماه بدون بهره و جریمه برای مالیات های استانی فراهم خواهد کرد که از ۱ ژانویه شروع می شود و تا ۱ جولای ادامه پیدا می کند. مسئولان می گویند این طرح به «بهبود جریان پول نقد» برای کسب و کارهای انتاریو کمک می کند. حمایت های مالی جدید کووید-۱۹ انتاریو برای کمک به مشاغل درگیر مشکلات ناشی از محدودیت ها

حمایت های مالی جدید کووید-19 انتاریو برای کمک به مشاغل درگیر مشکلات ناشی از محدودیت ها
حمایت های مالی جدید کووید-۱۹ انتاریو کمک به مشاغل درگیر مشکلات ناشی

مالیات های فهرست ذیل ممکن است طبق برنامه جدید به تأخیر بیافتند:

  • مالیات بیمه سلامت کارفرما 

  • مالیات های آب جو، شراب و نوشیدنی های الکلی تقطیری اسپرایت

  • مالیات بر دخانیات حمایت های مالی جدید کووید-۱۹ انتاریو برای کمک به مشاغل درگیر مشکلات ناشی از محدودیت ها

  • مالیات بر مبلغ پرداختی برای بیمه

  • مالیات بر سوخت حمایت های مالی جدید کووید-۱۹ انتاریو برای کمک به مشاغل درگیر مشکلات ناشی از محدودیت ها

  • موافقتنامه مالیات بر سوخت بین المللی

  • مالیات بر گاز حمایت های مالی جدید کووید-۱۹ انتاریو برای کمک به مشاغل درگیر مشکلات ناشی از محدودیت ها

  • مالیات خرده فروشی بر قراردادهای بیمه و طرح های جبران خدمت

  • مالیات بر معدن حمایت های مالی جدید کووید-۱۹ انتاریو برای کمک به مشاغل درگیر مشکلات ناشی از محدودیت ها

  • مالیات بر میدان های مسابقه

اواخر هفته گذشته انتاریو سقف ظرفیتی اغلب محیط های تجاری فضای بسته شامل رستورانها، میکده ها، مراکز خدمات مراقبت شخصی، خرده فروشی ها و مجتمع های فروشگاهی را به ۵۰ درصد کاهش داد. علاوه بر این به رستورانها و میکده ها دستور داده شده است که به استثنای خدمات بیرون بر و تحویل درب منزل از ساعت ۱۱ شب تعطیل کنند.

آخرین مهلت سفارش الکل در حال حاضر ساعت ۱۰ شب است. این محدودیت ها پس از آن اعلام شد که مدل‌سازی جدید نشان داد واریانت اومیکرون به سرعت در حال گسترش در سراسر استان است. 

برخلاف سایر موج های قبلی پاندمی این بار در زمان اعلام محدودیت ها هیچ برنامه کمک مالی برای کسب و کارهایی که ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند مطرح نشد. در همین اثنا دولت فدرال هفته گذشته لایحه ای را تصویب کرد که هدف آن کمک به کارکنان و کسب و کارهایی است که تحت تأثیر کووید-۱۹ قرار گرفته اند اما فدراسیون کسب و کارهای مستقل کانادا (CFIB) روز سه شنبه گفت که این لایحه از «دامنه محدودی» برخوردار است.

این خبر در حالی اعلام می شود که فدراسیون کسب و کارهای مستقل کانادا (CFIB) و اتاق بازرگانی کانادا همگی خواستار حمایت های مالی بیشتر برای کسب و کارها بودند.

راکو راسی (Rocco Rossi) رئیس اتاق بازرگانی انتاریو در یک نامه سرگشاده به داگ فورد نخست وزیر انتاریو و جاستین ترودو نخست وزیر کانادا نوشت «با گذشت تقریباً دو سال از آغاز این پاندمی، ضروری است که هر گونه محدودیت بهداشت عمومی دیگری که فعالیت های تجاری را ممنوع می کند با کمک های مالی هدفمند و برنامه های حمایتی شامل بخشش وام و تمدید مدت پرداخت برای کسب و کارهای کوچک توأم باشد» «در سطح استانی بسیاری از حمایت های هدفمند از چندین ماه قبل به پایان رسیده اند و در سطح فدرال نیز این حمایت‌ها بسیار کاهش پیدا کرده اند و کسب و کارها در شرایطی رها شده اند که باید مخارج عملیاتی و سربار رو به افزایش شامل اجاره بها و هزینه برق را به طور کامل جذب کنند.»

بسیاری از کسب و کارها به دلیل «محدودیت و ابهامات بی سابقه در جریان پول نقد» با مشکل مواجه هستند؛ وی اضافه کرد که در شرایط دست و پنجه نرم کردن کشور با گسترش کووید-۱۹ هیچ بخش اقتصادی نباید پشت سر رها شود.

در همین اثنا فدراسیون کسب و کارهای مستقل کانادا همراه با صنف رستوران‌های کانادا استدلال می کنند تقریباً دو-سوم شرکت های کوچک در سراسر کانادا شاهد بازگشت فروش به سطح عادی نبوده اند.

این دو سازمان گفتند «از میان این گروه از کسب و کارها تقریباً یک چهارم گزارش داده اند که کاسبی آنها ممکن است ظرف شش ماه آینده ورشکست شود.» «با وجود اینکه که وحشت از اومیکرون آغاز شده است و مصرف کنندگان سفرها و رویدادهای برنامه ریزی شده خود را لغو می کنند و یک بار دیگر برای خریدهای خود به سراغ خرده فروشی های بزرگ آنلاین می روند، بیش از هر اقدام دیگری ما به طور جدی از شما میخواهیم که اطمینان حاصل کنید که بودجه حمایتی مناسب برای کمک به بقای کسب و کارهای کوچک برقرار و فراهم است.»

دولت فدرال هفته گذشته لایحه ای را تصویب کرد که هدف آن کمک به کارکنان و کسب و کارهایی است که تحت تأثیر کووید-۱۹ قرار گرفته اند اما فدراسیون کسب و کارهای مستقل کانادا (CFIB) گفت که این لایحه از «دامنه محدودی» برخوردار است.

به عنوان بخشی از این لایحه دولت کمک هزینه فدرال منع آمد و شد کارکنان کانادا را راه اندازی کرده است که هر هفته به افرادی که به دلیل منع آمد و شد قادر به کار کردن نیستند ۳۰۰ دلار پرداخت می کند. با این حال طبق اعلام دولت این کمک هزینه «تنها هنگامی فراهم است که یک دستور منع آمد و شد در منطقه [سکونت] کارکنان تعیین شده باشد.»

روز چهارشنبه دولت با تغییر دادن این تعریف شرایط دریافت کمک مالی را به گونه ای گسترش داد که شامل کسب و کارهای آسیب دیده از محدودیت ظرفیتی نیز باشد. حمایت های مالی جدید کووید-۱۹ انتاریو برای کمک به مشاغل درگیر مشکلات ناشی از محدودیت ها

اخبار کانادا  حمایت های اقتصادی اخبار کانادا   اخبار تورنتو دولت استانی حمایت های اقتصادی  اخبار کانادا دولت استانی  دولت استانی حمایت های اقتصادی  اخبار کانادا دولت استانی حمایت های اقتصادی  اخبار کانادا  دولت استانی  حمایت های اقتصادی  اخبار کانادا  دولت استانی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا