انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

دولت انتاریو قصد دارد اعتبار مالیاتی برای گردشگری داخل استانی اختصاص دهد

دولت انتاریو برنامه ای را برای اعتبار مالیات اقامت اعلام می کند که در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است

دولت انتاریو قصد دارد اعتبار مالیاتی برای گردشگری داخل استانی اختصاص دهد

دولت انتاریو از برنامه‌های خود برای تخصیص اعتبار مالیاتی برای گردشگری داخلی در استان خبر داد.  دولت انتاریو قصد دارد اعتبار مالیاتی برای گردشگری داخل استانی اختصاص دهد

هر یک از شهروندانی که در حال برنامه‌ریزی تفریحات داخل استانی در سال مالیاتی ۲۰۲۲ هستند احتمالاً تحت برنامه جدید «اعتبار مالیاتی مخصوص گردشگری داخلی انتاریو» واجد شرایط اعتبارمالیاتی خواهد بود.

این برنامه به‌عنوان بخشی از بیانیه اقتصادی پاییز دولت فورد منتشر شده است که روز پنج‌شنبه برای بررسی در مجلس ارائه شد.

شهروندان انتاریو طبق این طرح ۲۰ درصد اعتبار مالیات بر درآمد شخصی برای استفاده از اقامتگاه‌های واجد شرایط در بازه زمانی بین ۱ ژانویه تا ۳۱ دسامبر [۲۰۲۲] به ازای هر نفر تا سقف ۱۰۰۰ دلار و برای هر خانواده تا سقف ۲،۰۰۰ دلار به ترتیب ۲۰۰ دلار یا ۴۰۰ دلار اعتبار مالیاتی دریافت می‌کنند.

شهروندان انتاریو می‌توانند هنگام ثبت اظهارنامه مالیات بر درآمد و مزایای سال ۲۰۲۲ برای دریافت این اعتبار قابل بازپرداخت اقدام کنند حتی اگر هیچ مبلغی مالیات بدهکار نباشند.

دولت انتاریو قصد دارد اعتبار مالیاتی برای گردشگری داخل استانی اختصاص دهد
دولت انتاریو قصد دارد اعتبارمالیاتی برای گردشگری داخل استانی اختصاص دهد

طبق اعلام دولت، هزینه‌های اقامت واجد شرایط باید مطابق شرایط ذیل باشد:

  • برای اقامت کمتر از یک ماه در اقامتگاه‌های واجد شرایط مانند هتل، متل، مجتمع‌های رفاهی تفریحی (resort)، اقامتگاه تفریحی مستقل (lodge)، تسهیلات اقامت همراه با صبحانه (bed-and-breakfast)، کلبه‌ها یا زمین‌های کمپ در انتاریو

  • برای اقامت در فاصله بین ۱ ژانویه تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۲

  • برای اوقات فراغت پرداخت شده باشد

  • هزینه توسط یک شهروند انتاریو که اظهارنامه مالیاتی ثبت می‌کند، همسر یا شریک زندگی قانونی او، یا فرزندان واجد شرایط او مطابق شرح روی جزئیات رسید مبلغ اقامتگاه پرداخت شده باشد

  • مبلغ هزینه توسط هیچ شخصی ازجمله یک دوست یا کارفرما به شخصی که خوداظهاری مالیاتی ثبت می‌کند یا همسر یا شریک زندگی قانونی او یا فرزندان واجد شرایط او بازپرداخت نشده باشد.

  • طبق شرح روی رسید مبلغ پرداختی مشمول مالیات کالاها و خدمات (GST)/ مالیات بر فروش هماهنگ (HST) باشد.

دولت انتاریو گفت که این اعتبار مالیاتی به بازیابی صنعت گردشگری و هتلداری و ترغیب شهروندان انتاریو به گشت‌وگذار در استان کمک می‌کند.

دولت استانی گفت که برآورد می‌شود که این اعتبار مالیاتی مبلغی در حدود ۲۷۰ میلیون دلار برای حمایت از یک و نیم میلیون خانواده به‌منظور آشنایی بیشتر با مکان‌های از قبل دیده نشده انتاریو فراهم می‌کند.

آندره هوروات (Andrea Horwath) رهبر حزب نیودموکرات انتاریو روز پنجشنبه گفت که به اعتقاد او اعتبار مالیاتی گردشگری داخل شهری کمکی به خانواده‌ها نمی‌کند و اضافه کرد که این اعتبار باید به‌صورت مبلغ کامل ۱،۰۰۰ دلار روی هزینه‌های خرج شده برای تفریح و گردش در داخل استان بازپرداخت می‌شد.

هوروات گفت «این موضوعی که امروز در دست به‌روزرسانی است {که نهایتاً در حدود ۲۰۰ دلار خروجی دارد} واقعاً کمک خاصی به خانواده‌ها نمی‌کند.» «به همین دلیل ایده ما در مورد ۱،۰۰۰ دلار اعتبارمالیاتی می‌تواند برای برخی از خانواده‌ها مفید باشد که قاعدتا می‌خواهند همین حالا به این گردش داخل استانی بپردازند.»

دولت انتاریو قصد دارد اعتبار مالیاتی برای گردشگری داخل استانی اختصاص دهد
دولت انتاریو قصد دارد اعتبارمالیاتی برای گردشگری داخل استانی اختصاص دهد

سفر استانی  سفر استانی    سفر استانی    سفر استانی

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا