انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

پیکر بی جان پسربچه ۱۱ ساله‌‌ای که یکشنبه در انتاریو گم شده بود در رودخانه پیدا شد

پلیس می گوید جسد پسر ۱۱ ساله ای که دیروز در انتاریو ناپدید شده بود در رودخانه پیدا شد

پیکر بی جان پسربچه ۱۱ ساله‌‌ای که یکشنبه در انتاریو گم شده بود در رودخانه پیدا شد

پیکر بی جان یک پسربچه ۱۱ ساله انتاریویی که بعد از ظهر یکشنبه پس از سرگردانی و دور شدن از خانه خود گم شده بود در رودخانه پیدا شد.

پلیس استان انتاریو گفت جسد این پسربچه را حدود ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر روز دوشنبه در رودخانه سوکوگوگ (Sucogog) در نزدیکی لیندزی در انتاریو پیدا کرده است..

پلیس کاوارتا لیک (Kawartha Lakes) در پیامی که در رسانه های اجتماعی منتشر شد، گفت «تحقیقات در حال انجام است، اما گمان نمی رود هیچ جنایتی رخ داده باشد.»

دریوِن گراهام (Draven Graham) که دچار اوتیسم بود آخرین بار ۲۴ ساعت قبل در خانه خود در خیابان کوئین در لیندزی دیده شده بود. پدرش به سی‌تی‌وی نیوز تورنتو گفت هنگامی که صبح یکشنبه در حمام مشغول اصلاح صورت خود بوده پسرش از خانه بیرون رفته است.

جاستین گراهام گفت «قبل از اینکه به حمام بروم او روی کاناپه بود، اما بعد که برگشتم آنجا نبود.» «از دخترم پرسیدم که آیا دریون در اتاقش هست یا نه، دخترم گفت «نه»»

جاستین گراهام گفت سپس به سمت درب ورودی رفته، اما متوجه شده که قفل آن باز است.

هنگامی که از درب بیرون رفتم، متوجه شدم قفل آن باز است، و من یک قفل دیگر در بالای درب دارم، بنابراین او موفق شده بود همه چیز را همزمان با هم تنظیم کند تا در را باز کند.»

ماموران پلیس از چندین حوزه انتظامی، از جمله پلیس استانی انتاریو، همراه با داوطلبان در طول شب به جستجوی دریون پرداختند که از مهارت های کلامی محدودی برخوردار بود و در مقابل لمس شدن به شدت آزرده می شد.

برخی از لباس‌های دریون در اوایل روز دوشنبه پیدا شد و پدرش گفت که به نظر او پسرش لباس‌هایش را هنگام باریدن باران از تنش درآورده است زیرا لباس‌های خیس را دوست ندارد.

پدر دریون می‌گوید «او از رطوبت روی لباس‌ها خوشش نمی‌آید، بیشتر کودکان اوتیستیک خیس شدن لباس ها را دوست ندارند.»

پلیس از همه مردم خواست که از خانواده گراهام حمایت کنند و به آنها فرصتی برای سوگواری بدهند.

پیکر بی جان پسربچه 11 ساله‌‌ای که یکشنبه در انتاریو گم شده بود در رودخانه پیدا شد
پیکر بی جان پسربچه ۱۱ ساله‌‌ای که یکشنبه در انتاریو گم شده بود در رودخانه پیدا شد

چسد پسربچه مبتلا به اوتیسم  چسد پسربچه مبتلا به اوتیسم    چسد پسربچه مبتلا به اوتیسم

مشاهده بیشتر
دکمه بازگشت به بالا