انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

انتاریو در نظر دارد استیکر پلاک خودرو را برای وسایل نقلیه حذف کند

به گفته منابع خبری انتاریو در حال بررسی حذف استیکر پلاک خودرو برای وسایل نقلیه سبک و سواری است

انتاریو در نظر دارد استیکر پلاک خودرو را برای وسایل نقلیه حذف کند

به گفته منابع خبری، دولت داگ فورد در حال بررسی حذف استیکر پلاک خودرو برای وسایل نقلیه انتاریو است؛ اگرچه این طرح هنوز نهایی نشده است اما اجرای آن می تواند سالانه ۱۲۰ دلار در هزینه رانندگان صرفه جویی کند. انتاریو در نظر دارد استیکر پلاک خودرو را برای وسایل نقلیه حذف کند

طبق گفته منابع خبری استیکرهای پلاک خودرو برای وسایل نقلیه سواری، وسایل نقلیه تجاری سبک شامل وانت های باری و موتورسیکلت ها حذف خواهد شد.

انتاریو در نظر دارد استیکر پلاک خودرو را برای وسایل نقلیه حذف کند
حذف استیکرپلاک خودرو

این منبع خبری اضافه کرد که حذف استیکر های پلاک خودرو سالانه یک میلیارد دلار درآمد دولت استانی را کاهش خواهد داد.

طبق گفته منابع خبری انتظار می رود که این خبر ظرف هفته های آینده اعلام شود.

منابع خبری گفتند که دولت انتاریو برای شهروندان انتاریو که استیکر پلاک‌خودرو خود را تجدید اعتبار کرده اند استرداد وجه صادر خواهد کرد. فهرست افرادی که واجد شرایط استرداد وجه هستند هنوز نهایی نشده است.

دولت انتاریو در حال بررسی چگونگی صدور و اجرای استرداد وجه استیکر های تمدید شده می‌باشد و این روال ممکن است شبیه سیستم واریز مستقیم وزارت آموزش باشد که برای پرداخت مبلغ کمک هزینه کووید-۱۹ دانش آموزان مورد استفاده قرار گرفت. 

منابع خبری اعلام کردند که اقدام به حذف استیکر پلاک‌خودرو یکی از استراتژی ها در آستانه انتخابات استانی ماه جون است. تیم داگ فورد به دنبال کسب حمایت از رای دهندگان در مناطق حومه شهر است که اکثر مردم در این نواحی مالک و راننده یک وسیله نقلیه هستند.

در حال حاضر رانندگان انتاریویی باید استیکر منقضی شده پلاک خودرو خود را تا قبل از ۲۸ فوریه تمدید کنند.

دولت با هدف جلوگیری از ازدحام و تجمع مردم در محل اداره های خدمات انتاریو از مارس ۲۰۲۰ اجازه داده بود که مردم از استیکر های پلاک‌خودرو تاریخ گذشته خود استفاده کنند.

در حال حاضر بیش از هشت میلیون وسیله نقلیه در_انتاریو ثبت شده است.

 

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا