انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

امکان ثبت نوبت دوز تقویتی کووید-۱۹ در انتاریو از امروز برای گروه‌های بیشتری فراهم خواهد بود

از امروز گروه‌های بیشتری در انتاریو واجد شرایط تزریق دوز تقویتی واکسن کووید-۱۹ هستند

امکان ثبت نوبت دوز تقویتی کووید-۱۹ در انتاریو از امروز برای گروه‌های بیشتری فراهم خواهد بود

چندین گروه از شهروندان انتاریو که در معرض ریسک بالایی هستند از ساعت ۸ صبح امروز واجد شرایط ثبت نوبت دوز تقویتی کووید-۱۹ هستند. امکان ثبت نوبت دوز تقویتی کووید-۱۹ در انتاریو از امروز برای گروه‌های بیشتری فراهم خواهد بود

امکان ثبت نوبت دوز تقویتی کووید-19 در انتاریو از امروز برای گروه‌های بیشتری فراهم خواهد بود
امکان ثبت نوبت دوز تقویتی کووید-۱۹ در انتاریو از امروز برای گروه‌های بیشتری فراهم

از امروز ۲.۷۵ میلیون نفر به افراد واجد شرایط تزریق دوز تقویتی اضافه می‌شوند که پیش‌ازاین شامل یک‌چهارم میلیون نفر از افراد دچار نقص ایمنی و ساکنین مراکز مراقبت طولانی‌مدت و خانه‌های سالمندان بود.

از امروز سالمندان ۷۰ ساله و بزرگتر، کارکنان خدمات درمانی و کارکنان ضروری مراقبت‌های پرستاری در محیط‌های جمعی و اشتراکی، افرادی که هر دو دوز واکسن خود را از نوع آسترازنکا یا یک دوز واکسن جانسن تزریق کرده‌اند، بزرگسالان اقوام اولیه، اینوئیت و متیس و اعضای غیربومی خانوارهای آنها می‌توانند برای تزریق دوز تقویتی نوبت ثبت کنند.

افراد واجد شرایط می‌توانند برای تاریخ‌هایی با فاصله حداقل شش ماه پس از تزریق دوز دوم خود نوبت ثبت کنند.

کارشناس ارشد پزشکی بهداشت انتاریو می‌گوید که شواهد نشان می‌دهد که این همان مقطع زمانی است که سطح ایمنی رو به کاهش می‌گذارد.

دکتر کییرن مور می‌گوید که در این گروه‌ها ریسک کاهش سطح ایمنی افزایش می‌یابد و ریسک قرار گرفتن در معرض بیماری و ابتلا جدی و خطرناک به بیماری در این گروه‌ها بیشتر است.

مسئولان انتاریو می‌گویند که سطح محافظتی که برای مردم عادی با تزریق دو دوز ایجاد می‌شود بخصوص در مقابل بیماری جدی و مرگ، پس از شش ماه همچنان در سطح بالایی قرار دارد، بنابراین دوز تقویتی صرفاً محافظت بیشتری در مقابل ابتلا خفیف به بیماری ایجاد می‌کند.

استان انتاریو قصد دارد که درنهایت دوز تقویتی را برای تمامی افراد ارائه کند و اوایل سال ۲۰۲۲ را برای شروع توزیع عمومی گسترده‌تر دوز تقویتی در نظر گرفته است.

شهروندان انتاریو   اخبار تورنتو  اخبار انتاریو   شهروندان انتاریو  اخبار تورنتو  اخبار انتاریو  شهروندان انتاریو  اخبار انتاریو  اخبار تورنتو    شهروندان انتاریو    اخبار تورنتو    

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا