انتاریوجدیدترین اخبارکانادا

نوبت‌ گرفتن تزریق واکسن کووید-۱۹ در انتاریو پس از اعلام برنامه پاسپورت دو برابر شد

در پی اعلام برنامه پاسپورت استان درخواست ثبت نوبت واکسن کووید-۱۹ در انتاریو دو برابر شد

نوبت‌ گرفتن تزریق واکسن کووید-۱۹ در انتاریو پس از اعلام برنامه پاسپورت دو برابر شد

مسئولان انتاریو می‌گویند که پس‌ازاینکه استان اعلام کرد که طبق برنامه گواهینامه استان، واکسیناسیون کامل در مقابل کووید-۱۹ برای دسترسی به خدمات غیرضروری منتخب اجباری خواهد شد، تعداد نوبت‌های تزریق واکسن ظرف ۲۴ ساعت گذشته به بیش از دو برابر رسیده است. نوبت‌ گرفتن تزریق واکسن کووید-۱۹ در انتاریو پس از اعلام برنامه پاسپورت دو برابر شد

به گزارش تهرانتو نیوز ؛

کریستین الیوت وزیر بهداشت استان در اعلان خبری خود در شبکه‌های اجتماعی گفت که انتاریو «از همین حالا شاهد افزایش هزاران نفری تعداد شهروندان انتاریویی است که برای تزریق واکسن آستین‌ها را بالا زده‌اند.»

الیوت گفت که تقریباً نیمی از نوبت‌های ثبت‌شده مربوط به تزریق دوز اول بود.

به گفته وزیر بهداشت در ۳۱ آگوست ۳،۴۷۹ نوبت تزریق با استفاده از سیستم نوبت‌دهی استانی ثبت‌شده است.

در ۱ سپتامبر این رقم به ۷،۱۲۵ نوبت تزریق افزایش یافت. نوبت‌ گرفتن تزریق واکسن کووید-۱۹ در انتاریو پس از اعلام برنامه پاسپورت دو برابر شد

نوبت‌ گرفتن تزریق واکسن کووید-19 در انتاریو پس از اعلام برنامه پاسپورت دو برابر شد
نوبت‌ گرفتن تزریق واکسن کووید-۱۹ در انتاریو پس از اعلام برنامه پاسپورت دو برابر شد

افزایش نوبت‌های تزریق واکسن پس‌ازآن اتفاق افتاد که دولت داگ فورد روز چهارشنبه اعلام کرد که یک برنامه گواهینامه واکسن پیاده‌سازی خواهد کرد که دریافت هر دو دوز واکسن کووید-۱۹ را برای شهروندانی که می‌خواهند به برخی از خدمات غیرضروری فضای بسته {مانند رستوران‌ها، باشگاه‌ها، سالن‌های تئاتر و تالارهای ضیافت} دسترسی داشته باشند، اجباری خواهد کرد.

برنامه گواهی واکسن از ۲۲ سپتامبر اجرایی خواهد شد. پس از اجرای این برنامه شهروندان باید رسید واکسیناسیون خود را با مراجعه به سایت استانی دانلود کنند.

استان انتاریو امیدوار است تا ماه بعد یک اپلیکیشن دارای کد QR آماده کند که کسب‌وکارها بتوانند آن را اسکن کنند.

در داده‌های مدل‌سازی منتشرشده در روز چهارشنبه نیز مسئولان بهداشت گفتند که افراد غیر واکسینه شش برابر بیشتر در معرض خطر ابتلا به کووید-۱۹ دارای علائم و درنتیجه ۳۰ برابر بیشتر با خطر بستری شدن در بیمارستان مواجه هستند و ۴۸ برابر بیشتر احتمال دارد که به درمان در واحد مراقبت ویژه نیاز پیدا کنند.

علاوه بر این داده‌های مدل‌سازی نشان می‌دهد که تعداد موارد ابتلا به کووید-۱۹ و بستری در بیمارستان همچنان رو به افزایش خواهد بود مگر اینکه انتاریو شاهد کاهش در تماس‌های اجتماعی و نرخ واکسیناسیون باشد.

دکتر کییرن مور پزشک ارشد سازمان بهداشت انتاریو گفته بود که استان برای دستیابی به وضعیتی که شیوع گسترده در جامعه را برای کووید-۱۹ دشوار می‌کند نیازمند رسیدن نرخ واکسیناسیون به ۹۰ درصد است.

تا روز پنج‌شنبه ۷۶.۶ درصد از شهروندان واجد شرایط [۱۲ سال و بالاتر] در انتاریو کاملاً واکسینه محسوب می‌شوند؛ اندکی بیش از ۸۳ درصد از شهروندان حداقل یک دوز واکسن تزریق کرده‌اند.

اخبار تورنتو        اخبار تورنتو            اخبار تورنتو            اخبار تورنتو         نوبت‌ گرفتن تزریق واکسن کووید-۱۹ در انتاریو پس از اعلام برنامه پاسپورت دو برابر شد  پاسپورت واکسیناسیون پاسپورت واکسیناسیون پاسپورت واکسیناسیون

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا